Stel je persoonlijke vraag #28

Nice woonde je maar bij mij in de straat konden we samen de politie bellen :heart::heart:

1 like

@Soy.peor wil je met mij een samenwerking aangaan voor een badjascollectie? Ik heb geen ervaring in de kledingbranche maar ben wel ervaringsdeskundige op het gebied van badjassen.

3 likes

Is niet eens zon heel slecht idee hahaha. Misschien maak ik er een voor mn wintercollectie. Ipv h&m x ontwerper collectie. Word het dan Soy.peor x jumosuit badjas. Inclusief muts

11 likes

Doen! Alleen ik vind het niet eerlijk dat jij wel met hoofdletter en al wordt geschreven en ik als jumosuit

16 likes

Ja sorry maar dat hoort bij mijn merk er moet ergens een foutje in zitten. Als alles goed geschreven is dan is het een fake Soy.peor.

9 likes

Wat is jouw mood vandaag?

• Mes
  • Blok boter
  • Boter op brood
  • Dikke boterham op het blauwe bord
  • Sneetje 1 (v.l.n.r. groene schaal)
  • Sneetje 2 (v.l.n.r. groene schaal)
  • Sneetje 4 (v.l.n.r. groene schaal)
  • Sneetje 5 (v.l.n.r. groene schaal)

0 stemmers

1 like

Ja eens, ik eet zeker niet elke dag hetzelfde tijdstip. Maar ik heb wel een voorkeur wanneer ik graag eet. Gewoon omdat ik dan meestal honger heb/het beste functioneer.

1 like

Dit is een veel te ingewikkelde vraag. Je moet overal naar kijken enzo, dat kan ik niet combineren. Stuur deze afbeelding in voor de cito toets.

7 likes

Hebben jullie geen bosklassen of zeeklassen? Is een week in een bos of aan zee met de klas, maar geen schoolreis want je doet “educatieve dingen” zoals met een visser praten en krabben vangen

1 like

Lange posts op het forum

• Lees ik altijd
  • lees ik alleen van bepaalde forummers
  • lees ik soms
  • lees ik niet

0 stemmers

2 likes

Meestal wel als er een biljoen likes gegeven zijn, anders niet (bijvoorbeeld gierige acties, biechttopic)

15 likes

als er veel likes zijn dan eerder want grotere kans dat het het waard is

*wat @Foucher zegt dus

3 likes

We hebben best wat natuurgebieden, ook bos, maar nog nooit van bosklassen gehoord. Zelf opgegroeid aan het strand en ook nooit gehoord van zeeklassen.

2 likes

Bosklassen zijn gewoon helemaal geen ding hier! (of misschien ben ik gewoon niet op de hoogte)
De Veluwe gaan wel meer mensen heen met school denk ik (op brugklaskamp of groep 8 kamp) en anders is Texel vaak een populaire, maar beide niet echt bosklas/zeeklas maar gewoon een uitje.

Ik ben wel eens met school naar veengebied geweest (wel educatief), misschien is dat meer een ding hier haha.

1 like

Die posts van @Shaaar en @Eddie wil ik nog wel moeite voor doen.

6 likes

Wij gingen wel naar een bos op kamp, maar dat werd wel gewoon schoolreisje genoemd. @slurfhondje Ook altijd educatieve ongein naast een vossenspel en playback show

2 likes

Ik lees die van mezelf altijd 100 keer terug en dan denk ik elke keer Jezus wat een wijsheid

40 likes

M’n basisschool had ook een kinderboerderij, hehe

2 likes

Lekker huppelen in de Zuid-Limburgse heuvels

3 likes

Wij gingen meer naar musea

1 like