Stel je persoonlijke vraag #28

Ja in deze is het dus wel een vraag geweest aan mij, en ik zag die afbeelding. Ik dacht, neeeeeee. Ook heel groot, helemaal afgekaderd en in een hele lelijke tekst. Ik heb samen met een andere vriend gezegd, die er veel meer verstand van heeft van nee, dat zal ik niet doen als ik jou was. Die persoon is ook nog vrij jong (23). En het is in mijn ogen zo zonde. Verder is het natuurlijk zijn keuze. En voordat hij die stap dan zet om dat te tatoeëren duurt dan denk ik nog ff. Uiteindelijk is het zijn keuze.

Tijdelijk geen keuken dus alleen zo’n takke campingkoelkastje nu. Verdomd slechte timing.

Deze, maar van echte danoontjes zijn ze wel echt lekkerder.

28 likes

haha meen je!! wat grappig, ik vind gerrit echt een topper

Hoe noem je deze?

• Keldermot
  • Pissebed

0 stemmers

Muurluis

3 likes

afbeelding

Onmogelijke keuze :sob: zeker als iets vrijwel onbelangrijk is, kan ik niet kiezen.
Voor welke kleur zou jij gaan?

• Space Grey
  • Silver
  • Geen idee, sterkte met je keuze :crazy_face:

0 stemmers

ik vind deze smaken naar de rode (framboos) danoontje! (op zich logisch want hetzelfde merk)
En gezond is ie niet, plus er zitten stukjes koek in.

Oke wacht ik zit nu toevallig te zoeken en de rode was aardbei geen framboos? :open_mouth:

1 like

Hier moet wel een heel groot stokje in

42 likes

Ze weten ook echt alles te verpesten he. Of minder suiker of kleiner of een papieren rietje.

6 likes

Pollepel erin, 3 dagen in de vriezer en dan eh…likken maar?

@Reflect grrr mijn ap had sowieso helemaal geen danoontjes meer, alleen in zo’n knijpzakje zegmaar. Maar had zo’n craving dat ik toen maar deze heb gekozen…

6 likes

Oh wow pissebed dus. Ik zei laatst keldermot tegen zo’n beestje waar vriend bij was en die was compleet verbaasd. Maar zo noemden m’n ouders dat altijd vroeger. Mentalecrisis

2 likes

Ik heb geen nachtkleding.

image

105 likes

Draag jij ‘s nachts als je gaat slapen doorgaans nachtkleding/pyjama/t-shirt/iets anders?

• Ja
  • Alleen ondergoed
  • Nee, ik slaap naakt

0 stemmers

1 like

today i learned dat het pissebed is en niet beddenpisser

15 likes

Ik draag dus niks snachts. En ik dacht ff he moet je dat snachts verwisselen…

Elke dag

1 like

Ja 1x per week moet je zoals een slang je huid afwerpen en met een shiny nieuw velletje uit bed stappen

8 likes

Ik wissel heel erg af. Soms niks, soms alleen onderbroek, soms alleen shirt. Valt echt geen touw aan vast te knopen

8 likes

Voor mij is slapen met kleding en gefrituurd worden het zelfde. Focking heet

9 likes