Stel je persoonlijke vraag #28

Ik dacht eerst niemand maar een meisje waarmee ik in de klas zat op de middelbare school zat in een reclame van Nespresso met George Clooney. Maar ik ken haar verder niet echt ofzo.

Maar 1.07xspanwijdte=lengte is iets anders dan 1.07xlengte=spanwijdte. Dus ik denk dat je bedoelt dat lengte over het algemeen iets langer is dan spanwijdte en niet omgekeerd?

2 likes

Ohja online stond 1.07 x lengte = spanwijdte. Maar ook 1.07xspanwijdte =lente klopt bij mij niet want dan zou ik 10 cm langer moeten zijn.

1 like

Bart Kaell vond ik heel leuk in ‘een echte job’ en Willy Sommers in ‘liefde voor muziek’. Verder ben ik te jong om ze goed te kennen denk ik :sweat_smile:

2 likes

Dit lijkt wel dezelfde persoon op verschillende leeftijden.

58 likes

Ja ik dacht eerst een gelaagde Sywert grap (die ik niet snapte)

Die rechts midden lijkt op een nederlander maar ik kom er even niet op wie

57 likes

Beetje kruising tussen Lee Towers en Andries Knevel

5 likes

Jaaa hshaha daar dacht ik idd aan hahahaha

2 likes

Met een vleugje Felix Meurders.

4 likes

Haha neeee, ik vind het leuk dat iedereen hier ouder is en daardoor (onder andere haha want dat is ofcourse niet hét doel :rofl:) me goede raad kan geven en inzichten bieden enzo. En ik waardeer je reacties!

Hahahahaha dit is zo waar

1 like

Op trouwfeesten is dat ook altijd als ze dat draaien dat iedereen meedoet.
Verder vind ik de foto’s die je gekozen hebt wel nog van hun betere jaren. Ze zien er niet allemaal nog zo goed uit :grinning:

Edit: zie net dat die clip van de foute party is. Zalig! Dat heb ik nu echt gemist ze vorig jaar en ga het dit jaar ook missen.
@Penny_Lane en andere Belgen (ik veronderstel dat de Nederlanders hier niet naartoe gaan maar correct me if i´m wrong) zijn jullie hier al naartoe geweest?
Hebben jullie dat in Nederland ook?

@midheavenmoon geef mij dan toch maar de Willy.

3 likes

Ik vond sommigen een beetje op Ellen DeGeneres lijken.

8 likes

Ik wilde gaan slapen maar zo heb ik nachtmerries van haar dat ze me zogenaamd aan het schrikken gaat maken als al die celebs en domme vragen stelt. :rofl:

1 like

Word hier wel een beetje achterdochtig van hoor. Worden we niet voor de gek gehouden door 1 ubermensch die zich in verschillende gedaanten voordoet als gezellig, grappig, muzikaal persoon? Maar ondertussen… :thinking:

2 likes

48 likes
4 likes

Geef mij dan maar het lied over Snuitje!

2 likes