Stel je persoonlijke vraag #28

Wereldwijd ja haha. Valt mee met hoe weinig het is want er zijn veel kleine mensen. Je spanwijdte zou ongeveer 1.07x je lichaamslengte moeten zijn.

Ja ik kwam dat cijfer ook tegen. Kom volgens die berekening ± 20 cm aan armlengte tekort, wtf. Dat is gewoon minstens een extra middelvinger aan beide kanten hahaha.

2 likes

Ik ga nu meten of die berekening bij mij klopt. Ik denk t nanelijk niet hahah.

1.68 en volgens de berekening 1.80

Wat gaat er in jouw spaghetti ā€œbologneseā€ (of hoe ken je hem als je het zelf nooit maakt)?

Voor de Nederlanders:

• (Vega)gehakt
  • Tomaat
  • Paprika
  • Ui
  • Champignons
  • Wortel
  • Prei
  • Selder
  • Courgette
  • Aubergine
  • Look
  • Andere groente
  • Kant en klaar zakje
  • Zelf kruiden
  • Ik ben Belg

0 stemmers

Voor de Belgen:

• (Vega)gehakt
  • Tomaat
  • Paprika
  • Ui
  • Champignons
  • Wortel
  • Prei
  • Selder
  • Courgette
  • Aubergine
  • Look
  • Andere groente
  • Kant en klaar zakje
  • Zelf kruiden
  • Ik ben Nederlander

0 stemmers

Ik heb hier bv namelijk nog nooit iemand gehoord die prei in zijn spaghetti doet dus vraag me af of dit toevallig is of iets typisch Nederlands.

Ik vind champignons nog erger

7 likes

Is het dan niet omgekeerd? Dat je lengte 1.07x je spanwijdte is?

Olie, boter, ui, wortel, bleekselderij, tomatenpuree, gehakt, pancetta, wijn en bouillon

10 likes

Ik heb selder toegevoegd want daar had ik nog niet aan gedacht en miss ook wel voor de hand liggende groente!

1 like

Hoe bedoel je? Want 1.07x1.70 is toch hetzelfde als 1.70x1.07

1 like

Gehakt, ui, knoflook, champignons, ANANAS, ketjap, tomatensaus, sambal, tomatenblokjes en scheppie suiker en dan heb je de lekkerste saus ever en nu gaan jullie allemaal roepen ielllll ananas.

3 likes

Ik dacht eerst niemand maar een meisje waarmee ik in de klas zat op de middelbare school zat in een reclame van Nespresso met George Clooney. Maar ik ken haar verder niet echt ofzo.

Maar 1.07xspanwijdte=lengte is iets anders dan 1.07xlengte=spanwijdte. Dus ik denk dat je bedoelt dat lengte over het algemeen iets langer is dan spanwijdte en niet omgekeerd?

2 likes

Ohja online stond 1.07 x lengte = spanwijdte. Maar ook 1.07xspanwijdte =lente klopt bij mij niet want dan zou ik 10 cm langer moeten zijn.

1 like

Bart Kaell vond ik heel leuk in ā€˜een echte job’ en Willy Sommers in ā€˜liefde voor muziek’. Verder ben ik te jong om ze goed te kennen denk ik :sweat_smile:

2 likes

Dit lijkt wel dezelfde persoon op verschillende leeftijden.

58 likes

Ja ik dacht eerst een gelaagde Sywert grap (die ik niet snapte)

Die rechts midden lijkt op een nederlander maar ik kom er even niet op wie

57 likes

Beetje kruising tussen Lee Towers en Andries Knevel

5 likes

Jaaa hshaha daar dacht ik idd aan hahahaha

2 likes