@Jumpsuit ik vraag me wel vaker af of je een troll bent of gewoon niet zo handig, maar nu ben ik er helemaal niet zeker meer van.
Je zegt echt heel schadelijke en kwalijke dingen over slachtoffers van seksueel misbruik, dat je dat al niet door hebt zegt heel veel over je. En dat je het dan ook nog nodig vindt iemand persoonlijk aan te spreken, man man man.
Ga afkoelen of fietsen en even goed bij jezelf te raden of je dit wil zeggen allemaal als je niet compleet aan het trollen bent, maar sodeflikker even een heel eind op van hier.
Ff op de details, maar Jumpsuit zei toch “ik zie hem niet als een verkrachter” : oftewel: ze beschouwt hem niet als schuldig.
Gaat iedereen vragen hoe verkrachters er dan uitzien. Ze bedoelde niet zijn uiterlijk daarmee.
Dat was mijn pis.
Ha die laatste vraag. Van mij mag je ook in je blootje hoor, wat jij wilt
Nou en. De vraag: Hoe zien verkrachters er dan uit? Hoeft ook niet alleen te duiden op uiterlijk. Hoe zien verkrachters er in het dagelijks leven uit qua gedragingen? Merk je ook niet bij iedereen op.
hahahaha bedoelde meer zo van sushi = veel vreten = opgezette buik = jurkje hmm haha
Hahahaa ja ik twijfelde een beetje of ik m al zou plaatsen, maar anders vergeet ik het weer en wilde graag de uitslag zien
@anon50301661 hoe maak jij m
Oh handig dan toch juist. Ik vind met dit weer wel alleen langere jurkjes chill. Anders zo met je blote plakknieën/bovenbenen op een stoel. Ugh dat gevoel op leer of plastic.
Jaarlijks zijn er 100.000 mensen slachtoffer van seksueel geweld en 1 op de 8 vrouwen is ooit verkracht (bron. Het aantal verkrachters zal niet 1 op 1 daarop staan, maar wel aardig in de buurt komen. Dus om je vraag te beantwoorden, hoeveel mannen zijn er echt een verkrachter: een hele hoop.
Ik snap niet zo goed wat je nu precies probeert te verdedigen, is dit echt jouw heuvel?
Ik zou bij Christiano constant in lachen uitbarsten omdat ik telkens als ik naar em kijk dat beeld voor me zie…
Was dit helemaal vergeten, thanks
Oef, dat krijg je als je tijdens het lezen reageert op het topic zonder tot het einde te lezen. Sorry voor de Cristiano…
Echt dikke vette shame on you @jumpsuit…
Ik moet ook lachen om dit beeld maar ik vond het verhaal van de man die hem gemaakt had zo zielig. Hij was gewoon serieus en had oprecht zijn best gedaan en iedereen lacht zijn beeld uit.
Ah, nee
Nou voel ik me een eikel.
Ja het was een amateur uit een klein dorpje en hij was fan van Ronaldo en hij was mega enthousiast over dit project en dankbaar dat hij deze kans kreeg en hij dacht dat dit zijn business zou helpen enzo. En in plaats daarvan maakte iedereen dat beeld belachelijk en was dat heel zwaar voor hem en toen wilde hij ook een tijdje niet naar buiten.
Hij heeft toen later de nieuwe versie gemaakt, wat ik echt knap vind wat ik zou bang zijn weer belachelijk gemaakt te worden. Ik denk dat heel veel mensen zo’n meme retweeten ofzo zonder erover na te denken (ik ook) maar het is wel een goede reminder dat er gewoon echte mensen achter zitten die je hiermee pijn kan doen.
@kali ja dat vroeg ik me ook af want hij had nog nooit een buste gedaan, alleen andere sculpturen.
Doet me altijd denken aan deze parel:
Zo zielig maar zo erg!!!
Impopulaire mening: ik prefeer de nieuwe versie
Het orgineel is echt 13 jezussen in een dozijn.
Lijkt een beetje op een bitterbal met een gezicht
Ja, dat.
Vorodat iemand het vraagt ik heb geen screens. Ben van mn leven aan het genieten zouden jullie ook moeten doen hajje.
Behalve @jumpsuit dan. Jij moet op poll cursus