Met een vleugje Felix Meurders.
Haha neeee, ik vind het leuk dat iedereen hier ouder is en daardoor (onder andere haha want dat is ofcourse niet hét doel ) me goede raad kan geven en inzichten bieden enzo. En ik waardeer je reacties!
Hahahahaha dit is zo waar
Op trouwfeesten is dat ook altijd als ze dat draaien dat iedereen meedoet.
Verder vind ik de foto’s die je gekozen hebt wel nog van hun betere jaren. Ze zien er niet allemaal nog zo goed uit
Edit: zie net dat die clip van de foute party is. Zalig! Dat heb ik nu echt gemist ze vorig jaar en ga het dit jaar ook missen.
@Penny_Lane en andere Belgen (ik veronderstel dat de Nederlanders hier niet naartoe gaan maar correct me if i´m wrong) zijn jullie hier al naartoe geweest?
Hebben jullie dat in Nederland ook?
@midheavenmoon geef mij dan toch maar de Willy.
Ik vond sommigen een beetje op Ellen DeGeneres lijken.
Ik wilde gaan slapen maar zo heb ik nachtmerries van haar dat ze me zogenaamd aan het schrikken gaat maken als al die celebs en domme vragen stelt.
Word hier wel een beetje achterdochtig van hoor. Worden we niet voor de gek gehouden door 1 ubermensch die zich in verschillende gedaanten voordoet als gezellig, grappig, muzikaal persoon? Maar ondertussen…
Geef mij dan maar het lied over Snuitje!
Zou je voor 2000 per maand elke menstruatie (in dit geval even ervan uitgaan dat dit elke maand is) een foto van bebloed wc-papier op je social media posten?
- Ja hoor
- Nee sws niet
- Twijfel
0 stemmers
Iedereen ontvolgt je dan toch wel vanzelf dus kom maar binnen
Ik plaats gewoon elke maand een soort ‘Waar is Wally’ foto maar dan met dat stukje wc-papier.
Ja hoor, maar heb een anoniem account en heb het nooit gebruikt om vrienden uit real life mee te volgen en heb hun ook nooit opgezocht ofzo dus neem aan niet te herleiden wie ik ben (gebruik er ook m’n 2e emailadres voor).
Als dit groter is heb je de aapfactor haha. Zo noemden we dat vroeger bij de sport die ik deed (waarbij lange armen goed waren). Ik heb een aapfactor van +5cm 🥲
Welke sport was dat? Als je dat wil zeggen natuurlijk
Ik snap niet dat mensen hier nee op stemmen, dat is een maandsalaris voor 2 seconden werk???
Ik weet niet, ik zou liever m’n uitgeknepen puisten laten zien. Is veel interessanter
Hee ik ook kom ik nu achter. Shit, had ik een olympische zwemcarrière kunnen hebben
(grapje, natuurlijk niet)
Haha ja mooie ‘miskend genie’ weer (ging het daar gister nou over hier?): ‘tja ik heb heeel lange armen dus ik had eigenlijk wel die olympische sportcarrière kunnen najagen… maar ja, toch voor een andere prioriteit gekozen ’