Stel je persoonlijke vraag #28

Wij gingen wel survivallen in de Ardennen maar dat was niet echt educatief te noemen.

1 like

Ja we hadden in de hogere klassen van de basisschool elk jaar zo’n trip, van 2-5 dagen! En dan niet naar Spanje ofzo hoor maar het exotische Duitsland. Dat was dan beetje natuur/cultuur gefocust. En dan ook af en toe naar De Grote Stad voor een theaterstuk of iets dergelijks!

1 like

Ik ben op schoolkamp geweest in Duitsland maar woonde toen ook vlakbij de Duitse grens, maar toen wel excursies gehad in o.a. Münster.

1 like

Wij zijn wel op bosklas geweest maar niet in de Ardennen veronderstel ik want we zijn toen ook naar Bobbejaanland geweest :sweat_smile:
En op zeeklassen waren we naar de Ijzertoren en dat vond ik zó eng (met die loopgraven met geluidseffecten enzo) dat ik met 1 lerares meteen naar beneden (het einde) ben gelopen.

1 like

Wtf moet een bosklas nou weer voorstellen

8 likes

same, vooral met verslagen die ik geschreven heb, sta elke keer weer perplex om de finesse

3 likes

Nope

Een klas/les in een bos? Met een klasje naar het bos? Is mij ook nog niet duidelijk?

2 likes

Ik wilde hierop reageren maar ook weer niet. Als je echt de stad kent (ik herken dat) dan is het zogeheten platteland zo raar. Ik rende weg voor schapen. Ik dacht oh myyyy good. Ik was daar om die kinderen het te leren. Ik weet niks van schapen en het zogeheten platteland.

1 like

Soort seance met je klas houden?

16 likes

Wij konden wel met werkweek op de middelbare kiezen voor survivalen in de ardennen. Maar mij niet gezien hoor ik zat te chillen in polen.

6 likes

Jij staat nu in een wei vol met schapen:

• Jij weet wat je moet doen
  • Help!!!

0 stemmers

2 likes

but-why

@Soy.peor omg ja de drama, kan me nog herinneren dat een chick moest huilen, omdat ze in de Ardennen werd ingedeeld

3 likes

Je kan een ook hue peer in je normale lamp draaien en instellen dat die elke ochtend langzaam aangaat. Dat heb ik en bevalt mee heel goed. Om 6.30 gaat ie zachtjes aan en om 7.00 is ie fel en dan ben ik eigenlijk altijd al wakker. Hoef nooit meer wakker te worden van geluid.

3 likes

Ik huilde omdat ze achter me aan liepen.

2 likes

Ja ik zou ook huilen hshshs. Bij ons zat die wel het snelste vol met al die sport types.

1 like

Wij gingen naar fucking Pijnacker op kamp in groep 8. Niks Ardennen of Texel. En toen heb ik mijn vinger gebroken omdat ik tijdens de spooktocht van schrik met mijn hand tegen een boom klapte.

3 likes

Bij ons wilde niemand hahaha. Italië was heel populair en als je naast Italië nog België in je top 3 had staan had je pech.
Er waren ook maar 2 meiden :cry:

1 like

Bij ons was ook 1 optie limburg hahaha. Dat vond ik echt te lame. Had je al die toffe buitenland opties en dan kies je voor Limburg.

1 like

Limburg is dan ook geen Nederland. Je verstaat er niemand en is hele andere cultuur

2 likes