Stel je persoonlijke vraag #28

Ik vond het vroeger op de middelbare school zo bizar dat er een soort ongeschreven regel leek te bestaan. Als populair meisje X iets droeg en iemand anders had het ook gekocht maar niet als eerste op school gedragen, dat het dan ‘not done’ was om het ook aan te trekken. Je werd er dan op aangesproken. En ik begreep dus niet waarom meisje X dan het alleenrecht had op een Fornarina-top of bepaalde sneakers van Replay.

2 likes

Omg ik krijg al paniek bij alleen deze foto’s, waarom zou je dit willen?

13 likes

Hopelijk maak je zo polls.

Waar zou jij eerder kijken voor een auto?

• Autohero
  • Bovag

0 stemmers

1 like

Ja, maar wat is de vraag?

6 likes

Hahaha het is zo raar om je naam te lezen als je niet bent getagd

1 like

Heb je wel eens gezwommen/in het water geweest in een gebied waarvan je wist dat er haaien zwommen? (Niet per se op dat moment of dat je ze kon zien, maar dat je wist dat het hun leefgebied was)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En krokodillen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik was als kind echt nergens bang voor, nu zou ik beide niet meer durven :joy:

Nou, vreselijk! Als ik in zoiets zou moeten, zou ik sowieso dat deurtje open laten en daar dan maar deels met mijn hoofd uit hangen.

3 likes

Aangepast nu.

1 like

Haha ja goede vraag wel eigenlijk. Volgensmij had ik het op YouTube gezien en was het best wel een ding in Azië. En toen kwam ik er een tegen in Sydney en aangezien ik toen snel voor 1 nacht nog iets moest vinden en dit goed aangeschreven stond (vraag me nog steeds ernstig af waarom) leek het me wel grappig.

Ik weet wel dat mensen het fijn vinden omdat het goedkoper is dan een hotelkamer, maar je hebt wel minder die sfeer van hostels met continu mensen om je heen. Dus meer privacy.

1 like

Ja dit valt me ook heel erg mee!! Ik was gisteren zo blij, ben ook van 92 en het zou rond 10 uur kunnen dus ik zat vanaf 9.40 die pagina te verversen en kon vanaf 9.45 al een afspraak maken, de eerste is deze maand nog :sob::sob::star_struck::star_struck:kon wel janken, echt

3 likes

Ohja hondhaaien toch? Jaa bedoel wel iets groter dan dat :rofl:.
Valt me op dat weinig mensen ja stemmen. In de middellandse zee zwemmen ook haaien (45 soorten lees ik net).

Waar heb jij gezwommen waar ook krokodillen waren?

2 likes

Ahh! Leuk

1 like

Aah wel heel gaaf dat je in Costa Rica bent geweest zeg! Wil ik zó graag heen.

Arme hondjes 🥲

Ooit een wilde krokodil gezien?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wilde haai?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb die wilde krokodil ook nog aangeraakt oeps :rofl:

2 likes

Mensen die het hardop zeggen zijn het sowieso niet

1 like

Ik vind mezelf eigenlijk wel empathisch. Soms zelfs te erg. Waarom zou je dat vast niet zijn als je dat van jezelf weet of vindt?

5 likes

Ik hou van dit soort polls . Omdat je vanuit de poll al kan lezen wat het antwoord van de pollmaker is :joy:

8 likes

De man waarmee ik tinderde die meerdere keren het woord empathie liet vallen bleek juist de minst empathische persoon te zijn die ik ooit persoonlijk had gesproken. Dat met hard werken alles mogelijk zou zijn. :joy: :joy: :joy:

2 likes

Ik ben geen zelfzorgmens en zeker geen narcist, maar weet wel dat ik erg empathisch ben. Ik zeg het alleen nooit. Ook niet als het te sprake komt irl.
Vind het ook niet iets om over op te scheppen ofzo? Heb er eerder last van eigenlijk, kan echt wakker liggen van een vervelend thuisverhaal van een medewerker op m’n werk bijvoorbeeld en daar een paar dagen later nog mee zitten.

13 likes

Oh wat doe ik mezelf elke keer aan om me vrijwillig hiervoor op te geven :rofl:

4 likes