Stel je persoonlijke vraag #28

Ja dat is ook leuk! Alleen ben ik grafisch vormgever en zou dat voor mezelf mentaal niet aankunnen :joy:

5 likes

Het is écht leuk om te krijgen en te sturen, zeker in deze digitale tijd wordt het nog meer gewaardeerd.

Ik word hier echt heel naar van, kan wel in liften etc maar hier krijg ik claustrofobie van.

1 like

Nee ik wil hem plannen op een specifiek moment maar dat kan niet omdat ze niet verder dan x weken vooruit kunnen plannen.

2 likes

misschien foto’s er van maken zodat je ze digitaal hebt

1 like

Als je verkouden bent heb je dan traanoog aanvallen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Soms

Ja, zal droogseizoenen in Panama zitten en de zomers hier doorbrengen dus dat is echt heerlijk! Onderwerp is host-parasite-pathogen interactions onder invloed van anthropogenic disturbance. En boekje komt zeker die kant op dan hoor!

9 likes

Ik zou het inscannen/foto’s van maken en dan weg doen. Dan kun je altijd nog een digitale kopie naar die penvriendin sturen.

1 like

Gelderland?

1 like

Overheid
Horeca
Financieel (banken)

Retail/wholesale

Beveiliging
Tv of Radio → Media
Groot- en kleinhandel
Bouw
Metaal/vervaardiging bouwmaterialen
Cultuur en vrijetijd
HR/uitzendbureaus
Logistiek/transport/post

Ik weet nooit of mensen met deze vraag bedoelen waar ik woon of waar ik ben opgegroeid

19 likes

https://www.bol.com/nl/p/haarverwijderaar-voor-huisdieren-pluizen-verwijderaar-makkelijk-in-gebruik-haarverwijderaar-voor-wasmachine-of-droger-2-stuks-in-1-verpakking-kleur-groen-oranje-cgpn/9200000127533134?referrer=socialshare_pdp_androidapp

1 like

Dan is het dus ja :smiley:

1 like

• Ik ben Belg en vouw mijn boterham in de lengte
  • Ik ben Belg en vouw mijn boterham în de breedte
  • Ik ben Nederlander en vouw mijn boterham in de lengte
  • Ik ben Nederlander en vouw mijn boterham în de breedte

0 stemmers

Samenvatting

Volgens het artikel zouden Belgen een boterham in de lengte vouwen en Nederlanders in de breedte.

2 likes

Ik vouw mijn boterham niet haha

13 likes

Afhankelijk van de vorm van de boterham. Lange boterhammen in de breedte, brede boterhammen in de lengte :grin:

4 likes

Ziet er toch niet uit hahaha

27 likes