Ohh, ja sportklas is op sommige middelbare scholen. Dan heb je extra uren sport in de week!
Wie is je favo queer eye lid?
- Antoni
- Bobby
- Jonathan
- Karamo
- Tan
- Ken ik niet/weet niet/ kan niet kiezen etc
0 stemmers
Enige juiste antwoord is Jonathan!! Ugh Iām obsessed
Wat is je favo trash-programma?
- Temptation Island
- Married at first Sight
- The Circle
- Are you the one?
- Love Island
- Ex on the beach
- Too hot to handle
- Paradise Hotel
- Love is blind
0 stemmers
- Temptation Island
- Married at first Sight
- The Circle
- Are you the one?
- Love Island
- Ex on the beach
- Too hot to handle
- Paradise Hotel
- Love is blind
0 stemmers
Ik zeg altijd: hallllo verdieping 7 alsjeblieft!!
En zoem hem dan naar binnen zodat ik zeker weet dat ie naar boven komt
Jawel ik! Maar vind ik niet echt trash tv eigenlijkā¦
Haha bedoelde meer van die date-achtige / real life / influencer programmaās, dan is The Circle nog wel het minst erg inderdaad
Slaap jij nog onder je winterdekbed?
- Ja
- Nee
- Daar heb ik nooit onder geslapen
0 stemmers
Bijna alles, ik leeeef voor trash tv.
Deze maand is hemels! Love Island, MAFS Australië, Too hot to handle (volgens mij), The Bachelor⦠krijg het nog druk
Maar pas twee weken niet ofzo. Zo bizar dat het nu gewoon zomer is, ik heb echt het idee dat ik iets heb gemist ofzo.
Ik kijk ze allemaal graag haha (behalve paradise hotel, heb ik nooit gezien). De een is wel wat beter dan de andere maar nog steeds vermakelijk
Geen ijsje maar wel een kaassoufflee
Oh ja zeker! Dat is mn nieuwe hobby sinds ik het 06 nummer heb van de eigenaar van het pand waarin mijn hel buurtbewoners wonen
Antoni, want ik heb een beetje een crush op hem + hij heeft meerdere keren een shirt aan gehad van mijn lievelingsband en verder kent niemand die band ooit dus het is meant to be
Zijn bijdrage aan het programma is wel ruk verder.
In het middelbaar gingen we 3 dagen naar Brussel. Dat was echt een evenement en de meeste waren daar nog nooit geweest. āOooh hoor je het, ze spreken hier Frans!ā āDit zijn de Marollen!ā āHier woont de koningā.
Echt zo raar als ik er op terugkijk. Mijn middelbare school was ocharme op 35km van Brussel.
Ja daar slaap ik nog onder maar ik heb SPIJT want ik lig nu in bed en zweet me helemaal de pestpleuris. Lord have mercy
Had jouw basisschool een āhuisdierā?
(Bv. wij hadden kippen die door de leerlingen verzorgd werden, en een schildpad)
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Zo ja, welk dier?
- Kippen
- Hond
- Kat
- Muizen
- Geit
- Schaap
- Vissen
- Reptiel
- Schildpad
- Konijn
- Cavia
- Hamster
- Koe
- Paard
- Insecten
- Anders (namelijkā¦)
0 stemmers
Welke band?
The National!
Is dat meer in Amerika dat ze onbekender zijn?
(Meer dat zowel ik als meerdere vrienden en vage kennissen fan zijn)