De mensen die in god geloven, zijn jullie met geloof in god opgevoed of later tot dat geloof gekomen?
- Ermee opgevoed
- Later
0 stemmers
De mensen die in god geloven, zijn jullie met geloof in god opgevoed of later tot dat geloof gekomen?
0 stemmers
Ermee opgevoed en zelf een weg in gevonden. Praktiseer nu eigenlijk niet wbt bidden of naar de kerk gaan, maar vind het een prettig idee. Ben christelijk opgevoed maar vind de Bijbel vooral patriarchische onzin waar wel mooie levenslessen uit te halen zijn als je selectief leest en interpreteert.
Als iemand bidt (dus bv. dingen aan god vragen (in moeilijke tijden)), vind je dat diegene dan ook in god gelooft?
0 stemmers
Ik bid wel eens, of nouja niet zoān standaard in gebogen knieen bladibla voor een altaar. Totaal anders. Maar ik hang geen religie aan.
Ja, ik ook wel eens. Op een soort van mijn eigen manier. Ik zou ook heel graag willen geloven (veel aspecten ervan vind ik ook heel mooi en goed) omdat het je houvast biedt, ik merk om me heen dat gelovigen veel meer kunnen accepteren en er beter mee om kunnen gaan wanneer ze iets moeilijks meemaken etc (spreek nu dus over wat ik in mijn omgeving zie, niet veralgemeniserend). Maarja, twijfel heel veel.
Ik vind het mooi als mensen geloven, zolang het maar niet een opgedrongen religie is. Het lijkt mij bijvoorbeeld kut om te denken dat als je dood bent er helemaal geen ene kut meer is voor je. Wij als mensen weten het allemaal niet zeker, dus ja, je kan beter ervoor kiezen om dat lekker wel te doen. Verrijkt imo ook je geest. Maar ik geloof ook in reincarnatie dus ik ben bang dat ik nu dit forum word afgestuurd hahaha.
ReĆÆncarnatie zou ik ook echt een mooi idee vinden.
Ik heb vooral dat wanneer ik in de natuur ben, op echt mooie plekken, zoān sterk gevoel dat het niet allemaal toeval is en dat het echt gecreĆ«erd is. Maar vaak denk ik ook weer, sure⦠totaal niet logisch
@anon50301661 dat is dan toch alleen maar mooi? Ik weet voor mijn gevoel 100 procent zeker dat er wel iets is nadat je hiero de pijp uitgaat. Bewijzen kunnen we het toch niet. Zowel zogeheten gelovigen als ongelovigen. We gaan het toch allemaal een keer meemaken.
Heel kort door de bocht dit maar is er leven na de dood?
0 stemmers
De faux freckle trend. Mensen die nep sproetjes maken met make-up/henna/etc.
0 stemmers
Hoezo vreemd, accepteer gewoon dat je geen sproetjes hebt? Dat is toch een beetje hetzelfde als mensen met krullen die het stijlen of blondines die hun haar rood verven
Hmja ik snap wat je bedoelt. Ik hoor mensen vaak zeggen, vroeger werd je voor sproetjes gepest en nu is het opeens een trend.
Ja mooi toch. Worden er minder mensen gepest
Zou het een gekke reden vinden als je geen sproetjes mag tatoeƫren omdat er mensen mee zijn gepest. Mensen worden helaas soms ook gepest om hun rode haren, mag dan niemand zijn/haar haren rood verven?
Van mij wel. Ik weet ook niet waarom de mensen die op vreemd hebben gestemd daarvoor gekozen hebben, en of dat überhaupt iets te maken heeft met wat ik zei haha, maar is wel iets dat ik eerder gelezen heb.
@Soy.peor @Karl_Lagerfeld @voortaan @Electric waarmee hebben jullie dat gedaan? Lijkt me ook wel leuk eens te proberen.
Self tan. En verschillende kleuren oogpotlood voor een festival.
Ooh wenkbrauwpotlood, dat heb ik wel. Na of voor foundation, of draag je dat niet? Denk na toch?
Erna en ff met je vinger erop deppen. Zo zijn ze lichter en lijken ze echter.
zelfbruiner of van die wenkbrauw gel die hard word en dan na 2 uur afkrabben! Heb het ook een keer met henna laten doen.
Daarvoor waren de keerzijden er ook al, echt niet vanaf 2015. Misschien vielen ze vanaf dat punt op? Dat niet het internet meer volwassen was, maar jij juist?
Darkweb/darknet/deepweb bestonden daarvoor ook al.