Stel je persoonlijke vraag #28

Nou ik heb dus geen auto. Vandaar dat het ‘ophalen’ altijd een beetje suf voelt. Maar alsnog fijner om met z’n tweeën koffers in en uit de trein te sjouwen dan alleen natuurlijk.

Edit: @Twice ik vind het zelf ook niet per se erg om alleen te gaan idd, ook niet na een lange of verre reis. Ik heb dan vooral sjouwhulp nodig! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ow… in dat geval zou ik thuis wachten denk ik. Heeft dan niet echt meerwaarde (voor mij als ik jouw vriend was)

1 like

Zo kut van eigenaren, uiteindelijk is het t personeel dat op z’n kop krijgt

2 likes

Je spreekt af met een vriendin, en hebben precies dezelfde jurk aan.

• Oh maakt me niet uit
  • Vind ik juist leuk
  • Vind ik jammer/vervelend/lelijk

0 stemmers

Lekker laten zo. Jullie hebben het van tevoren aangekondigd, hebben zelfs plantjes gegeven en houden contact. Meer kan je niet doen. Er zijn genoeg mensen die een verbouwing van tevoren niet aankondigen en gewoon gaan slopen, jullie hebben dit al heel netjes aangepakt.

Als je in een dichtbevolkt land als het onze woont heb je nu eenmaal verbouwingsgeluiden van buren nu en dan. Leuk is anders maar dat gebeurt gewoon. De volgende keer is zij het misschien wel die iets laat verbouwen. Zolang het geen 6 maanden duurt hoort dit ‘gewoon’ bij het wonen in een buurt, vind ik.

15 likes

Boeit mij echt nul om hetzelfde kledingstuk te hebben als een vriendin, maar zou t wel jammer vinden om het precies tegelijkertijd aan te hebben. Heb 1 vriendin waarmee ik vrij veel dezelfde kleding heb en wil haar nog wel eens appen van te voren of ze niet van plan is dat ene jurkje aan te doen haha

Edit: dus misschien moet ik mijn stem veranderen? Want de poll gaat wel over dat je het tegelijkertijd aan hebt? Al zou ik er niet keihard van balen en erop dat moment wel serieus om kunnen lachen. Dus weet niet meer wat ik moet stemmen haha

1 like

Het duurt gelukkig maar 3,5 weken totaal, waarvan de eerste 2 echt herrie. Na dit is het alleen nog kleine geluidsklusjes die niet uren herrie geven en de vloer leggen (pvc, gelijmd) die helemaal geen herrie geeft. Maar die 2 weken zijn wel echt kut geweest. Ook echt lekker weer dus iedereen z’n ramen en deuren open en dan volop geluid en stof vanuit ons huis dat ook open stond natuurlijk. Kan me voorstellen dat het echt kut is, vinden we zelf ook, maar het is gewoon ff niet anders inderdaad.

Nou ik laat het lekker zoals het is. Als ze er wel echt problemen mee heeft moet ze zelf maar aan komen kloppen, dan praten we wel verder.

3 likes

Sorry maar als iemand mijn blaffende hondjes aandacht zou geven als ik lang niet thuis ben. En me een plantje zou geven als ze gingen verbouwen en zelfs zou laten weten hoelang t duurt dan zou ik heel gelukkig zijn.
Groetjes van iemand die tussen klussende buren en buren met blaffende honden woont en nooit een plantje heeft gekregen.

68 likes

Mijn moeder heeft jaren geleden een verschrikkelijke buurvrouw gehad, die de buurt terroriseerde, haar pestte en er vervolgens meerdere rechtszaken en bemiddeling volgde
Sindsdien koester ik goeie buur-banden enorm. Zelf nu heel fijn contact met de buren en investeer hier ook in. Laatst ook dat bericht hier (of op het nieuws?) dat een buurman een hotel boekte omdat hij wist dat de dame in kwestie een tentamen had? Ja ik ben heel erg gevoelig voor dat soort gebaren, zou zelf benieuwd zijn naar evt kosten en aanbieden te splitten evt

Haha wtf dat is bijzonder ja.

Hoeveel kledingstukken heb jij ongeveer hetzelfde als vriendinnen in je omgeving? Waarvan je weet?

• 0
  • 1
  • 2/3
  • 4/5
  • 6/7
  • 8/9
  • 10+

0 stemmers

1 like

Ik heb een vriendin die net zo gek is op Toy Story als ik en een tijdje terug met de laatste film kwam er best veel kleding van in de winkels ook. We hebben sowieso 3 shirts hetzelfde en een paar schoenen. Meestal gebeurt het dat we de schoenen allebei aan hebben. Lekker boeiend.

1 like

Een vriendin en ik hebben sinds 2010 of zo exact hetzelfde topje (dat we beiden zelden dragen), en we gingen samen de finale kijken van het songfestival en hadden het toen allebei aan (en hadden beiden ook nog gedacht: o ja dit topje heeft X ook, misschien doet ze het ook wel aan). Vond het superleuk.

7 likes

Een vriendin en ik hebben onafhankelijk van elkaar dezelfde schoenen gekocht en dat vind ik heel gezellig. Maar toen ik met een collega was winkelen, een fantastische en vrij opvallende jas vond voor veel €€ en zij hem zonder te checken wat ik daarvan vond spontaan ook kocht vond ik dat minder leuk. Vooral omdat we dus elke dag op kantoor diezelfde jas aanhadden, samen gingen lunchen etc. Mensen maakten ook continu opmerkingen zoals “het uniform” etc (wat ik wel semi grappig vond maar ik dacht wel Gvd nu is mijn prachtige dure jas opeens onderdeel van een grap).

5 likes

Hopelijk is mijn jaar dinsdag aan de beurt! Ik heb mijn agenda geblokt om 11.30 en ben in staat om een fanfare te laten komen als de afspraak staat, zo erg kijk ik ernaar uit :partying_face:

4 likes

1x in geslapen en ik vond het dramatisch. Vond het heel onhandig dat ik al m’n spullen in een kluisje moest stoppen en bijna niks mee kon nemen, het bed lag echt heel erg slecht, er was totaal geen gezellige sfeer en er was een airco in elke capsule, maar die kreeg ik dus niet uit en er was niemand bij de receptie ‘s avonds. Viel ergens rond 3 uur in slaap en ik stond van ellende om 6 uur al te douchen om te vertrekken met enorme keelpijn van die airco. Echt nooit meer.

2 likes

Ah wat rot! Ik ben er 1 keer gewees en vond het super chill!! De capsule was best luxe en ruim met genoeg plankjes voor veel spullen! Verder was er beneden een leuke gemeenschappelijke ruimte en was het 1 minuut van het strand.

Het enige mindere was toen om 1 uur snachts mijn sleutel afbrak en de receptie al weg was, maar ook dat was redelijk snel opgelost!

Oh wacht ik ben er nog een keer geweest die was iets minder luxe, maar prima, alleen de sfeer in het hostel was niet zo gezellig. Veel mannen alleen(was in een gay district) en weinig gezelligheid

2 likes

haha ja mn vriend zei er iets van en toen zei ze “ojaa sorry we hebben de verkeerde jus geleverd gekregen”.

2 likes

Oh bij jou klinkt het inderdaad best chill! Misschien heb ik gewoon heel erg pech gehad ook!

Zat net foto’s terug te zoeken ook. Het was bij mij gewoon echt heel sfeerloos en best klein haha:

4 likes

De hel

33 likes

Ik vond alleen filmpjes van de mijne, maar daar zat ook een tv in en was gewoon met houten deurtje:

Samenvatting

4 likes