welke toast vind je er het lekkerst uitzien?
- 1
- 2
- 3
- 4
- Allemaal niet lekker
0 stemmers
Ik hoef geen yoghurt op mijn boterham
Kenmerkende eiwitachtig topping ideeën
Sowieso dat die twee buitenste uit noord Holland komen, die middelste misschien uit oost Europa maar is bezig in haar transformatie naar noord Hollandse
waarschijnlijk noemen ze elkaar ook dinnies
ik dacht even dat dit een slechte vertaling was zoals deze parel die ik vandaag tegenkwam op youtube:
Maar toen zag ik dat het fage_Nederland is dus iemand is gewoon heel erg de weg kwijt tijdens het schrijven van marketing captions
???
vind campari echt goor ):
Vind je dit mooi gezongen? (eerste nummer, Wonderwall)
0 stemmers
Huh dit heb ik volgens mij 3 jaar geleden al eens gedronken in limburg dus kan niet zijn dat we hier voor lopen op hippe drankjes
Dit klinkt heerlijk. Maar mijn favoriete drank is ook negroni (of nee campari met ijs eigenlijk, gevold door negroni). Bitter is leven, bitter ben ik
Ergens vind ik het wat hebben, maar er lijkt een soort vage stemvervormer in haar microfoon te zitten en de Engelse uitspraak is niet altijd even goed
Ja ik hou dus ook echt wel van bitter maar vind Campari echt niet te doen. Heb ooit nog geprobeerd om het te redden met Fanta maar dat schoot ook niet op helaas
Als ik dat woord wil zeggen verander ik halverwege het woord vaak van idee en komt er iets als ‘trektor’ uit.
Ik vind mooi niet perse het juiste woord, maar vind 'm voor een Wonderwall cover wel vet eigenlijk!
Het is één en al autotune en haar Engels is om te janken dus nee ik vind het vreselijk
Welke ijsjes heb jij momenteel in je vriezer?
0 stemmers
Vind het wel grappig dat ik nu al een paar keer die zin van Gerrit Vossers tegen ben gekomen op het forum hahaha, mijn vriend heeft dat filmpje destijds op Dumpert gezet en toen ging het zo viral. Is Gerrit hem nog altijd dankbaar voor
Deze zijn echt lekker