Stel je persoonlijke vraag #28

“Wat leuk, waar wil je hem plaatsen?” Ik ga niet liegen over hoe ik het ontwerp vind, maar ga wel in op diens enthousiasme. Ik vind het niet nodig om negatief te zijn, tenzij de ander twijfelt of me expliciet om mijn mening vraagt.

34 likes

In deze situatie wordt er toch ook om je mening gevraagd?

Dus ik snap niet waarom je dan nep enthousiast gaat doen (snap ik sowieso niet, in geen enkele situatie maar goed)

7 likes

Omdat ze het toch wel gaat zetten en als iets niet mijn stijl is en wel echt het hare wie ben ik dan om er iets van te zeggen? Als het voorbeeld lelijke lijnen of schaduwen heeft, dan zou ik haar wel waarschuwen, maar anders is het gewoon you do you

6 likes

Omdat het me waarschijnlijk weinig uitmaakt, ook als ik een tattoo niet mooi vind kan ik andermans enthousiasme wel aanstekelijk vinden/blij voor diegene zijn! Ik vind de meeste tatoeages niet mooi en dat weten mijn vrienden, tenzij iets in mijn ogen en verminking is (dus heel groot, objectief slecht gemaakt, of als ik denk dat de ander er spijt van zou kunnen krijgen) vind ik het niet nodig om dat te uiten. Ik had trouwens gemist dat er wél expliciet om mijn mening gevraagd wordt, in dat geval zeg ik wel gewoon dat het niet mijn smaak is, no biggie.

2 likes

Noemen jullie dit knaapjes?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Noemen deze vrouwen elkaar Knappies?

• Ja sowieso
  • Ja maar ze vinden zichzelf eigenlijk allemaal de knapste
  • Nee zo zijn ze niet

0 stemmers

4 likes

Haha, ik vergeet steeds dat dit niet standaard is.

Kledinghanger… Zo veel lettergrepen, is gewoon een knaapie!

4 likes

Dat noem ik kleerhangers.

Knaapjes:

96 likes

image

heet dit een

• kapje
  • kontje

0 stemmers

Ik zou zeggen dat het niet mijn smaak is (ik heb sowieso niks met tattoos), maar als ik het wel heel erg bij diegene vind passen dan zeg ik dat er wel bij.

1 like

image

• Bieten
  • Kroten

0 stemmers

• Mug
  • Neefje

0 stemmers

2 likes

Ik ben gestoken door een neefje??

5 likes

Gebeurt echt leipe shit in Almere

15 likes

Ik ben opgegroeid in het noorden van het land en daar werd je inderdaad gestoken door neefjes.

5 likes

Ligt denk ik heel erg aan de sector hoe ze daar mee omgaan. (Semi) -overheden mag je vaak overuren opschrijven, maar in de juridische sector hoort het er wel beetje bij.
Ik snap trouwens niet hoe sommige bedrijven zeggen van plan die afspreken in je vrije tijd. Heel vaak heb je geen keuze toch? Dan kan het niet anders dan onder werktijd. Bij mij is dat prima verder, als collega’s het maar weten en ik mijn uren maar maak.
Bij jou zou ik het trouwens zelf soort van compenseren. Ene dag uurtje langer, andere dag uurtje korter. Zonder echt goedkeuring daarvoor te vragen.

5 likes

Jaaaaa nu ben je gewoon woorden aan het verzinnen hoor! :grinning:

Hoe noem jij dit:

• Golden retriever
  • Achternichtje

0 stemmers

13 likes

Ja ik ben hier ook benieuwd naar! Waar komt dit ineens vandaan? Limoncello fabrikant?

@anon18050057 nee dat zou pas zijn als ik bij deze foto “friet” als optie zou doen
download (3)

4 likes

Zo’n goede vooruitgang! Vind een aperol-spritz echt overrated en niet lekker, maar limoncello spritz daarentegen… Heerlijk!

Ik heb trouwens ook redelijk wat limoncello geproefd, en dit is mijn favoriet, zo waanzinnig lekker:

(wel in de koelkast bewaren, niet in de vriezer, want dan wordt hij bitter!)

13 likes

Is het niet ooit begonnen op tiktok oid? En anders is het net als met basisschool rages ineens zijn de er zonder dat iemand dat aan zag komen en ze zijn ook ineens weer weg.

Wil dit drankje natuurlijk nu wel uitproberen, dat snap je.