Luister, ik ben op en top enterpernoer en ik houd van geld verdienen maar als iets echt een hopeloze zaak is, ben ik de eerste om dat toe te geven. Koop wat crypto ofzo.
Maxibon ik kan gelijk die gekke cake-achtige textuur van het koekgedeelte weer proeven
Dat ga ik zeggen
De gemiddelde spanwijdte is vgm 1.50
Trut ik had veel potentie. Ik had de meest mooie perfecte polls ever gemaakt.
Nee haha hij is landbouwer en de tv en kranten vonden z’n concept heel interessant en daardoor is hij al een paar keer in de media geweest. Hij kent toevallig wel wat bv’s omdat hij vroeger voor tv en radio heeft gewerkt, bij de vrt ook en voor familie (het programma) haha
Zooo duurde net iets te lang voordat ik snapte wat hier stond.
Wereldwijd? Lijkt me zo kort/weinig?
Ja heerlijk! Wanneer ik in Frankrijk ben, haal ik altijd echt gelijk een maxibon.
Jaa ik associeer ze ook echt met vakantie inderdaad, vooral met Portugal is daar dan toch wel het allerlekkerst inderdaad
Wereldwijd ja haha. Valt mee met hoe weinig het is want er zijn veel kleine mensen. Je spanwijdte zou ongeveer 1.07x je lichaamslengte moeten zijn.
Ja ik kwam dat cijfer ook tegen. Kom volgens die berekening ± 20 cm aan armlengte tekort, wtf. Dat is gewoon minstens een extra middelvinger aan beide kanten hahaha.
Ik ga nu meten of die berekening bij mij klopt. Ik denk t nanelijk niet hahah.
1.68 en volgens de berekening 1.80
Wat gaat er in jouw spaghetti “bolognese” (of hoe ken je hem als je het zelf nooit maakt)?
Voor de Nederlanders:
- (Vega)gehakt
- Tomaat
- Paprika
- Ui
- Champignons
- Wortel
- Prei
- Selder
- Courgette
- Aubergine
- Look
- Andere groente
- Kant en klaar zakje
- Zelf kruiden
- Ik ben Belg
0 stemmers
Voor de Belgen:
- (Vega)gehakt
- Tomaat
- Paprika
- Ui
- Champignons
- Wortel
- Prei
- Selder
- Courgette
- Aubergine
- Look
- Andere groente
- Kant en klaar zakje
- Zelf kruiden
- Ik ben Nederlander
0 stemmers
Ik heb hier bv namelijk nog nooit iemand gehoord die prei in zijn spaghetti doet dus vraag me af of dit toevallig is of iets typisch Nederlands.
Ik vind champignons nog erger
Is het dan niet omgekeerd? Dat je lengte 1.07x je spanwijdte is?
Olie, boter, ui, wortel, bleekselderij, tomatenpuree, gehakt, pancetta, wijn en bouillon
Ik heb selder toegevoegd want daar had ik nog niet aan gedacht en miss ook wel voor de hand liggende groente!
Hoe bedoel je? Want 1.07x1.70 is toch hetzelfde als 1.70x1.07
Gehakt, ui, knoflook, champignons, ANANAS, ketjap, tomatensaus, sambal, tomatenblokjes en scheppie suiker en dan heb je de lekkerste saus ever en nu gaan jullie allemaal roepen ielllll ananas.