Stel je persoonlijke vraag #28

Dit is echt een duivels dilemma, goed gevonden

5 likes

Wat doe je aan naar het sollicitatiegesprek van je droombaan?
Het wordt 25 graden en je moet alles van de outfit hetzelfde houden (dus ook zonnebril op als het model dat ook heeft, of ongestrikte veters)

Hoeveel reviews heb jij op Vinted?
  • Ik heb geen Vinted
  • 0
  • 1-5
  • 6-10
  • 11-15
  • 16-20
  • 21-25
  • 26-30
  • 31-35
  • 36-40
  • 41-45
  • 46-50
  • 60
  • 70
  • 80
  • 90
  • 100
  • Meer dan 100

0 stemmers

Echt moeilijk die outfits :joy:

5 likes

Oke even een kwestie hoor hahah

Stel je koopt twee tassen op een website, 1 voor jou en 1 voor vriend(in). Bij beide advertenties staat ‘met gratis cadeautje’ (het is een best handige keyholder). Je krijgt er maar 1. Stuur je een mailtje? Ik neig dus naar ja, want ik wil die keyholder ook (wil er ook best voor betalen)

• Ja, bij beide artikelen een cadeautje is dus 2 cadeautjes
  • Nee, je hebt 1 cadeautje bij je bestelling gehad en that’s it
  • Boeie, ga huilon

0 stemmers

1 like

Ja ik heb altijd m’n nocellara olijfolie van daar! Kom er sinds corona eigenlijk alleen nog maar voor die olie maar daarvoor vond ik het altijd heel chill om even rustig broodjes te dippen daar als ik in de stad was haha.

Mocht je er dingen gaan kopen trouwens, dit is ook topspul:

@Xiomara waarvan zijn al deze outfits? Google image search snapt het niet :frowning:

2 likes

Als je ervoor wil betalen dan koop je er toch gewoon één?

Ze staan niet op de site, denk omdat het promomateriaal is voor een ander merk

Ik zou de actievoorwaarden nalezen

Weekday!

1 like
Hoe ga jij vandaag naar buiten?:
  • Zonder jas
  • Met jas
  • Blote benen
  • Blote armen
  • Lange mouwen
  • Bedekte benen
  • Jurk
  • Korte broek
  • Lange broek
  • Rok
  • T-shirt
  • Jumpsuit
  • In bikini
  • Met slippers
  • Met sandalen
  • Met dichte schoenen
  • Met zonnebril
  • Zonder zonnebril

0 stemmers

Trek jij na een werkdag buiten de deur andere kleren aan? Chill outfit ofzo?

Vroeger deed ik dat nooit en liep ik gewoon de hele dag in dezelfde kleren tot ik ging douchen voor het slapen gaan, nu ga ik mezelf wassen en doe ik bijna direct een andere outfit aan.

• Ja
  • Vaker wel dan niet
  • Vaker niet dan wel
  • Nee

0 stemmers

Ik kan echt niet chillen in een spijkerbroek of panty ofzo

21 likes

trek meestal mn bh uit of ander strakke kleding. slingeren vaak bh’s door mn woonkamer rond daardoor

9 likes

Ik vind de timing van Jennifer A, Matthew P en Courtney C geweldig, zo on point
Kijk eigenlijk alleen voor die 3

3 likes

Eigenlijk alleen als mijn moeder heeft gekookt, want die denkt dat ik uit 7 mensen besta. Of als ik zelf een etentje heb gegeven ofzo. Vind ik in die gevallen niet erg want vaak superlekker eten.

6 likes

Hebben jullie ooit “merchandise” van een YouTuber of andere influencer gekocht?
Echt zo’n T-shirt met accountnaam, gezicht of logo (dus nuet je 500e Maschaplanner die je toch niet gaat gebruiken).

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb van Cimorelli (band met voorheen 6 zussen uit Amerika) ooit een telefoonhoesje gekocht!

2 likes

Oh zeker vaardigheid. Dat zou me veel meer brengen in het leven en hebben gebracht. En dan bedoel ik eigenlijk vooral geboren worden met discipline. Wat mislukt is in mijn leven, komt voornamelijk daardoor.
Maarja, zonder gezondheid kom je ook niet zo ver… Maar ik vergelijk het dan met de huidige staat; zou ik nu een leuker lijf, gezonder lijf of andere vaardigheid hebben, dan kies ik voor die vaardigheid.

1 like

Zelfde als jij! Vroeger snapte ik mensen nooit met hun chillkleding. Maar nu doe ik uit werk echt meteen een legging en longsleeve aan. Weg met die trekkende blouse.

Nee maar wel een Boekenclubtrui

3 likes