Stel je persoonlijke vraag #28

Tenzij betongrijs de enige vertegenwoordigde kleur is in die ruimtes vind ik dat het telt :wink:

2 likes

Heb jij last van hooikoorts?

• Nee
  • Vroeger wel, nu niet meer
  • Ja, sinds dit jaar
  • Ja, sins 2-4 jaar
  • Ja, sinds 5-10 jaar
  • Ja, sinds 11-15 jaar
  • Ja, al langer dan 15 jaar

0 stemmers

Nog nooit gehad gelukkig, bof ik echt mee :heart_eyes:

1 like

Vandaag is het echt zo erg! Medicijnen werken niet meer :tired_face: lekker alles onderniezen met permanente kriebel in mijn neus. Het wordt elk jaar erger geloof ik

2 likes

Hoorde vanochtend op de radio dat het op het moment zo erg is, dat zelfs mensen die geen hooikoorts hebben nu klachten kunnen ondervinden. Doordat het zolang koud / nat is geweest, komen alle soorten pollen nu tegelijk in de lucht.

1 like

@Dombo ik was gister ook gewoon echt chagrijnig en verdrietig erdoor. Ik gebruik nu gewoon maximale dosering medicatie en wilde gister er meer nemen.
Tijd voor de herfst.

2 likes

Ik woon in een appartement met tuin en balkon, ik weet niet waar ik op moet stemmen :sweat_smile:

1 like

Ik heb teveel mannenhoofden voorbij zien komen de afgelopen 24 uur. Hierbij een soortgelijke poll maar dan met sommige van onze Oranje Leeuwinnen!

Met wie ga jij de bloemetjes buiten zetten?

1. 1 Daniëlle van de Donk
    1. 2 Lineth Beerensteyn
    1. 3 Lieke Martens
    1. 4 Sherida Spitse
    1. 5 Vivianne Miedema
    1. 6 Merel van Dongen
    1. 7 Stefanie van de Gragt
    1. 8 Shanice van de Sanden
    1. Alleen 1 van deze als Hert ook meegaat

0 stemmers

5 likes

Vandaag is tot nu toe echt de ergste dag van het jaar, elk zintuig doet zeer en jeukt. Voel me ook zo wazig :woozy_face:

1 like

Vandaag nog niet zoveel buitengeweest, maar gisteren was idd ook echt verschrikkelijk. Naast hooikoortspil ook maar gewoon overgegaan op paracetamol om de hoofdpijn en vermoeidheid te onderdrukken

Ik heb een parkeerplaats. En er staan stoelen, maar… het is nog steeds een parkeerplaats. Gelukkig voor de deur een speeltuintje met bankje en picknicktafel, daar zit ik wel eens als er geen kinderen zijn

Ik heb het normaal nu ook niet, alleen de es bloeitijd.
Maar nu is het echt feest en heb ik weer last!
Slik dan …. per dag. Pffffff

Edit: misschien niet de bedoeling om te melden wat ik slik

Het verschilt bij mij heel erg per jaar, laatste 3-4 jaar bijna nergens last van gehad maar nu is het inderdaad echt ellende.

Ik heb de ramen niet eens open en ben niet buiten geweest nog vandaag en ik zit me wat af te niezen, vandaag is echt ellende :cry:

Voor de mensen met hooikoorts: mijn oom heeft vorig jaar acupunctuur behandelingen gehad voor z’n hooikoorts (max 3 per jaar, preventief) en die zweert erbij! Hij heeft veel minder klachten en last en gebruikt ook geen medicatie vd apotheek meer. Wellicht het proberen waard om eens te proberen (lijkt me zo naar om zoveel last van te hebben)

1 like

Mijn moeder laat zich tapen door de fysio en die heeft daardoor ook echt bijna geen last meer. Terwijl zij altijd medicatie moest slikken.

1 like

Appartement en moet een trap af en een aantal meters lopen om in mijn minituin te kunnen. Vind het eerlijk gezegd veel gedoe, maar als ik er dan eenmaal zit ben ik heel gelukkig met al die plantjes om mij heen

1 like

Je hebt een huis gekocht! Hoe gaat je tuin eruit zien?

4 likes

Ik weiger deze treurigheid te kiezen. Mensen met een tegeltuin: kudos -50.

12 likes

Is net of Bernie Sanders daar zit

13 likes