Stel je persoonlijke vraag #28

Ik schreef altijd onder andere de horoscopen, mijn favoriete onderdeel. We hadden ook een rubriek waar we bij een docent thuis gingen eten en dan een stukje schreven over hun huizen en kookkunsten. Dat was ook echt superleuk om te doen!

11 likes

Jaaaa love it! Ik vind in de open lucht plassen zo chill, poepen ook geen probleem (maar dan wel een beetje beschut).

3 likes

Nee ik vind dat echt stom om zelf te vragen, als je haast heb moet je geen boodschappen gaan doen. :woman_shrugging:t4: En als er een noodgeval is, er ligt iemand op sterven ofzo, dan ga je ook geen boodschappen doen dus dikke pech.

8 likes

Ja, van bol.com van een iemand in duivelpak die door een straat met Nederlandsupporters loopt. Maar ik zie nu dat ze bij jullie dezelfde hebben maar dan omgekeerd :rofl:

7 likes

En wat doe je dan met je drol? En het wc papier

Ik vind dit zo’n chille reclame nog steeds, vooral dat steenkolen Duits doet het ‘m

8 likes

Ik hou echt van dit soort reclames :joy:

1 like

Ben jij mijn vriendin? Hahaha :laughing:

Ja jullie zijn echt Polar opposites van ons

Wij gaan altijd met een middelmatig team een toernooi in en dan hebben we rotsvast geloof dat we kampioen worden en vaak struikelen we per ongeluk naar de top (penalty laatste minuut tegen Mexico, strafschoppen tegen Costa Rica) en als we dan alsnog afgemat worden is iedereen surprisedPikachu.gif

20 likes

Is dat echt zo? Ik vind Belgen best vaak heel vals bescheiden.

8 likes

Ik kan dus echt niet naar Sporza kijken bij wielrennen omdat ze het dan alleen maar over de Belgen (en Mathieu vd Poel) hebben :joy:

Ik vind zelf dat de Nederlandse commentatoren echt constant de Nederlandse nationaliteiten bij sommige spelers er onnodig bijhalen. Asensio bijvoorbeeld van Real Madrid heeft een Nederlandse moeder en dan hoor je constant bij het commentaar “mooie pass van de HALVE NEDERLANDER!!” Zo kut. Vooral bij Sierd de Vos.

6 likes

Hahahha ja precies!! Vind dat altijd zo gĂȘnant en sneu overkomen, vooral als ze dan nog durven zeggen dat we eigenlijk als Nederland dan toch soort van gewonnen hebben :joy:

2 likes

Dat is met alles zo. Kijk je in de winter alpine skiën gaat het de hele tijd over de HALVE NEDERLANDER Marcel Hirscher.

En ook dat je 100x moet aanhoren dat Nico Hulkenberg Nederlands spreekt!!

Maar dit zal in elk land wel een beetje zo zijn :sweat_smile:

3 likes

Pas jij weleens kleding aan? Als in een broek innemen of korter maken, als iets niet perfect past

• Ja, dit doe ik zelf
  • Ja, dit laat ik doen
  • Nee, vrijwel nooit

0 stemmers

Wat doe je met kleding als er een naadje los laat en er dus een gat ontstaat?

• Zelf maken
  • Laten maken
  • Wegdoen

0 stemmers

1 like

Ik doe het soms zelf en laat het soms bij de kleermaker doen. Ligt eraan wat het is.

3 likes

Ik ben echt matties met mijn kleermaker. Ik ben wat tenger van stuk, dus laat nog wel eens iets innemen. Daarnaast koop ik veel tweedehands en past niet alles perfect zonder een kleine aanpassing. Ook gaat alles wat kapot is (hoe klein ook) naar hem toe. Ideaal!

Laatst kwam ik weer binnenlopen en toen was zijn reactie: heb je weer geshopt? Blijkbaar laat ik een bepaalde indruk bij hem achter :sweat_smile:

5 likes

Zelf maken a.k.a. mijn vriend laten doen

5 likes

Oeh ik ken niet veel mannen die zich daaraan wagen. Goed geregeld zeg

1 like

Mijn moeder past echt veel van mijn kleren aan. Repareren en vooral spijkerbroeken innemen, mouwen inkorten, taille innemen etc

1 like