Stel je persoonlijke vraag #28

Misschien goed om, als iemand nog zou willen reageren of iets zou willen zeggen over dit onderwerp, het vanaf nu in een spoiler te zetten met een trigger warning!

1 like
Samenvatting

Mee eens

1 like
Samenvatting

Ik ken alleen ibrahim affelay omdat hij ook op 2 april jarig is.

10 likes

Jij bent soms zo kut he :joy:

1 like

Messi

• Messi de man
  • Messi de hond

0 stemmers

Stanley Messi

34 likes

Godver ik ging hier iets te lang over nadenken. Wou bijna googlen of ik hem ken

8 likes

Hoe kan je Nederland afbeelden zonder Virgil? Ja hij gaat niet mee maar hij is alsnog onze normale cap

Virgil in z’n eentje is beter en heter dan het hele Belgische team. Andere league.

15 likes

Voetbal

• Ik ken iedereen en alle regels.
  • 22 mensen die achter een bal aan rennen en als ze hem eindelijk hebben schoppen ze hem eindelijk weg

0 stemmers

Ik kan niks met al die sportieve mannen :sweat_smile:

Doe mij gewoon deze maar (Eddie Redmayne).

21 likes

Dit… Ik zou ook zo’n slechte voetbalvrouw zijn, want ik ga liever anderhalf uur in de bios zitten dan naar een voetbalwedstrijd kijken.

4 likes

Wilde je nét gaan dm’en :cry:

2 likes

Elke keer als dit oppopt moet ik opnieuw zo hard lachen. Echt één van m’n lievelingsdingen op het internet :joy::heart:

Ja sorry lag in de zon te bakken. Had te laat door dat er drama was. Misschien moet ik een cursus screenshotten geven. Zo missen we nooit wat

Dacht dat er eindelijk weer een poll met vrouwen erin kwamen, had later pas door dat het over de jurk ging :joy: vond het al weinig opties

9 likes

Je bent in een vreemd land, de delicatesse is geroosterde schildpad. Zou je het eten?

• Ja
  • Nee, maar ben sws vega
  • Nee want lijkt me niks

0 stemmers

afbeelding

• Badr
  • Rico

0 stemmers

En voor wie ben je qua vechten?

• Badr
  • Rico

0 stemmers

2 likes

Qua uiterlijk? Of voor wie ik ben qua vechten?

1 like

Gelukkig is het niet het je-moet-kiezen topic dus skippen maarrrr

6 likes

• Ernst
  • Bobbie

0 stemmers

1 like