Als je ergens een drankje besteld en er zitten veel ijsklontjes in. Ga je daar dan ook op sabbelen/kauwen.
- Ja altijd
- Alleen als ik blut ben en nog dorst heb
- Nee nooit
0 stemmers
Als je ergens een drankje besteld en er zitten veel ijsklontjes in. Ga je daar dan ook op sabbelen/kauwen.
0 stemmers
Het is begonnen én ook weer uit gegaan 🥲
dan mag je ‘ingewikkeld’ stemmen
Automaat huren!
Heb jij op dit moment
0 stemmers
Ik loop nooit uit de hokjes. Maar in het hokje doe ik hem af.
Merk ook heel vaak dat ik hem na het passen weer vergeet op te doen, sta ik bij de kassa denk ik ohja.
Beste aan de hele pandemie
Mis jij je partner (of zou je je partner missen) als die 2 weken op vakantie was?
0 stemmers
Verheug je je erop om diegene dan weer te zien?
0 stemmers
Hoelang zijn jullie samen?
0 stemmers
Was dat missen in het begin van de relatie meer, en is dat na verloop van tijd minder geworden?
0 stemmers
Dat missen was alleen meer omdat ik toen 16 was en een dramatische puber. Voor de rest mis ik hem nog steeds even erg hoor, maar niet meer jankend tijdens de vakantie
Ik zie mijn vriend wel vaker bijna 2 weken niet, zag hem vorige week zondag voor het laatst en volgende week vrijdag pas weer. Als hij nu 2 weken op vakantie gaat boeit mij dat weinig eigenlijk haha. Mis hem wel hoor maar niet extreem en ik kan prima zonder hem als het moet even.
In begin toen we nog geen relatie hadden was het standaard om de week elkaar zien dus weet niet beter, ergens vind ik dat wel fijn want ben niet heel afhankelijk van hem verder.
Ik laat ze smelten en drink het dan op. Vind het ook stom als ze mn glas eerder ophalen
Ik mis hem nog steeds als een dramatische puber soms, echt heel irritant . Meestal vlak nadat we afscheid hebben genomen en dat trekt dan later wel weer bij (thank god)
Afscheid nemen vind ik wel stom haha maar dat komt omdat ik dan zo’n leuk weekend heb gehad met hem haha maar eigenlijk boeit het mij een paar uur later al niet meer en denk ik oh leuk zie hem vrijdag wel weer (of soms week later).
Naar een terras voor het eerst in een jaar
Maar ook naar het Rijksmuseum en daar ben ik al 20 jaar niet meer geweest😬🥲
Ik ben echt vervelend, dus verbeter het. Ligt er wel aan bij wie, ik doe het wel bij mijn ouders/vriend en goede vriendinnen maar niet zomaar bij iedereen. Bij kennissen ofzo durf ik mijn innerlijke betweter niet toe te laten.
Ik ga dit weekend voor het eerst naar het Rijksmuseum! Lijkt me echt mooi, terwijl ik niet eens van musea houd.
Maar er zijn zo veel musea met zulke verschillende collecties, er moet toch wel een onderwerp zijn dat je interessant vindt?
Ik doe zo HUH GEVACNIEERD ZEI JE Ha-ha
En dan doe ik nog minstens 3 minuten een improvisatie over hoe grappig het is dat die persoon per ongeluk een woord verkeerd uitsprak.
Vinden mensen echt heel leuk!
Ah bedankt nog voor het verduidelijken van je weekend plannen.