De tas want die is het minst lelijk
Ben wel benieuwd hoe je op deze opties bent gekomen haha
De tas want die is het minst lelijk
Ben wel benieuwd hoe je op deze opties bent gekomen haha
Dan zou ik voor het laatste gaan. Echt iets kopen wat je zonder die bon nooit zou doen.
Ik ook en dan wel iets waar je heel lang plezier van hebt.
(Ik zou dan niet zo gauw voor bijvoorbeeld een parfum gaan.)
Stel je krijgt een tegoedbon waar je een weekje van op vakantie kan. Alles is geregeld (vervoer, eten, drinken, hotel, etc.). Waar zou je dan het liefst heengaan uit deze lijst?
0 stemmers
Ik wil wel graag naar bijvoorbeeld China en de VS maar niet voor een weekje maar. Dus voor een week zou ik andere landen kiezen
Zou het allemaal wel leuk vinden dus heb Zwitserland gekozen omdat dat het duurste is haha
Ik zou heel de counter van Charlotte Tilbury leeg kopen met die bon
Ja, dat is zo! Maar je kan wel geld bijleggen natuurlijk
Als er een week Amerika volledig betaald wordt dan twijfel ik niet meer
Hier ook voor een land dichter bij huis gekozen voor een weekje. Zou het zonde vinden van zoān lange vliegreis om maar zo kort in China of de VS te zijn, en ik zou dan sowieso nog een keer terugwillen voor langer en dan moet je nog een keer met het vliegtuig.
Ik kies voor Zweden. Ik vind buiten Europa een week echt te kort en idd zonde van de vliegreis. En ik denk dat ik dan binnen Europa de meeste bang for my gratis reisje buck in Zweden heb haha.
Oh ik hoopte al niet dat je ze had uitgezocht omdat je het mooi vond ik zou het ook uitgeven aan iets wat je normaal te duur zou vinden om zelf aan te schaffen! Al zou ik het ook wel lastig vinden om het in 1x uit te geven
Van je werk ofzo?
Ik zou als het kan 1 heel mooi item kopen. Ik heb ooit een hele mooie trenchcoat gekocht bij de Bijenkorf a 400 euro. Inmiddels draag ik m al 6 jaar altijd als het weer is ervoor en ben er nog steeds dolblij mee. Dus ik zou gewoon gaan snuffelen en kijken of je iets ziet waar je helemaal verliefd op wordt meteen.
Of bedenk ik nu, misschien het gebruiken om wat dingen te vervangen. Ik ben bijvoorbeeld eigenlijk toe aan een heel nieuw stel handdoeken, dekbedovertrekken, een paar pannen, een goed koksmes, paar fijne mokken etc. maar dat zijn van die dingen die ik uitstel. En de rest uitgeven aan kookboeken
Ah wat sneu en lief. Veel plezier met uitzoeken
Ik heb net gezien dat er een ādeel je droomā topic is.
Deel je droom topic, hier lees ik:
0 stemmers
Die KitchenAid gaat echt de rest van je leven mee. Zou zonder enige twijfel daarvoor kiezen.
Ik heb ooit gehoord dat je bepaalde delen van de VS echt maar kort door boeken, omdat je zoveel indrukken krijgt. Het is alleen wel zonde van het milieu
Ik wil overal wel heen behalve Rusland en China, dat trekt me echt totaal niet.
Staat dat er nog? Anders ga ik wel ff snuffelen
Komt het vooroordeel wat mensen van je hebben vaak overeen met hoe je echt bent?
0 stemmers