Stel je persoonlijke vraag #28

Ja daar slaap ik nog onder maar ik heb SPIJT want ik lig nu in bed en zweet me helemaal de pestpleuris. Lord have mercy

Had jouw basisschool een “huisdier”?
(Bv. wij hadden kippen die door de leerlingen verzorgd werden, en een schildpad)

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Zo ja, welk dier?

• Kippen
  • Hond
  • Kat
  • Muizen
  • Geit
  • Schaap
  • Vissen
  • Reptiel
  • Schildpad
  • Konijn
  • Cavia
  • Hamster
  • Koe
  • Paard
  • Insecten
  • Anders (namelijk…)

0 stemmers

Welke band?

1 like

The National!

7 likes

Is dat meer in Amerika dat ze onbekender zijn?
(Meer dat zowel ik als meerdere vrienden en vage kennissen fan zijn)

4 likes

Geen idee!
Blijkbaar kom ik alleen mensen tegen die ze niet kennen. Ik heb ook een tijdje ubers moeten nemen voor mijn werk en naar wat voor muziek je luistert is echt zo’n standaard vraag die je dan krijgt en ze zeiden allemaal dat ze hen niet kennen :sob:

1 like

Oh grappig, voor mij is het meer een mainstream band maar misschien ben ik te vaak naar Lowlands geweest. Ik zou bijvoorbeeld ook zeggen dat Arctic Monkeys mainstream is maar zonder mijn hulp zou mijn familie die band ook niet kennen.

12 likes

Ik zat achter een pot met kikkerdril in groep 7. Weetniet of dat als huisdier telt. Géén idee ook waarom dat er stond enzo. Die juf had onze klas 2 dagen in de week en was zo’n ekte ekte kleuterjuf dus ik denk dat die pot normaal in haar kleuterklas stond.

Oja gatver in de kleuterklas hadden we wandelende takken.

2 likes

Wij hadden kikkerdril en kuikentjes.

Kikkerdril. :pleading_face:

4 likes

Een verjaardag binnen met tien personen die allemaal een sneltest doen. Zou jij gaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben ik voor uitgenodigd, ik vind het zelf niet bepaald aantrekkelijk en twijfel enorm
Edit: ik vind deze bevestiging nu al heerlijk en heb geweigerd. Toch best een sociale druk ofzo, iedereen die daar wel in mee gaat

2 likes

Als jij het beroep social media influencer kon verwijderen van de wereld, dus mensen verdienen geen bakken vol geld meer met instagram, youtube etcetera. Zou je dit doen? Die mensen zouden gewoon een normale baan krijgen en rondkomen, dus niet dat je iemands leven verpest.

• Ja dat denk ik wel
  • Nee denk ik niet

0 stemmers

1 like

Het was leuker toen iedereen het als hobby deed vond ik

16 likes

Nu vind ik hem nog leuker :smiling_face_with_three_hearts:

Wandelende takken!

1 like

Nee ik vind die snel test een perfecte smoes om niet naar een verjaardag te hoeven.

3 likes

Dat heb ik dus tegenwoordig ook met het internet als uitvinding. Dat ik het tot +/- 2015 of zo een geweldige uitvinding vond omdat je met iedereen op deze wereld contact kan onderhouden en veel bronnen gratis beschikbaar zijn waarmee je nieuwe kennis en vaardigheden op kunt doen. Maar tegenwoordig ben ik veel pessimistischer over het internet omdat het ook steeds meer slechte dingen teweeg brengt, als is dit natuurlijk deels subjectief. Sommige mensen vinden het een geweldige ontwikkeling hoe groot Amazon is geworden of bijvoorbeeld dat je tegenwoordig makkelijker gelijkgestemden vindt. Sinds het internet volwassen is heeft het ook meer keerzijden.

12 likes

Ja meteen! Vooral iedereen die zijn kind als verdienmodel gebruikt of überhaupt op beeld zet mogen van mij zsm lekker een kantoorbaan nemen.

4 likes

Ik ga over twee weken wel kamperen (in Nederland) met een groep mensen die allemaal een sneltest gaan doen (en allemaal eigen tenten uiteraard), maar binnen zou ik niet snel doen, ondanks de sneltest

1 like

Ik zag die keukenmachine en ik hoefde niet meer verder te kijken :eyes:

22 likes