Voor mijn gevoel flos ik dagelijks mijn bilnaad
Vooral tijdens het douchen als ik m’n haar was
Gewoon vragen wat er met knuffelmarokkaan bedoeld wordt en dit een term is die zeer beledigend is.
Ik weet het eigenlijk niet? Volgens mij beiden door elkaar heen
Is dit zo? :o hahah wist ik niet.
Ik klik het soms al van te voren aan, omdat mijn verbinding nogal wankel is dus wil soms checken of ie het wel doet. Maar de andere keer kom ik net op de minuut af aan, of zelfs te laat. Vooral dat laatste is genant, zit je thuis en dan nog te laat komen. Maar dat komt dus vaak door onvoorziene omstandigheden, laptop die vastloopt. Dan liever dus te vroeg.
Wow realiseer me net dat dat me al lang niet overkomen is, echt iets wat ik niet mis nu ik geen lang haar meer heb
Haha love het idee dat jij deze collage helemaal zelf hebt gemaakt
Wat een baby is Daley op deze foto hahaha
Lieve mensen als je nog even corona wil krijgen moet je vooral met Wout Weghorst weg, die jongen weigert het vaccin en spreekt zich daar duidelijk over uit op socials. Laat die jongen thuis!
Haha nou idd wappie weghorst zou wel de laatste zijn met wie ik vrijwliig op pad ga
het viel me eerder ook al op dat ik steeds de minst populaire kies hahahaha. Maar gezellig hoor, Stefan en ik lekker in het Tikibad. (ben nog nooit in Duinrell geweest hahaha)
Als je nog behoefte hebt aan een college over Frenkie de Jong, Matthijs de Ligt of Daley Blind weet je me te vinden!
Ik voel me net een landverrader als ik de uitslag zo zie
Maar 90% van het Nederlands elftal vind ik eruit zien alsof ze rechtstreeks uit een seizoen van Ex on the beach of Temptation Island komen eigenlijk
Maar das zo’n ukkie Geen idee wie er de winnende Nederlander is, maar lengte speelt voor mij (helaas) een vrij grote rol in aantrekkelijkheid dus Hazard eindigt bij mij niet snel ergens bovenaan.
Oh ging het om het Duinrell lijstje? Ging die eigenlijk puur om knapheid? Maar Weghorst vind ik sowieso ook niet aantrekkelijk. Is trouwens één vd enigen die ervoor uit kwam, maar blijkbaar heeft zo’n 6-7 man zich niet gevaccineerd
Ja hier hadden ze wel op tijd de kans gekregen, maar degenen die eerst geweigerd hebben en hem daarna toch wilden (al dan niet door de ophef) hadden pech en mochten niet meer vd bondscoach. Indd vanwege die mogelijke bijwerkingen etc.
Omg ik kende hem eigenlijk helemaal niet. Vond hem er alleen goed uit zien, maar zocht net wat dingen op op Google. Echt gatver, lijkt me echt een eikel.
Vind dit echt enorm leuk haha
Daley lijkt op een tekenfilm figuur maar ik kan er maar niet op komen wie
Ik heb ook juist niet de lekkersten gekozen, maar degenen die eruitzien alsof ze het liefst van de glijbaan zouden gaan.