Geen tekenfilm, maar hij lijkt wel op iemand uit een film ja:
Ik ga nog steeds stuk om dit
Geen tekenfilm, maar hij lijkt wel op iemand uit een film ja:
Ik ga nog steeds stuk om dit
Haha ik denk dat ie een beetje op die Rugrats babies lijkt (of de versie waarin ze ouder zijn)
Ik vind deze polls echt vreselijk allemaal, want allemaal neen. Bah. Ik was als klein kind verliefd op patrick Kluivert en liep dan naar de tv en ik gaf kusjes op hem. Zo genant voor mn ouders.
Ja Patrick en Dani
Dani speelde niet in het Nederlands elftal toch? Ik heb nog een foto waarbij ik ook met een blijkbaar hele bekende ajaxspeler op de foto sta, en hij heeft me dan zegmaar op de arm, een jaar op 3. Ik weet niet eens meer wie het is.
Met wie zou je liever op date gaan als je moest kiezen? Please verplaats deze poll niet:
Neymar jr, of cris Ronaldo
0 stemmers
Oh daar heb ik niet eens aan gedacht, qua uiterlijk. Ja ik vind ze zelf beide niet aantrekkelijk? Maar een date kan toch ook gewoon leuk samen eten zijn? Ik zou 1000000 procent Cristiano dan kiezen.
Vind hem ook niet aantrekkelijk. Neymar ook niet .bewijs dat hij iemand heeft verkracht. Nee dat kan je niet, dus dan moet je het ook niet zomaar op dit forum gooien. Daarbij worden enorm veel voetballers van verkrachtig beschuldigd.
Wie heeft hij verkracht dan?
Ook echt schandalig dat je dan over een persoon die jij (zeer waarschijnlijk) niet kent , te zeggen dat hij iemand verkracht heeft. Zonder dat er bewijs is. Bah. Er is ook nooit een reden om te zeggen dat iemand een ander verkracht heeft als het misschien wel helemaal niet waar is.
Ben jij dit?
0 stemmers
Ben jij dit?
0 stemmers
Ben jij dit?
0 stemmers
Ben jij dit?
0 stemmers
Ben jij dit?
0 stemmers
Ben jij dit?
0 stemmers
Ben jij dit?
0 stemmers
Ja en een half Nederland elftal. Alsof ze allemaal rapists zijn. Ik vind het gewoon echt te ver gaan dat die @Eddie dat als een feit opschrijft. ‘Hij heeft iemand verkracht’. Nou dan vind ik dat je gewoon ff normaal moet doen, jij was er niet bij, en ik ook niet.
Ik snap je ook punt maar het is ook geen mooie boodschap te zeggen dat een persoon iemand een ander verkracht heeft, en dat als een feit opschrijft op dit forum. Wat weten jij en ik er van. Niks. Daarmee zeg je gewoon dat het gebeurd is. Dat vind ik echt onbegrijpelijk.
Maar geloof jij nooit dat mensen verkracht zijn tot ze aan jou persoonlijk hebben bewezen dat het zo is? Zo komt het nu wel over.
Zag gister nog langskomen dat 1 op de 10 studenten ooit is verkracht…
Eens, maar ik zou echt niet snel de stempel op iemand leggen van verkrachter. Vind ik ontzettend gemeen. En ja nu lijkt het misschien alsof ik het voor de zogenaamde “verkrachter” op neem maar sommige mensen krijgen echt dagelijks tig berichten met die en die heeft dit en dat gedaan. Iemand een verkrachter noemen vind ik gewoon veel te ver gaan, punt.
Ik denk niet dat Ronaldo 's nachts wakker ligt omdat hij op een of ander obscuur forum in Nederland verkrachter wordt genoemd.
1 op de 10 vrouwelijke studenten, 1 op de 100 mannelijke studenten. En dan nog mannen die denken dat vrouwen even veilig zijn als mannen in het dagelijks leven
(of heb alleen ik dit soort irritante mediocre mannen in mijn leven)
Oh ik dacht van wel, doet niks toe aan wat mijn mening is tov het forum
Over dat artikel, headline was inderdaad 1/10 vrouwelijke studenten, maar qua percentage is het 11% las ik, dan is dat toch eerder 1 op de 9?