Stel je persoonlijke vraag #28

Zou je voor 2000 per maand elke menstruatie (in dit geval even ervan uitgaan dat dit elke maand is) een foto van bebloed wc-papier op je social media posten?

• Ja hoor
  • Nee sws niet
  • Twijfel

0 stemmers

Iedereen ontvolgt je dan toch wel vanzelf dus kom maar binnen

19 likes

Ik plaats gewoon elke maand een soort ‘Waar is Wally’ foto maar dan met dat stukje wc-papier.

11 likes

Ja hoor, maar heb een anoniem account en heb het nooit gebruikt om vrienden uit real life mee te volgen en heb hun ook nooit opgezocht ofzo dus neem aan niet te herleiden wie ik ben :stuck_out_tongue: (gebruik er ook m’n 2e emailadres voor).

Als dit groter is heb je de aapfactor haha. Zo noemden we dat vroeger bij de sport die ik deed (waarbij lange armen goed waren). Ik heb een aapfactor van +5cm đŸ„Č

7 likes

Welke sport was dat? Als je dat wil zeggen natuurlijk

2 likes

Ik snap niet dat mensen hier nee op stemmen, dat is een maandsalaris voor 2 seconden werk???

15 likes

Ik weet niet, ik zou liever m’n uitgeknepen puisten laten zien. Is veel interessanter

2 likes

Hee ik ook kom ik nu achter. Shit, had ik een olympische zwemcarriĂšre kunnen hebben

(grapje, natuurlijk niet)

Haha ja mooie ‘miskend genie’ weer (ging het daar gister nou over hier?): ‘tja ik heb heeel lange armen dus ik had eigenlijk wel die olympische sportcarriùre kunnen najagen
 maar ja, toch voor een andere prioriteit gekozen :relaxed:’

8 likes

Vind jij het fijn dat je geboren bent of had het niet echt gehoeven van je?

• Blij dat ik leef
  • Had niet gehoeven

0 stemmers

1 like

Haha ik vind dit echt een leuke vraag! Hopelijk zijn het alleen wel leuke aliens dan.

Ik gok een halve dag ofso. Maar zou ook zomaar langer kunnen duren als m’n ouders denken dat ik bij m’n vriend ben en m’n vriend denkt dat ik gewoon thuis ben.

1 like

Dit is exact mijn mening en ik heb dit een keer gedeeld en ook héél beledigde reacties gekregen van mensen met een kinderwens. Dat je denkt; mijn baarmoeder, mijn mening???

13 likes

Ik dacht dat het sowieso al een beetje een algemene opvatting is dat het krijgen van een kind vooral een egoĂŻstische keuze is. Ik vind dat ze het niet zo persoonlijk moet opvatten

20 likes

Sorry maar als zij zo overgevoelig is voor deze opmerking dan heeft ze gewoon issues. Ik heb ook van die “vrienden” en toen ik dus onlangs naar hun aardappel kwam kijken vroegen ze NOGMAALS hoe dat bij ons zat. Heb toen ook gezegd dat hun keuze niet heiliger is dan die van ons en ze zich vooral lekker met hun eigen aardappel moeten bezig houden. Was er helemaal klaar mee.

51 likes

Ik heb een aantal vriendinnen die toen ze de 28/29 aantikten ook opeens in lopende eierwekkers veranderden en alle rationaliteit de deur uit gooiden om maar zsm ‘Een Kind’ op de wereld te zetten.

Dat is denk ik iets biologisch wat ik mis en dat is prima, maar word inmiddels wel als vreemd beschouwd omdat ik duidelijke afwegingen heb gemaakt mbt het wel/geen kind willen in de huidige wereld. En die afwegingen staan zij niet eens bij stil en is geen enkele factor in hun beslissing.

21 likes

Aardappel :joy: accurate

7 likes

Klinkt eerder alsof ze jaloers is op jou en ze jou nu probeert neer te halen daarmee. Of dat ze frustraties heeft en jou nu dus probeert daarop te pakken. Is het zo’n type dat toevallig dankzij een jubeltonnetje of 2 al een mooi huis heeft kunnen kopen?

Ik heb vaak het idee dat mensen uit een bepaald ‘gevoel’ aan kinderen beginnen en als iemand een dergelijk argument opvoert als @Zemraluani voelen ze zich aangevallen in hun persoonlijke keuzes en misschien voelen ze dan ook dat het argument van de ander een kern van waarheid bevat waardoor ze de nood voelen zich heel erg te gaan verdedigen.

13 likes

Ja klopt ook maar dan is het alsnog ieders eigen keuze.

1 like