Stel je persoonlijke vraag #28

Ze weten vaak perfect waar ze mee bezig zijn, en dan komt er ineens een bericht dat ze verkracht zijn. Jaren later kan ook zoals bij neymar. Maar echt jaren later en heel veel geld eisen. Sommige dingen matchen gewoon niet met elkaar. En daar zijn tot op heden ook rechters het mee eens geweest.

Ik snap niet waarom je zulke voetballers hier nog loopt te verdedigen? Of ken je ze persoonlijk ofzo :grimacing:

18 likes

Dit vind ik ook een kwalijke uitspraak, want hier is ook geen bewijs voor. In mijn opinie is het minder schadelijk om een slachtoffer van verkrachting te geloven (die heel misschien niet te waarheid spreekt), dan om te geloven en insinueren dat diegene liegt en de beroemde multimiljonair in bescherming nemen.

22 likes

I get it, maar om iemand een verkrachter te noemen? Hoeveel mannen zijn echt een verkrachter en kicken daarop? Je wilt als man zijnde toch ook gewoon een meisje die ook seks met jou will. Verwachting is wel echt enorm hard. Ik vind het ergens dan toch rot dat gewoon (imo) jongens die uitblijven in bijv voetbal z ineens een verkrachter zijn. Wow dat is echt heel erg naar om te horen ook voor de persoon die denkt, ik ben een verkrachter?!

Maar het kan toch zijn dat je een bepaalde verdenking of beschuldiging plausibel acht? Of vind je dat altijd ongehoord omdat je er uiteindelijk nooooit bij bent geweest
We lezen en horen tegenwoordig van alles. Tuurlijk moet je terughoudend zijn met bepaalde trial by media, waar rook is/vuur dingen. Maar heb ook weleens verhalen aangehoord en gedacht ja dat geloof ik wel.

Heb je dat zelf nooit? Of had Penny het met meer voorbehouden (vermeende verkrachting etc) moeten beschrijven?

Ik ben 2 keer bij hem thuis geweest. Zie hem niet als een verkrachter nee.

Ik vind klontje zo’n smerig woord. Dus ik zeg zeker ijsblokje ipv KLONTJE :nauseated_face:

8 likes

Maar hoe zien die er dan wel uit volgens jou?

21 likes

Hahaha ik ben dit allemaal, mijn leven is een meme :joy::joy:

4 likes

Nouja sommige mensen hun vaders, zoons en broers worden opeens ook opgepakt voor verkrachting terwijl niemand het had verwacht. Zo zeldzaam zijn verkrachtingen niet, 1 op de 7 mannen geloof ik?

12 likes

Met een snorretje en bril natuurlijk en zo’n busje. Nee dat is meer serial killer.

1 like

Haha voor we het weten zit de Portugese Royke op ons obscure forum :joy:

16 likes

:expressionless: ja , ja balen. Maarja hij is toch maar een verkrachter.

Hij ziet er niet uit als een verkrachter… Wauw. Geen woorden voor deze uitspraak :open_mouth: Los van om wie het gaat.

43 likes

Ehm, dit heb je letterlijk aan jezelf te danken. Wij moesten uit een poll kiezen. So own it.

Tuna melt?

• Jaaa, lekker
  • Nee, bah
  • Ik weet het niet
  • Ik eet geen tonijn/kaas
  • Jonge kaas
  • Cheddar
  • Ik voeg nog andere dingen toe, namelijk:

0 stemmers

Ik wil het eens uitproberen want lijkt me lekker maar aan de andere kant heel vies.

5 likes

Echt laag je actie!

12 likes

Echtwaar, ik heb ECHT geen probleem met jou. Jij hebt ooit een poll aangemaakt. Daaruit kwam dat je naam dus dat is. Hoef je echt niet zo gemeen over te doen.

Ik snap er geen kut meer van hier

67 likes

Je gaat écht veel te ver nu.

3 likes