Stel je persoonlijke vraag #28

Tja, we mochten niet over taboedoorbrekende onderwerpen schrijven en er was een jongen die een beetje de favoriet van de groep was. Hij had nl. al een boek geschreven en alles wat hij deed was natuurlijk geweldig.
Ik en 2 andere vriendinnen gingen bijvoorbeeld chocolade zoenen testen, maakten invulverhalen, maakten de tekeningen, puzzels en horoscopen. Die horoscopen baseerden we gewoon op leerlingen die we niet aardig vonden. Als een tuthola een leeuw was, schreven we dat ze hele slechte cijfers ging halen en haar vriendinnen ging verliezen.

Ik had ook het gevoel dat 10 jaar geleden de kwesties van tegenwoordig nog niet zo speelden.

13 likes

Haha jullie horoscopen rubriek had ik geweldig gevonden denk ik

En eens, zijn echt andere tijden (boomer uitspraak maar is wel zo. Was iig op mijn school niet gebruikelijk om je zo massaal tegen iets uit te spreken, en dat was een moderne school in Rotterdam)

3 likes

Op vwo (waar ik 2 jaar zat) wel, op havo niet

1 like

Als ik m’n dingen nog niet op de band heb gelegd en tijd heb en zie dat degene achter mij maar weinig moet kopen laat ik diegene meestal uit mezelf voor

10 likes

Heeft belgie ook van die kut ek reclames.

• Amai ja
  • Amai nee

0 stemmers

1 like

Ik stond laatst in de rij bij de kassa, maar die was vrij lang, dus ik stond tussen het schap. Van de zijkant (tussen kassa en schap) kwam een man aan, ik dacht ok, die steekt tussendoor. Maar nee, hij keek mij aan en draait zijn karretje voor mij de rij in. Ik zeg ehh meneer, ik sta ook in deze rij he? Zegt ie ja maar ik heb maar 1 ding? Ja ik zeg dat maakt niet uit, ik sta hier al langer (en dat had ie dus gezien, want hij keek me recht aan toen ie zijn kar indraaide). Toen begon ie een beetje te klagen dat ik moeilijk deed. Ik zeg dan ga je toch lekker naar de zelfscan. Uiteraard liep hij eerder de winkel uit dan ik, maar ik vond het zo bijdehand dat hij zelf bepaalde dat hij voor mij mocht dat het een volledig principe verhaal werd

18 likes

A lap zeg

8 likes

Ik schreef altijd onder andere de horoscopen, mijn favoriete onderdeel. We hadden ook een rubriek waar we bij een docent thuis gingen eten en dan een stukje schreven over hun huizen en kookkunsten. Dat was ook echt superleuk om te doen!

11 likes

Jaaaa love it! Ik vind in de open lucht plassen zo chill, poepen ook geen probleem (maar dan wel een beetje beschut).

3 likes

Nee ik vind dat echt stom om zelf te vragen, als je haast heb moet je geen boodschappen gaan doen. :woman_shrugging:t4: En als er een noodgeval is, er ligt iemand op sterven ofzo, dan ga je ook geen boodschappen doen dus dikke pech.

8 likes

Ja, van bol.com van een iemand in duivelpak die door een straat met Nederlandsupporters loopt. Maar ik zie nu dat ze bij jullie dezelfde hebben maar dan omgekeerd :rofl:

7 likes

En wat doe je dan met je drol? En het wc papier

Ik vind dit zo’n chille reclame nog steeds, vooral dat steenkolen Duits doet het ‘m

8 likes

Ik hou echt van dit soort reclames :joy:

1 like

Ben jij mijn vriendin? Hahaha :laughing:

Ja jullie zijn echt Polar opposites van ons

Wij gaan altijd met een middelmatig team een toernooi in en dan hebben we rotsvast geloof dat we kampioen worden en vaak struikelen we per ongeluk naar de top (penalty laatste minuut tegen Mexico, strafschoppen tegen Costa Rica) en als we dan alsnog afgemat worden is iedereen surprisedPikachu.gif

20 likes

Is dat echt zo? Ik vind Belgen best vaak heel vals bescheiden.

8 likes

Ik kan dus echt niet naar Sporza kijken bij wielrennen omdat ze het dan alleen maar over de Belgen (en Mathieu vd Poel) hebben :joy:

Ik vind zelf dat de Nederlandse commentatoren echt constant de Nederlandse nationaliteiten bij sommige spelers er onnodig bijhalen. Asensio bijvoorbeeld van Real Madrid heeft een Nederlandse moeder en dan hoor je constant bij het commentaar “mooie pass van de HALVE NEDERLANDER!!” Zo kut. Vooral bij Sierd de Vos.

6 likes

Hahahha ja precies!! Vind dat altijd zo gĂȘnant en sneu overkomen, vooral als ze dan nog durven zeggen dat we eigenlijk als Nederland dan toch soort van gewonnen hebben :joy:

2 likes