Dit is een veel te ingewikkelde vraag. Je moet overal naar kijken enzo, dat kan ik niet combineren. Stuur deze afbeelding in voor de cito toets.
Hebben jullie geen bosklassen of zeeklassen? Is een week in een bos of aan zee met de klas, maar geen schoolreis want je doet âeducatieve dingenâ zoals met een visser praten en krabben vangen
Lange posts op het forum
- Lees ik altijd
- lees ik alleen van bepaalde forummers
- lees ik soms
- lees ik niet
0 stemmers
Meestal wel als er een biljoen likes gegeven zijn, anders niet (bijvoorbeeld gierige acties, biechttopic)
als er veel likes zijn dan eerder want grotere kans dat het het waard is
*wat @Foucher zegt dus
We hebben best wat natuurgebieden, ook bos, maar nog nooit van bosklassen gehoord. Zelf opgegroeid aan het strand en ook nooit gehoord van zeeklassen.
Bosklassen zijn gewoon helemaal geen ding hier! (of misschien ben ik gewoon niet op de hoogte)
De Veluwe gaan wel meer mensen heen met school denk ik (op brugklaskamp of groep 8 kamp) en anders is Texel vaak een populaire, maar beide niet echt bosklas/zeeklas maar gewoon een uitje.
Ik ben wel eens met school naar veengebied geweest (wel educatief), misschien is dat meer een ding hier haha.
Wij gingen wel naar een bos op kamp, maar dat werd wel gewoon schoolreisje genoemd. @slurfhondje Ook altijd educatieve ongein naast een vossenspel en playback show
Ik lees die van mezelf altijd 100 keer terug en dan denk ik elke keer Jezus wat een wijsheid
Mân basisschool had ook een kinderboerderij, hehe
Lekker huppelen in de Zuid-Limburgse heuvels
Wij gingen meer naar musea
Wij gingen wel survivallen in de Ardennen maar dat was niet echt educatief te noemen.
Ja we hadden in de hogere klassen van de basisschool elk jaar zoân trip, van 2-5 dagen! En dan niet naar Spanje ofzo hoor maar het exotische Duitsland. Dat was dan beetje natuur/cultuur gefocust. En dan ook af en toe naar De Grote Stad voor een theaterstuk of iets dergelijks!
Ik ben op schoolkamp geweest in Duitsland maar woonde toen ook vlakbij de Duitse grens, maar toen wel excursies gehad in o.a. MĂŒnster.
Wij zijn wel op bosklas geweest maar niet in de Ardennen veronderstel ik want we zijn toen ook naar Bobbejaanland geweest 
En op zeeklassen waren we naar de Ijzertoren en dat vond ik zĂł eng (met die loopgraven met geluidseffecten enzo) dat ik met 1 lerares meteen naar beneden (het einde) ben gelopen.
Wtf moet een bosklas nou weer voorstellen
same, vooral met verslagen die ik geschreven heb, sta elke keer weer perplex om de finesse
Nope
Een klas/les in een bos? Met een klasje naar het bos? Is mij ook nog niet duidelijk?