Stel je persoonlijke vraag #28

Wat denken mensen dan van jou @Janniebeton?

3 likes

Ooh alles georganiseerd is echt mijn worst nightmare. Maar dan zou ik voor een weekje Rusland gaan omdat (mijn eigen) ervaring is dat dat allemaal zo lastig zelf te regelen was. Alleen al het visum kan ik nog nachtmerries van krijgen. Terwijl ik er best nog eens heen wil.

2 likes

Dat was ook de eerste en de laatste x dat ik heb gekeken hahaha

2 likes

Ja zonde is dat dan he :joy: ik heb een keer een weave laten zetten en mn zus kocht van dat geld een auto. Denk nog altijd dat zij geadopteerd is daardoor

4 likes

Een auto en een weave zijn even duur? :open_mouth:

Denk je dat sommige forummers zich woker voordoen dan ze zijn?

• Ja sowieso
  • Nee denk het niet
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Wat is het verschil tussen woke doen en woke zijn?

2 likes

Er zijn mensen geweest die dachten dat ik erg braaf/netjes was. Komt er denk ik door dat ik er op de een of andere manier altijd wel netjes uitzie, wat ik ook aantrek. En niet plat praat.
En er zijn een aantal leraren op de middelbare geweest die dachten dat ik heel slim was. Daar teer ik nog op, dat begrijp je

1 like

Ik heb bij 2 baantjes achteraf gehoord dat mijn collega’s eerst dachten dat ik een prinsesje was die haar handen niet vuil wilde maken. Ik ben wel benieuwd waarom ik die eerste indruk geef want dat is helemaal niet zo.

In de praktijk was ik dan een muis aan het vangen, de vuilnisbakken aan het schrobben en maden ergens van af te wassen omdat zij dat eng/vies vonden :joy:

4 likes

Als iemand aan jou vraagt wat voor vlees een frikandel of berehap is wat zeg je dan?

• Dat je het zelf niet precies weet
  • Ik zeg dat het een mengsel is van meerdere soorten vlees
  • Anders nl:

0 stemmers

Ik krijg dan de vraag, is this beef or pork, bijv. Ja ehm kan van alles zijn volgens mij?
:grimacing:

2 likes

Vgm gewoon de restjes van kip en nog iets. Zeg maar de stukjes die je nog prima kan eten maar niet mooi genoeg is om te verkopen.
En dan vanallerlij kruiden.

2 likes

Kip en varrekeeeeeee

2 likes

Volgens mij kip, varken en soms paardenvlees?

Ja van dat paardenvlees schrikt veel mensen af maar ik dacht dat in de praktijk dit echt zelden voorkomt. Er was volgens mij zo’n youtube filmpje waarin ze lieten zien wat er echt in zat.

Edit:

Kip en varken dus

2 likes

Ken jij persoonlijk mensen die om religieuze redenen geen varkensvlees eten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik niet meer, maar de huisgenoot van mn ex at geen varkensvlees. En hij gooide ooit de pan weg omdat er bolognesesaus in had gezeten waar varkensvlees in zat. Vind dat nog steeds heftig.

Vind je dat ook heftig wanneer een vegetariƫr dat doet bijvoorbeeld?

Oh wacht, letterlijk de hele pan weggooien? :joy: begreep ik even verkeerd, dat is wel gek ja. Dan kan je in principe ook nergens anders eten, want je weet niet wat die mensen in die pannen klaarmaken.

5 likes

Nee, ik ken letterlijk niemand persoonlijk , als in waar ik nu mee om ga die islamitisch is. Wel joods, maar die eet toevallig wel varkensvlees. Maar zo gek is dat toch ook niet? 90 procent van de mensen waar ik mee om ga heeft geen religie überhaupt.

@Nysmn mn ex en hij hadden ook zo enorm veel ruzie altijd daarom. Dat was echt het enige punt. Wij deden alle moeite altijd om halal etc te halen. Maar toen hij de pan had weggesmeten ging het wel ver.

Was dat de pan van de huisgenoot of de pan van je ex? En at hij vanwege religie geen varkensvlees?

Die pan hadden ze samen aangeschaft. Net als bijv. De blender en koelkast. Dat was gewoon samen van hen beide. Toen hij zei , er zit ook varkensvlees in bolognesesaus, ok fair enough. Maar die pan moest dus weg, ook schoonmaken was geen optie. Ja hij eet vanwege religie geen varkensvlees.

1 like

Bijzonder overdreven. Ik ken echt heel, heel veel moslims, en niemand die een pan zou weggooien hahah :joy:

6 likes