Stel je persoonlijke vraag #28

In de meetings die ik zelf leid kom ik eigenlijk altijd 3 minuten te laat of wordt bijgebeld. Ik vind het vaak wel handig want dan kunnen we gelijk beginnen!

Gewoon ongemakkelijk buigen is ook een handige cue

1 like

Haha ik ook. Ik snapte het zinnetje ‘schoon mijn zonden vele zijn’ nooit, wat een taalgebruik ook

edit: maar het liedje van @Mhysa vond ik leuker🥳 dat hadden wij ook op cd!

2 likes

Hoe ziet je kokosolie er nu uit?

• Helemaal vloeibaar
  • Deels vloeibaar
  • Helemaal vaste consistentie
  • Ik heb geen kokosolie, stomme vraag

0 stemmers

Haha Huh deze logica, ja voor jou is het handig maar dan zit de rest dus op jou te wachten?

13 likes

Ja hebben ze even tijd voor smalltalk!

Nee, het komt eigenlijk nooit voor dat iedereen er al is :stuck_out_tongue: meestal moet ik dan zelf nog een paar mensen bij bellen en ik heb ook wel eens gehad dat ik 2 minuten te laat inbelde en ik toch de eerste was(en dan is iederen er binnen 1 minuut)

1 like

Wij lezen op school tm groep 8 elke dag voor :heart_eyes:

3 likes

Hoeveel muggen heb jij vanavond om het leven gebracht?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10+

0 stemmers

En nu nog een keer voor een gemiddelde

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

2 likes

Ik vind ze altijd pas de volgende ochtend, wanneer ze zich lekker volgezogen hebben met mijn bloed :sob:

4 likes

Ik bewaar m’n kokosolie in de koelkast dus die is altijd helemaal vast :sweat_smile:

1 like

-1, want heb zelfs een mug gered uit het waterbakje van mijn kat

7 likes

Ik plaste vaak in mn broek als pap een verhaal voorlas over zo’n heks. Ik zat dan op zn schoot en mn zus ernaast. Het rare is dat ik me er ook bewust van was maar ik vond het dan heel spannend. Echt why haha. En ik wilde altijd graag 'slaap lekker! Welterusten! Goede nacht! Tot morgen! Horen als de deur dicht ging. En ik ging dat dan terug zeggen. Ik herinner me eigenlijk vooral de keren dat mn vader me naar bed bracht terwijl in de praktijk mn moeder dat volgens mij véél vaker deed. Ik vind zelf voorlezen aan kinderen echt zo leuk. Ook bij mn oppaskinderen. Dan zie je echt die koppies zo staren, vooral als je stemmetjes doet. Alleen dit boek kan ik niet meer aan:

550x389

Wat heb ik die ellendig vaak voorgelezen, ook gewoon gelijk 3 keer achter elkaar etc. En dan telkens vonden ze het weer grappig?!?!?! Jfjcbsjxhfuxhsje

16 likes

Misschien omdat ze weten dat jij altijd te laat bent dat zijn ook later inbellen? :laughing:

5 likes

Maar dit boek leest ook niet zo lekker voor ofzo… zit geen lekker ritme in.

Ik heb sprookjesboeken van Martine bijl in rijmvorm. Wauw dat leest zo lekker!!

(Dochter is nu 11 en wil heel soms nog wel eens voorgelezen worden :smiling_face_with_three_hearts:, voorheen elke dag. Nu gaan we in het weekend soms om dezelfde tijd naar bed hahahaha

Welterusten, slaap lekker, droom zacht, tot morgen!

5 likes

Derek de Lint

Nee meer lee towers en een tv presentator

1 like

Ahh mijn tante zong deze altijd voor mij als ik bij haar sliep, maar dan alleen het eerste couplet en ipv ‘here houdt ook deze nacht’ de naam van mijn knuffel haha.

2 likes

John de mol!
download.jpeg

3 likes

Kijk hem smizen

9 likes

Kun je ergens een all reply doen? Mij handen zouden zo erg jeuken om daarop te klikken en die persoon voor kakken te zetten. Heeft diegene de discussies van de laatste 5 jaar gemist ofzo.

4 likes