Stel je persoonlijke vraag #28

Hoezo vroeger? :grimacing: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Hahaha wat idioot, ik kan me inderdaad ook herinneren dat ik dit weleens deed maar kan me helemaal niet meer herinneren waarom? Gewoon voor de lekker?

2 likes

Ik moet echt kokhalzen van dit idee :nauseated_face::sob: Waarom? Is/was dit een ding onder kinderen? En wanneer dan? Na het douchen ofzo? Zoveel vragen :rofl:

1 like

Ik heb net met het ek voor het eerst op enkele wedstrijden gewed. Ik ben echt een schijterd die risico’s haat dus heb telkens €5 ingezet maar wou het toch eens gedaan hebben :sweat_smile:

2 likes

Goor

Omg whyyyyy! Ik krijg echt rillingen bij het idee van die stof tegen m’n tanden

Wel blazen als ik in een bad met te veel badedas zat! Haha

Heb jij een innie of een outie.
( innie = binnenste schaamlippen blijven binnen de buitenste schaamlippen.
Outie = binnenste schaamlippen komen buiten de buitenste schaamlippen)

• Innie
  • Outie

0 stemmers

Voor de mensen met een outie. Heb jij daar wel eens last van.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb me hier vroeger mega onzeker over gevoeld. Inmiddels weet ik dat het helemaal niet “anders” of “vreemd” is, maar gewoon zo is. Ik heb wel eens een schaamlipcorrectie overwogen want soms met fietsen wel last van gehad. Maar dat was vaker toen ik nog jonger was en ik broeken met een strak kruis aan had, of van dat ondergoed met alleen kant aan de onderkant waar dan de schaamlippen tussen komen te zitten :cold_face: nu kleed ik me gewoon anders

7 likes

alleen met racefietsen, heb wel eens een wondje gehad. Maar heb nu een nieuw zadel en nu is er niets aan de hand!

1 like

Ja 60% vab de vrouwen heeft dus een outie. Is gewoon normaal. Alleen wat ik het stomme vind is dat ze soms bij de verzekering moeilijk doen als je een schaamlip correctie wilt. Want dat is volgens het geen medisch probleem. Wat het dus wel degelijk is. Maar bij mannen kan er zo ff tussendoor wat extra huid weg worden gehaald voor gratis want bij hun is het wel medisch :slightly_smiling_face::+1:

(Bron spuiten en slikken interview)

8 likes

cosmetische of religieuze besnijdenis is ook niet vergoed. Maar als je bijv te strakke voorhuid hebt of ontstoken eikel krijg je het wel vergoed. het is sowieso niet gratis want je betaalt wel je eigen risico natuurlijk.

ik heb trouwens 1 eruit hangen en 1 erin zitten dus die variatie heb je ook nog.

2 likes

Wanneer je zonder te lezen stemt omdat je denkt dat het over navels gaat.

13 likes

Woon jij nu in je droomhuis?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Jaa klopt. Alleen bij een besnijdenis zijn de regels voor een medische besnijdenis duidelijker. Bij vrouwen moet je vgm dan weer meer dingen aangeven van waarom je er dan zoveel last van hebt.

Ik zeg ja omdat we een heerlijk huisje hebben waar ik de komende 40 jaar nog graag woon.

Het is omdat ik mijn droomhuis gewoon niet kan betalen

2 likes

Ja en nee. Als we klaar zijn met verbouwen is het mijn droomhuis.

4 likes

weet jij wat het schiphol-effect is? n.a.v. de post van @Druppels in het relatieleed topic.

• ja
  • nee

0 stemmers

Schiphol-effect; je weet dat je echt niets te verbergen hebt en toch denk je opeens: mijn god straks heb ik een pistool in mn tas of drie kilo coke.

8 likes

Ik heb dit wel zelf verzonnen hoor, niet dat je denkt dat dit een of ander officieel iets is :joy:

27 likes

ooooh :joy: hahahaha lekker weer dit. vond het superlogisch dus dacht dat het iets bestaands was :joy:

3 likes