Ooit een keertje een T-shirtje van een kleine YouTuber die een collab met een merk had, maar daar stond niet echt wat op. Heel zacht stofje, slaapshirt geworden haha
Ik draag in huis altijd chillkledij en doe dan iets deftig aan als ik naar buiten moet. Als ikterug ben ga ik meteen weer in chillkledij
Ja, wij hebben echt werkkleding (alleen jasje/shirtje of jurkje) dus dat doe ik vaak wel meteen uit als ik thuiskom.
Mijn man zegt ook: Ieteliejaans ipv ieteljaans. Vind ik ook super irritant.
Ik doe altijd een chillbroek aan, shirt, of wat ik erboven draag laat ik meestal aan maar de bh slinger ik eronderuit.
Topless zonnen:
- Heerlijk
- N.m.s.v.p.e.
- Wel eens gedaan
- Nog nooit gedaan
- Alleen als ik ergens ben waar geen bekenden zijn
- Wil ik wel maar durf ik niet
- Geen behoefte aan
0 stemmers
Tot ik een keer mijn schoonvader en een vriend van hem tegenkwam op het strand. Daarna niet meer.
Haha wat genant zag hij jou ook? ik deed het vroeger in de tuin wel eens met vriendinnen. Maar ik was altijd bang dat er dat iets met mn tepels gebeurde. Die vond ik als puber namelijk te donker.
Liep net in de supermarkt en leek Ibiza wel joh, één dag zon en heel NL neemt het ervan . Voelde me mega overdressed iig haha
Volgens mij 1x als tiener toen ik met vriendinnen bij een meertje was en er bijna niemand anders was. Voelde me zo ongemakkelijk dat ik na 5 minuten m´n bikinitopje weer heb aangedaan geloof ik
Aardappelgratin is echt mijn allerlievelings vieslekker eten
Nee
- Veganistisch eten
- Glutenvrij eten
0 stemmers
Alleen in de sauna op die bedjes daar buiten, verder zou ik het niet doen. In de sauna weet je zeker dat niemand een smartphone met camera etc bij zich heeft
Eerste communie en vormsel in 1 gedaan aangezien ik een bekeerling was. Gedoopt was ik al als baby.
Gatverdamme, glutenvrij eten is echt niet te kanen en heel duur. Dat brood, die crackers. De hell. Iemand in mijn omgeving vroeger had een heftige glutenallergie (coelieaki) Ik natuurlijk haat dus ook mensen die het ook ineens hebben. Je wordt zo weggevoerd met de ambulance en je dieet is echt heel erg kut. Die crackers smaken naar hostie’s in rooms katholieke kerken. Oh hell no nooit een glutenvrij dieet.
Mijn date eet glutenvrij en ik vind het echt nog meevallen, er is tegenwoordig behoorlijk wat glutenvrij aanbod op de markt! Een leven zonder eieren en kwark ga ik denk ik toch moeilijker vinden 🥲
Waaaaarom doet je date dat?
Ik heb alledrie gedaan omdat het moest van mijn familie, en vooral bij het vormsel in groep 8 had ik er echt geen zin in. Ik weet nog dat toen in de kerk bij het oefenen werd gevraagd “waarom wil je het heilig vormsel doen?” En toe zei ik “omdat het moet van mijn familie maar ik wil het zelf niet” en toen was iedereen boos.