Ik wil goed en lekker eten, maar dat kan best smerig lekker zijn. Ik vind vrijwel alles uit een zakje wel gewoon ranzig.
Vind jij het ook zo romantisch wanneer mensen elkaars eerste liefde waren en al sinds de middelbare bij elkaar zijn?
- Ja, vind ik leuk/schattig/romantisch
- Nee vind ik juist stom/zonde, zo weinig ervaring in liefde en relaties
- Daar vind ik geen ene fuck van
0 stemmers
POLL MAKEN GAAT FOUT!!
Je kunt mijn Instagram cursus ‘polls voor losers’ volgen voor €50. We starten woensdag.
Vind je mac ‘n cheese lekker?
- ja
- nee
0 stemmers
En dan bedoel ik niet de kant en klare Kraft mac ‘n cheese met knalgele kaas, maar een zelfgemaakte met een roux en lekkere kazen. Ik houd van carbs en gesmolten kaas maar ik vind dit gerecht heel saai. Ik begrijp mensen die hier laaiend enthousiast over zijn nooit zo.
Nog nooit gehad, behalve die Kraft en die vond ik vies.
Nee. She is beyond our reach.
Voor de mensen die hun ‘spanwijdte’ hebben gemeten:
- Mijn spanwijdte is kleiner dan mijn lengte
- Mijn spanwijdte is groter dan mijn lengte
- Mijn spanwijdte en lichaamslengte zijn exact gelijk
0 stemmers
Ja maar dat is toch precies wat Mac and cheese is? Dat andere is gewoon pasta met een kaassaus
Wow 2 keer mac and cheese gatekeeping in 1 bericht (quote meegeteld)
Mag ik er bij zijn?
Ik dacht van niet? Amerikanen noemen kaaspasta met een broodkruimellaag in een ovenschaal mac ‘n cheese, of daar doelde ik in ieder geval op
Whahaha ja klopt. Tja, bij mac and cheese denk ik gewoon meteen aan die slechte doorgekookte macaroni met overdadig veel vette cheddarkaas. Vies lekker wel.
@Boba ohja ja begrijp wat je bedoelt! Al doen ze hem vaak ook zonder zo’n krokant korstje, die versie zou ik nog luxe vinden. Ik deed tijden terug een jaar high school in Amerika en daar kregen we bij de lunch (om kwart voor 11 sochtends echt wtf, maar dat is een ander verhaal) denk 1x per week echt van die doorgekookte mac n cheese haha.
Heb er wel voor gekozen maar die Tesla bestaat niet echt.
Klopt dus iedereen die daar op heeft gestemd koopt gebakken lucht
Moet ik naar het biechttopic als ik zeg dat mijn voorkeur juist uitgaat naar raspatat? 🥲
Ik heb ook alleen een balkon van 4m2 dus het was sowieso hypothetisch
Amerikanen sporen sowieso niet, ze noemen spaghetti ook vaak noodles en een pizza een pie enzo.
Ik ben zowel als kind (bij een segment van een programma dat over m’n vader ging) als nu op tv geweest en zou het nog eens doen als het kon