Eigenlijk uiterlijk maar ik zet die andere er ff bij
Kan jij lekker slapen met maandverband in? Ik word dus echt wakker ervan, zó niet chill. Jeukt, warm, ieh.
- Ja hoor geen probleem
- Nvt
- Weet ik niet, nooit gedaan
- Nee, slaapt niet prettig
0 stemmers
Voor de kijkers thuis rechts.
Ik heb die expres dr niet bij gezet omdat ik wist dat iemand dst ging reageren
- Doe mij maar een professionele boxer
- Ik heb liever Gertje
0 stemmers
Zou jij als kind graag studio 100 Happy meals hebben gehad dus met bijv een Meneer Spaghetti speeltje of pluche samsonsleutelhanger?
- Ja
- Nee
- Geen idee
- Kreeg toch nooit speeltje bij Maaccie
0 stemmers
Nee sorry, ik wilde meer Barbieās, Betty Spaghettyās enzo
Als dat nu uitkomt he. Sta ik vooraan in de mac
Vind Viktor wel best leuk
Ja precies zo. En dan āIk heb meneer spaghetti al mag ik hem ruilen voor Hertjeā
En Marleneke is dan een mistery pakketje
Dat was vroeger echt de knapste vent die ik nog bedenken. Levensgrote poster van hem had ik aan de muur. Nu vind ik het nog steeds een schatje om te zien maar dat is het wel
Mijn vader āmistteā altijd de afslag als we naar de McD zouden gaan. Of hij zag vanaf de weg al dat er een hele lange rij was, dus we konden beter thuis eten. Groot gebrek aan happy meals dus in mijn jeugd.
Wie weet waar je je Geer en Goor geen cent te makken terug kan kijken?
Dus die serie dat ze van een bijstandsuitkering moesten leven.
Ben je weleens gecatcalled of nagefloten door een vrouw?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ben tot nu toe de enige en ik vond het heel leuk! Ik was naar Sao Miguel en het was heeeel mooi. Ik was buiten het seizoen in januari en had echt vier andere toeristen gezien:ā) Nadeel is dat van die boottochten om walvissen te spotten ook niet beschikbaar zijn, maar dat vond ik zelf niet zo erg.
Ik had inderdaad ook geen rijbewijs. De vriendin waarmee ik was had de bustijden uitgeprint, maar het was zo raar want je moest op twee blaadjes kijken en ik snapte er de ballen van. Hadden uiteindelijk een taxi geregeld voor 60 euro om ons een dagje rond te rijden haha
Wat was er niet prettig aan?
Zo mooi lijkt het me!
Ja dit is ook zo op La Palma en andere vulkanische eilanden heb ik het idee (andere Canarische eilanden dan La Palma). Geen doen met het OV omdat je inderdaad flink de lul bent als je een bus mist. Maar je moet ook kunnen rijden met flinke percentages in de weg, zie mezelf dat niet chill doen :ā)
Ha ja nou ben zelf geen held in de auto, dus van een helling krijg ik al paniek. Als je moet stoppen en dan weer wegrijden. Hellingsproef ging nooit soepel.