Ik vind het echt heel fijn om vaker terug te gaan naar bepaalde plekken! Ik ga nooit heel lang op vakantie, en heb zelden wanneer het tijd is om terug naar huis te gaan het idee dat ik op een plek uitgekeken ben. Ik zou niet zo snel naar dezelfde bezienswaardigheden, restaurants etc teruggaan, maar dezelfde plaatsen: jaaa!
Jaa, en ik zou het juist in de zorg en vooral in de psychiatrie al helemaal niet willen zeggen, zoveel vooroordelen en angsten die mensen dan meteen over je hebben.
Huh Angeles sur mer ligt toch in Frankrijk! Ik ben daar als kind ooit geweest, kan me voorstellen dat het het Scheveningen is van het zuiden
Als je een vloer hebt gelegd (bv. met kliklaminaat, zoals ik in dit geval) en je hebt nog een paar planken over.
Bewaar je die dan?
- Ja, want je weet nooit of je 't nog nodig heb
- Ja, want (anders)
- Nee, want dat ligt alleen maar in de weg
- Nee, want (anders)
0 stemmers
Er liggen hier al vijf jaar plinten die over waren in de schuur. Denk dat ze nu wel wegkunnen
Oh plinten zou ik juist wel altijd bewaren haha, die krengen laten altijd los op een gegeven moment (vooral in combinatie met uitharende katten)
Ik heb de westkust een paar jaar geleden gedaan heb ook nog wel wat leuke tips voor je!
Je gaat ze nooit nodig hebben, maar op het moment dat je ze wel weggooit maak je een kras of deuk in je vloer. Zo werkt het universum
Mn vader is grieks en die woont daar. Ik wou eigk vorig jaar gaan mja corona… haha dus als die covid eindelijk weg is ga ik mn fam wel weer bezoeken.
Mwa, het zijn niet van die plakplinten (niet te doen idd), maar wat hogere die verder aan de muur zijn gelijmd/gekit. Iig die zitten echt wel vast haha
Lol ja, ik heb echt fantastische herinneringen aan een vakantie in Griekenland op Kreta van 20 jaar geleden, heeeeeel mooie tuin met fruitbomen en super idyllisch en alles…
We zaten in Chersonissos
Ja oké dan kunnen ze wel weg
Maar dat is alleen in engeland toch? Of gebruikt heel vk tjips als ze het over patat hebben? K zeg gewoon fries.
Stel, je kunt vanaf je geboorte zelf 1 ding kiezen dat je sowieso krijgt. De rest is gewoon random (dus niet per se kut ofzo). Wat zou je dan kiezen? Als je liever helemaal random samengesteld wordt moet je maar gewoon niet stemmen.
- Heel knap zijn (wat je daar dan ook onder vind vallen)
- Een heel mooi lichaam hebben (wat je daar dan ook onder vind vallen)
- Een bepaalde karaktertrek hebben (bijvoorbeeld erg empathisch, zelfverzekerd of attent)
- Een bepaalde vaardigheid hebben (een instrument bespelen, koken, plamuren etc)
- Een gezondheid hebben waar nooit iets mee mis is (nooit kanker en ook nooit verkouden etc)
0 stemmers
Hahaha dat krot op het strand?
Ik vind het echt zo stom van mezelf, heb voor gezondheid gestemd maar het was echt een moeilijke keuze met heel knap zijn. Terwijl dat eerste zoveel ontzettend veel belangrijker is en knap zijn echt gewoon ‘niets’ is. Maar ik heb best wel veel dingen niet gedaan omdat ik niet durfde o.a. vanwege mijn lijf. En al die nare geachten, niet ontspannen lopen in de zomer want minder kleding aan. Het is wel veel minder geworden maar dan nog, verspilde energie.
Maar knap zijn is niet ‘niets’ hoor. Knappe mensen krijgen over het algemeen meer voor elkaar door alleen hun uiterlijk. En bovendien inderdaad, je geluk kan (hoeft niet, maar kan) zeker van je uiterlijk afhangen. En als je voor knap zijn kiest krijg je alsnog een random gezondheid en de meeste mensen zijn gewoon gezond, dus voor knap kiezen is helemaal niet zo gek vind ik.
Knap zijn is voor iedereen anders plus knappe mensen zijn ook onzeker.
Ja UK en Australië geloof ik inderdaad. Fries zijn daar echt alleen dunne Franse friet en chips is gewone of Vlaamse patat. (Potato) crisps zijn dan chips.
Als de vaardigheid zou zijn dat ik alle soorten kanker zou kunnen genezen / zo behandelen dat het een ‘gewone’ chronische ziekte is dan zou ik die kiezen boven een goede gezondheid.