Stel je persoonlijke vraag #28

Ik heb 2 nachtmerries mb.t. wc’s:

Dat de deur niet open meer gaat (helaas wel meegemaakt).
Dat ik de deur open doe en er zit toch iemand op en dat het enorm awkward wordt(Franse boomer met schaamhaar a la het hoofd van Bob Ross) omdat vervolgens een andere wc wel snel beschikbaar is en je zowat gelijktijdig je handen gaat wassen.

Vind dit wel een interessante discussie trouwens. Super irritant dat mensen lang op de wc blijven zitten maar ik maak me er zelf ook wel eens schuldig aan. Vooral als ik ergens ben waar ik me niet helemaal op mijn gemak voel. Dan ga ik lekker lang naar de wc zodat de tijd sneller gaat.

Doen jullie dat ook wel eens?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Huh, maar ook als je weet dat er mensen in de rij staan te wachten?

Ik ga alleen lang als ik ook echt buikpijn heb of ruzie met mn outfit/ spullen, verder ben ik queen speedy voorover hangend plassen.

3 likes

Op de middelbare school was ik:

• de leerling die zichzelf in de pauze opsloot op het toilet om tijd voor zichzelf te hebben / snel de tijd door te komen / verzekert ervan te zijn dat de perskoppen wegbleven / verdrietig te zijn zonder dat anderen het zagen
  • de leerling die nooit op school kon poepen en/of zo min mogelijk naar het toilet daar ging
  • de leerling die gezellig met vriendinnen op het toilet haat make-up bij ging werken en kletsen
  • de leerling die een voorwerp in het toilet heeft laten vallen (bijv. mobiele telefoon)
  • Anders…
  • geen van dit bovenstaande

0 stemmers

Ik ging gewoon naar de wc als ik naar de wc moest :woman_shrugging:t2: Heb wel een keer het hele wc-hokje ondergekotst wat de conciërge daarna moest opruimen. Voel ik me nog steeds schuldig over.

4 likes

Nee bij lange rijen op een festival ofzo zou ik het niet doen. Maar dat zijn doorgaans ook niet de situaties waar ik me ongemakkelijk voel haha. Meer op werkgerelateerde activiteiten waarbij ik geen zin heb om te socializen in pauzes bijvoorbeeld.

5 likes

Ik zat altijd het langst op toilet en m’n vriendinnen moesten altijd op me wachten daardoor :sweat_smile: ik deed het niet express om de tijd sneller te doen gaan ofzo, mijn toiletbezoeken zijn gewoon standaard lang haha

2 likes

Je zou denken dat dit door een vent is bedacht, maar nope.
Ik weet niet hoor, misschien een gek idee, maar om minder lange wachtrijen bij de wc’s te krijgen… moet je dan niet… oke dit is echt een raar idee… meer wc’s plaatsen?

16 likes

Nee joh, doe niet zo gek

6 likes

Ja man dit is top! Festivals zijn een soort mini samenlevingen met ineens andere regels en vrijheden ofzo. Dus ook veel minder schaamte. Ik heb op ook een keer op een festival in een pisweide geplast. :joy: Daar hadden ze dan van die soort vee roosters op gelegd waar je dan op kon hurken en plassen. Ging ook 3000x sneller dan de dixi’s en schept toch ook een band met de vrouwen om je heen. Omstebeurt elkaars bier vasthouden en je bent besties for life.

28 likes
Hadden jullie een schoolkrant op de middelbare school?
  • Ja en ik zat ook in de redactie
  • Ja maar ik had geen aandeel
  • Nee (gelukkig maar)
  • Nee, jammer had ik wel leuk gevonden

0 stemmers

In de begin jaren van mijn ms-tijd staat me wel iets (vaags) bij, artikelen zoals “wist je dat…” en dan feiten - die niet eens zo grappig waren - over iets of iemand op school

of droge dialogen tussen een leraar/leerling helemaal uitgeschreven (?), of andere ontwikkelingen.

Niet van die stoere taboes doorbrekend (vaak in van die highschool-series hadden ze dat, leek altijd zo cool)

Het verbaast me altijd hoe veel mensen de wc deur niet op slot doen. Op mijn vorige werk hadden we geen aparte wc’s voor medewerkers en daar gebeurde dat zooo vaak. En dat was ook een groot hokje waarbij de wc ver van de deur is dus ze konden ook niet de deur tegen houden.

Echt heel awkward al helemaal als ze boos op jou worden.

Hahahaha een pisweide wauw

Ja ik ben zelf een moeilijke plasser, soms ga ik daar vanonder helemaal op slot en kan ik gewoon niet meer, en dit is daar niet zo bevorderlijk voor denk ik haha. Ik weet nog een keer een Koningsdag dat ik zooooooo nodig moest (en veel gezopen natuurlijk) maar het lukte gewoon niet :flushed: toen ben ik met de trein weer naar huis gegaan omdat ik gewoon NIET kon plassen op die Dixie, dat was echt terror man.

Laatste tijd gaat het beter hoor en plas ik overal, maar ik denk dat ik het hier niet zou kunnen tenzij heel dronken

2 likes

Tja, we mochten niet over taboedoorbrekende onderwerpen schrijven en er was een jongen die een beetje de favoriet van de groep was. Hij had nl. al een boek geschreven en alles wat hij deed was natuurlijk geweldig.
Ik en 2 andere vriendinnen gingen bijvoorbeeld chocolade zoenen testen, maakten invulverhalen, maakten de tekeningen, puzzels en horoscopen. Die horoscopen baseerden we gewoon op leerlingen die we niet aardig vonden. Als een tuthola een leeuw was, schreven we dat ze hele slechte cijfers ging halen en haar vriendinnen ging verliezen.

Ik had ook het gevoel dat 10 jaar geleden de kwesties van tegenwoordig nog niet zo speelden.

13 likes

Haha jullie horoscopen rubriek had ik geweldig gevonden denk ik

En eens, zijn echt andere tijden (boomer uitspraak maar is wel zo. Was iig op mijn school niet gebruikelijk om je zo massaal tegen iets uit te spreken, en dat was een moderne school in Rotterdam)

3 likes

Op vwo (waar ik 2 jaar zat) wel, op havo niet

1 like

Als ik m’n dingen nog niet op de band heb gelegd en tijd heb en zie dat degene achter mij maar weinig moet kopen laat ik diegene meestal uit mezelf voor

10 likes

Heeft belgie ook van die kut ek reclames.

• Amai ja
  • Amai nee

0 stemmers

1 like

Ik stond laatst in de rij bij de kassa, maar die was vrij lang, dus ik stond tussen het schap. Van de zijkant (tussen kassa en schap) kwam een man aan, ik dacht ok, die steekt tussendoor. Maar nee, hij keek mij aan en draait zijn karretje voor mij de rij in. Ik zeg ehh meneer, ik sta ook in deze rij he? Zegt ie ja maar ik heb maar 1 ding? Ja ik zeg dat maakt niet uit, ik sta hier al langer (en dat had ie dus gezien, want hij keek me recht aan toen ie zijn kar indraaide). Toen begon ie een beetje te klagen dat ik moeilijk deed. Ik zeg dan ga je toch lekker naar de zelfscan. Uiteraard liep hij eerder de winkel uit dan ik, maar ik vond het zo bijdehand dat hij zelf bepaalde dat hij voor mij mocht dat het een volledig principe verhaal werd

18 likes

A lap zeg

8 likes