Klopt maar eigenlijk is het ‘niets’. En voor mij houdt knap heel erg samen met slank. Niet dat ik iemand automatisch knap vind als de persoon slank is of dat ik dikke mensen niet knap vind. Maar ik zit mezelf in de weg als het gaat om mijn lichaam. Terwijl, hoe fijn zou het zijn om nooit je druk te hoeven maken om je gezondheid (alleen al in deze corona-pandemie). Ik ben relatief gezond, zonder al teveel hinder van klachten en ik weet wel dat knap (slank) zijn niet alles beter zou maken en toch…
En wat anderen ook zeggen, karakter en een hele mooie vaardigheid zijn uiteindelijk nog veel belangrijker. (Niet dat jij dat anders beweert.) Het raakt me gewoon hoe vreemd onze maatschappij soms is ingericht en hoeveel het mij nog doet.
Zou zo chill zijn (zeker voor een hypochonder als ik) om te weten dat je gewoon altijd gezond bent
Ik hoop dat onder die gezondheid ook mentale gezondheid valt? (Daar was ik iig vanuit gegaan)
Welk deel van Ikea vind jij het leukst?
- Het deel met de ingerichte kamers
- Het deel met de losse producten
- Het magazijn
- Het restaurant/ de bistro
0 stemmers
Smaland
(grapje want daar ben ik nooit in geweest )
- WTF whut? Nog nooit gegeten.
- Gadverdamme
- Wel ok, maar eet ik niet vaak.
- Jaaaa, schandalig lekker!
0 stemmers
Ga je nu de Friends Reunion kijken?
- Ja ik zit voor de buis
- Nee ik heb de serie nooit gezien
- Nee heb de serie wel gezien
- Misschien later
0 stemmers
Duurt 2 uur en 20 minuten. Dat trek ik niet op een vrijdag avond. Dus deze oma kijkt hem morgen terug.
Ik snap die obsessie die sommige mensen met Friends hebben echt niet. Vind het matig grappig met slappe verhaallijnen. Ik keek het echt alleen als de afstandsbediening buiten handbereik lag. Mijn beste vriendin is er gek op, gelukkig is ze verder een fantastisch persoon en kwam ik pas later achter dat ze fan was.
Ik heb lang niet alle afleveringen gezien, maar het is een soort jeugdsentiment
Ik kan het eigenlijk alleen begrijpen als het bijvoorbeeld een soort ‘ritueel’ was met familie dat je vroeger met z’n alle lekker voor de buis dat programma keek en dat nu eenmalig weer zou doen of zo.
Vind jij een blikje frisdrank ook luxer en lekkerder dan uit fles/pak?
- Ja!
- Wel luxer, niet lekkerder
- Wel lekkerder, niet luxer
- Nee
0 stemmers
Ik neem mensen minder serieus als ze Friends grappig/leuk vinden want dan heb je echt een heel mager gevoel voor humor.
Zet op volgorde van leuk minder leuk /kut kutterst.
Je moet alles een keer hebben aangeklikt.
Minst erg / leukst
- Friends
- The Office (US)
- The Big Bang Theorie
0 stemmers
Erger / iets minder leuk
- Friends
- The Office (US)
- The Big Bang Theorie
0 stemmers
ergst / minst leuk
- Friends
- The Office (US)
- The Big Bang Theorie
0 stemmers
Er gaat echt niks boven een ijskoud blikje coca cola
echt he! ik heb er ook echt goede herinneringen aan, haalde in de pauze op de middelbare school altijd een ijsjoud blikje coca cola met m’n beste vriendin en die deelden we dan. kostte toen 50 cent the good old days
Nee maar ik wil het nu wel
Ik kocht het niet, want niet te betalen, maar sowieso wel altijd even snacken in die winkel.
Als je één beroep moest kiezen om te doen, wat wordt het dan?
- Medewerker slachterij
- Beveiliger Geert Wilders en Dion Graus (om de week)
- Directeur dolfinarium (en in 't weekend doe je kunstjes)
- Tester van (defecte) achtbanen
- Fractiemedewerker Fvd
- Alles uit je leven vloggen en op internet zetten (spoiler: iedereen kotst je uit)
- Social media Manager Willem Engel / Viruswaanzin
- Hondenvoerproever / tester
- Professioneel Teen worstelaar
0 stemmers
Tot 5 jaar geleden kwam ik daar nog best regelmatig! En dat was dus niet meer in de puberteit haha toen was ik 24 dus weet niet zo goed wat te stemmen
Ik kwam altijd bij die in leiden en ik denk dat als die in Rotterdam nog open was, ik er nog af en toe wat zou kopen
Ik kocht daar best vaak cadeaus voor m’n zus en/of zwager, altijd een succes