Stel je persoonlijke vraag #28

@anon50301661 dat is dan toch alleen maar mooi? Ik weet voor mijn gevoel 100 procent zeker dat er wel iets is nadat je hiero de pijp uitgaat. Bewijzen kunnen we het toch niet. Zowel zogeheten gelovigen als ongelovigen. We gaan het toch allemaal een keer meemaken.

3 likes

Heel kort door de bocht dit maar is er leven na de dood?

• Nee joh ik ben dood, alles is weg.
  • Ja

0 stemmers

De faux freckle trend. Mensen die nep sproetjes maken met make-up/henna/etc.

• Vreemd, accepteer gewoon dat je geen sproetjes hebt
  • Leuk! Maar doe het zelf niet
  • Leuk, heb het zelf ook wel eens gedaan
  • Vind het niet mooi/duidelijk dat het nep is

0 stemmers

1 like

Hoezo vreemd, accepteer gewoon dat je geen sproetjes hebt? Dat is toch een beetje hetzelfde als mensen met krullen die het stijlen of blondines die hun haar rood verven

17 likes

Hmja ik snap wat je bedoelt. Ik hoor mensen vaak zeggen, vroeger werd je voor sproetjes gepest en nu is het opeens een trend.

1 like

Ja mooi toch. Worden er minder mensen gepest

7 likes

Zou het een gekke reden vinden als je geen sproetjes mag tatoeƫren omdat er mensen mee zijn gepest. Mensen worden helaas soms ook gepest om hun rode haren, mag dan niemand zijn/haar haren rood verven?

2 likes

Van mij wel. Ik weet ook niet waarom de mensen die op vreemd hebben gestemd daarvoor gekozen hebben, en of dat überhaupt iets te maken heeft met wat ik zei haha, maar is wel iets dat ik eerder gelezen heb.

@Soy.peor @Karl_Lagerfeld @voortaan @Electric waarmee hebben jullie dat gedaan? Lijkt me ook wel leuk eens te proberen.

Self tan. En verschillende kleuren oogpotlood voor een festival.

1 like

Ooh wenkbrauwpotlood, dat heb ik wel. Na of voor foundation, of draag je dat niet? Denk na toch?

Erna en ff met je vinger erop deppen. Zo zijn ze lichter en lijken ze echter.

1 like

zelfbruiner of van die wenkbrauw gel die hard word en dan na 2 uur afkrabben! Heb het ook een keer met henna laten doen.

Daarvoor waren de keerzijden er ook al, echt niet vanaf 2015. Misschien vielen ze vanaf dat punt op? Dat niet het internet meer volwassen was, maar jij juist?

Darkweb/darknet/deepweb bestonden daarvoor ook al.

1 like

Viel mij idd ook op bij de laatste vlogs!

https://www.ad.nl/buitenland/niet-meer-in-de-rij-voor-het-vrouwentoilet-op-deze-manier-zou-het-zes-keer-zo-snel-gaan~a22c280a/

Dit soort wcs komen altijd in m’n dromen voor, dat je opeens achter glas zit of er geen deur is. Verschrikkelijk!!

Zou jij zo’n ding gebruiken?

• Ja, denk het wel
  • Nee, denk het niet

0 stemmers

1 like

Er zal sowieso nog wel een andere optie zijn, want zo kun je niet (of heel moeilijk) poepen, dit is de vrouwelijke versie van een urinoir zeggen ze.
Ik zie er wel wat in, ik ben van het plassen/opstaan/weglopen en snap sowieso nooit zo goed wat die mensen eeuwig in die hokjes uitvoeren, hier ga je niet lekker even zitten instagrammen of al je vrienden appen, je hoeft niet de hele bril met wc-papier te bedekken of uitgebreid te poetsen, je kleding schijnt beschermd te zijn dus daar hoef je ook geen halsbrekende toeren voor uit te halen, buiten handen wassen en geen gedoe met vieze deurklinken met je elleboog open maken ofzo.
Zonder deuren moet je ook wel makkelijk kunnen zien welke bezet is, dat kan door die halve muren dan weer, en misschien iets meer sociale controle, we hebben allemaal wel eens zo’n wc gezien met uitgesmeerde tamponsporen tot het plafond en wc-papier tot je knieĆ«n, dat doe je niet als iedereen je ziet denk ik.

20 likes

Vooral dat tot halverwege beschut, beetje alle vrouwen met jumpsuits en dergelijke zien worstelen :sweat_smile:

12 likes

Ik heb wel eens geopperd dat wc’s soms gewoon een timer zouden moeten hebben met een waarschuwing dat de laatste minuut ingaat en als dat voorbij is de deur open knalt.

30 likes

Zo herkenbaar van die dromen haha! Heb toch op ja gestemd. Een jaar of 10 geleden had ik waarschijnlijk gezegd no way dat ik op zo’n wc ga zitten maar heb zo vaak dat ik heel nodig moet plassen en even snel in en uit zonder dat je in de rij hoeft te staan lijkt me best handig. En wat @Merel zegt, ik doe er ook nooit zo lang over. Grote boodschap zou ik dan wel weer achterwege laten :sweat_smile:

Echt m’n droom dit. Ben altijd bang dat ik de wc niet meer van ā€˜t slot krijg dus dit is ideaal :thumbsup:

2 likes