Stel je persoonlijke vraag #28

Het was om te laten zien dat je niet op stemmen kan drukken als je meerdere dingen aanvinkt :joy:
Maar je kan het ook zien als heel veel moeite om toch even te laten zien wat ik ga doen

1 like

Als je iemand belt vraag je dan ‘bel ik gelegen?’

• Ja dat doe ik
  • Nee waarom zou ik, als het niet uitkomt moet die persoon maar niet opnemen

0 stemmers

1 like

Oja dit snap ik nooit, als het niet uitkomt neem dan gewoon niet op!

2 likes

Haha waarom doe je het dan?

Ligt eraan, als ik relatief laat bel naar een collega ofzo (zeg 17u) dan vraag ik het wel. Diegene weet ook niet of ik met spoed iets heb ofzo.

3 likes

Ik vraag het liever dan dat je al halverwege je verhaal bent en ze dan zeggen: ik kan eigenlijk niet :expressionless:

Ik wil de vraag omdraaien: neem jij wel eens op terwijl het helemaal niet uitkomt en je dus binnen 10 sec moet ophangen?

• Ja ik doe dit en ik weet dat het irritant is
  • Nee want dit is irritant

0 stemmers

1 like

Ik neem op en zeg; hey, komt nu even niet zo goed uit, dus tenzij het héél belangrijk is kun je me over — minuten terugbellen.

Is dat irritant?

7 likes

Mja ook niet echt. Ik loop te zeuren want mijn man zou friet halen maar het duurt LANG. Dus nu ben ik in een soort hangry state maar alleen dus dan ga ik maar chagrijnig doen tegen mensen op het internet haha

2 likes

Ik neem op voor het geval het echt belangrijk is, maar dat is het dan vaak niet.

13 likes

Ik neem eigenlijk sowieso zeer zelden de telefoon op want hij staat altijd op stil en ik weet 90% van de tijd niet waar dat ding is. En ja iedereen haat me hierom maarja da’s hun probleem. Bel volgende week wel een keer terug

17 likes

Niet altijd maar als ik werkgerelateerd bel (naar collega’s dus) wordt er best vaak nogal kortaf opgenomen, alsof mensen het druk hebben/middenin iets zitten. Dus dan vraag ik het wel, want ik weet dat zij ook op zullen nemen als het niet uit komt, wat ik zelf dan weer niet doe (dan weiger ik met een sms)

Niet-werk gerelateerd zou ik dit dan weer nooit vragen

Ik vind het helemaal irritant als ik een belafspraak heb voor werk en mensen dan alsnog vragen of gelegen komt dat ze bellen. We hebben niet voor niks een afspraak.
In die gevallen vraag ik het ook nooit zelf.

4 likes

Vooral qua werk is dit nu, want privé neem ik sowieso bijna nooit op want ik haat bellen :grimacing: maar ik neem wel op en zeg het dan gelijk als ik weinig tijd heb. Want kan pas beslissen of ik er tijd voor vrij ga maken en bv uit een gesprek loop als ik weet waar het over gaat. En dan kan je tenminste ook iets afspreken over wanneer je wel tijd hebt. Anders blijf je zo hangen in elkaar bellen en dat het dan steeds niet uitkomt, dat vind ik veel irritanter.

Dus: ja ik neem op, maar nee ik denk niet dat het irritant is?

1 like

Bij mijn oma doe ik dat wel omdat ze anders niet iets later mij durft te onderbreken met bijv ‘de dokter kan elk moment bellen’.

1 like

Ik hoorde net in een podcast dat wedstrijden straks van de Olympische Spelen voor ons om 02:00 's nachts kunnen beginnen. Dat worden, als je fanatieke kijker bent, wel gebroken weken op die manier haha. Ben jij wel eens 's nachts wakker gebleven of geworden voor een sportwedstrijd op tv?

• Nee
  • Ja, een enkele keer
  • Ja, wel vaker

0 stemmers

1 like

Nog nooit gedaan maar ik ga dit bij deze spelen wel doen als wat ik wil zien op een nachtelijk tijdstip is.

2 likes

Just vroeger de wekker gezet voor paardensport en dan werder er maar 3 hindernissen uitgezonden :sob:

Superbowl 2013 maar dat was voor Beyoncé en ook eens Australian Open toen Kim Clijsters tegen Serena Williams speelde.

Super Bowl!

1 like

Denk jij dat je foutloos een tekst (bijvoorbeeld een column) zou kunnen overtypen op een typemachine binnen 3 uur? Als je een fout maakt moet je opnieuw beginnen. Volgens mij was dit een WIDM-challenge.

• ja
  • nee
  • misschien

0 stemmers

Een typmachine als woondecoratie

• leuk
  • niet leuk
  • ligt aan het kleurtje
  • alleen als ie echt retro is
  • alleen leuk als die vroeger van jou zelf was / erfstuk / een verhaal erachter heeft
  • alleen leuk als je bijv. schrijver o.id. van beroep bent.
  • alleen leuk voor de arnonnen onder ons

0 stemmers