Haha hoezo kiest bijna iedereen die tuin met die losse bakstenen?
Als je bezoek hebt kun je zeggen dat je nog bezig bent met klussen maar eigenlijk is het al af
Haha hoezo kiest bijna iedereen die tuin met die losse bakstenen?
Als je bezoek hebt kun je zeggen dat je nog bezig bent met klussen maar eigenlijk is het al af
Haha 1 van deze foto’s is hier om de hoek genomen
Die krijg je er gratis bij!
Echt jaloers op deze tuin!
Omdat ik die er makkelijk uit kan halen als ik de tuin per direct wil veranderen, in tegenstelling tot die zware tegels of betonblokken.
Wat zou je liever hebben
0 stemmers
Cultuur als in muziek/beeldend/theater/literatuur.
Wat heeft in jouw ogen meer waarde voor de samenleving?
0 stemmers
Je kan fantastisch boarden/skaten op degene die ik heb gekozen.
Heb liever eurovisie
Het heeft wel even geduurd voordat ik fatsoenlijk zonder zijwieltjes kon fietsen dus ik denk dat ik rond die tijd 80% van het fietsen op de grond lag. (Als kindertijd niet telt: dit was kantjeboord kindertijd)
Uiteindelijk wel goedgekomen, alleen beschonken fietsen gaat nooit wat worden hier
Dilemma van de dag Ik heb zo bootcamp in de hitte. Trek ik een lange broek aan met de kans dat ik out ga van de warmte of een kort broekje waarin ik me lichtelijk ongemakkelijk voel
0 stemmers
Ik denk dat je je in een lange broek ook uiteindelijk ongemakkelijk zou voelen door de warmte (en zweten enzo), dus ik zou zeker voor de korte broek gaan!
Zeker als we het over toegevoegde waarde voor de samenleving hebben!
Gewoon voor de korte gaan! Ik ga zo ook voor het eerst sporten in een kort broekje en dat is in het begin waarschijnlijk wel even ongemakkelijk, maar vorige week had ik het echt mega heet in mijn lange broek.
Ja oke het wordt de korte. Nu maar hopen dat het niet teveel geren is want schuurbenen
Stel je zou solliciteren op een kantoorbaan (niet in een creatieve sector):
0 stemmers
Zongen je ouder(s) vroeger een liedje voor je voor het slapengaan?
0 stemmers
Lazen ze een verhaaltje voor het slapen?
0 stemmers
Dit zong ik iedere avond. De laatste zin, ‘maak om jezus’ wil mij rein’ verstond ik als ‘maak om jezus’ wil Marijn’ en mijn broertje heet Marijn dus ik heb lang gedacht dat er iets mis was met hem
Ik vind dat gezwaai zo awkward en dan ‘hoi ik ben Kip’ roepen. Doe maar ff handje en dat is dan de cue voor mij om mijn naam te zeggen.
De 1,5m mag ook wel blijven, blijf uit mijn personal space