Koop jij weleens zogenoemde nachtkleding?
- Ja, ik koop pyjama’s etc.
- Nee, ik draag bvb een oud shirt wat ik nog heb liggen van de sponsorloop 2009
0 stemmers
Koop jij weleens zogenoemde nachtkleding?
0 stemmers
Vanaf 25 graden naakt en daarvoor toch vaak lange trui en broek met sokken en in de winter is het zelfs dan nog koud, maar ik heb een nieuw dekbed, dus hopelijk wordt het aankomende winter beter
Ik kan niet slapen met blote benen Dikke vette kortsluiting als mijn benen tegen elkaar plakken.
Meer om het bed te kunnen verlaten. Gaat uit van zodra ik terug in mijn kamer ben
Haha dit heb ik met blote schouders! Kan gewoon niet slapen dan.
Dit had ik eerst ook, maar ik had het ook altijd veel te heet met kleding ‘s nachts. Nu heb ik het een tijdje uitgeprobeerd zonder kleding en het went wel (en is veeeel minder heet)
Die sponsorloop 2009 tshirts draag ik ook wel als chillkleding. Maar mijn chillbroeken zijn echt trainings-/joggingsbroeken en daar slaap ik niet in.
@Blush ik kan ook niet slapen met m’n benen tegen elkaar geplakt, dus ik doe meestal een stukje van de deken tussen m’n benen of hef m’n ene knie en andere been dan languit
Gebruik jij aardappelschilmesjes om al je groente/hroente mee te snijden.
0 stemmers
Wow waarom dit is toch helemaal kut
Ik wissel tussen messen. Soms geen zin in m’n dingen met de hand afwassen. En hangt af van de hoeveelheid te snijden en de soort groente
Ik heb niet eens een aardappelschilmesje!
Dit smaakt ook naar een danoontje
Ik was dus een keer in antwerpen op een markt en daar waren een stuk of 4 kramen met alleen maar schilmesjes. En bij de vlaamse kookzenders valt het me ook op dat ze daar veel gebruikt worden.
Dit heb ik met m’n oksels en liezen.
Er moet gewoon stof onder m’n oksels en tussen m’n liezen zitten.
Ik slaap altijd met een t-shirt en een boxershort. En ik maak het extreem sexy door m’n shirt in m’n boxershort te stoppen omdat ik een hekel heb aan een blote rug.
Zo’n intense hekel aan kleren als ik slaap, als je je dan omdraait blijft je kleding op dezelfde plek (dus gedraaid) en word je 's ochtends wakker in een pak kleding dat helemaal om je heen gewrongen zit. Of je moet midden in de nacht bij iedere draai moeilijk gaan doen om je kleding recht te trekken. Ik snap echt niet wat er comfortabel is aan een pyjama/nachthemd. Qua warmte kun je dan beter een dikker dekbed nemen vind ik. Enige praktische is een onderbroek als je ongesteld bent.
Misschien hebben ze alle goeie messen opgebruikt om al die kraters in de wegen mee te slaan
Pyjama is chillkleding, maar ik gebruik geen huispak als pyjama ofzo
Sorry Roy Donders
Niet dat dat de bedoeling was
Wel een bal tegen m’n hoofd gehad met lichte hersenschudding tot gevolg ik heb echt een te zwak hoofd voor koppen ook denk ik
Ik gebruik ze echt voor alles, die mesjes van de IKEA met zo’n hoesje eromheen bij gebrek aan beter