Stel je persoonlijke vraag #28

Ik denk altijd dat ze in België alleen pistoletjes eten. Geen boterhammen

Hm, bij mij is het afhankelijk van de vorm van het brood.
Vloer in de lengte, maar bus in de breedte

Cultuursector
Horeca

Ja had ik ook, bedoelde meer voor de poster zelf (geen idee wat precieze achtergrond was). Af en toe dus niet altijd

We wish maar ik eet 2 sneetjes op elkaar en snij dan die boterham in twee verticaal

3 likes

Sekswerk

2 likes

Maar een Belgische pistolet is dan weer iets heel anders dan een nederlandse pistolet

10 likes

Outfit om vandaag naar het strand te gaan (met bikini eronder)

• Los jurkje
  • Kort broekje + top

0 stemmers

Ik kan voor beiden kiezen

5 likes

Die worden niet uitbetaald want “horen bij het werk” :rolleyes:

17 likes

Worden omgezet in vrije tijd, al zitten de eerste 3 overuren in het contract.

Maar moet eerlijk zeggen dat wij het vaker ‘grijs’ regelen. Dus bepaalde dag overwerken maar dat ook andere dag compenseren.

3 likes

Ik doe meestal een broekje omdat mn benen schuren haha. Als dat niet zo was zou ik een los jurkje doen.

Wij mogen officieel geen overuren maken, maar binnen het team doet niemandsland moeilijk over het opnemen ban compensatieuren

Ik ben wel benieuwd of mensen losse uurtjes ook mogen opschrijven?
Hier is het alleen als je een avond of je vrije dag moet terugkomen, dus minstens 3/4 uur extra bovenop je normale uren.

Wij moeten overuren schrijven, want o.a verantwoording aan het ministerie (en ook signaal als er veel overuren worden gemaakt dat we te weinig geld krijgen kort gezegd). Die plusuren kun je dan later weer opnemen.

Ik ben een x aantal dagen vrij na x aantal dagen werken (bijvoorbeeld 7 dagen vrij als ik 8 dagen heb gewerkt). Als ik veel plus uren heb staan kan ik in overleg met planning een aantal dagen langer vrij zijn! Maar werkt dus ook de andere kant op als ik veel min uren heb staan haha.

Als je op vakantie gaat of een paar dagen weg, ruim je jouw huis dan van tevoren op?

• Ja alles moet heel schoon en netjes zijn
  • Ja, ik ruim een beetje op en wat schoonmaken
  • Nee ik laat het zoals de boel is
  • Alles is altijd al opgeruimd en blinkend bij mij
  • Ik ga nooit weg van huis/nvt

0 stemmers

1 like

Dat is wel het idee en lijkt me ook vele malen fijner maar vaak komt het erop neer dat het juist een teringzooi is 🥲

22 likes

Ik ook. Tijd voor tijd of laten uitbetalen. Ik doe tijd voor tijd, want uitbetalen = veel belasting betalen

5 likes

Als 1 van je vrienden/vriendinnen een tatoeage wil laten zetten en daar een voorbeeld van stuurt. Hij/zij zegt enthousiast te zijn maar jij vindt het helemaal niks. Er wordt om je mening gevraagd, wat zeg je dan?

• Ik doe enthousiast mee en ik zeg dat ik het ook mooi vind
  • Ik zeg subtiel dat ik het niet echt wat vind
  • Ik zeg gewoon dat ik het niks vind
  • Anders

0 stemmers

1 like