Gijs Groenteman.
- Gijs Wie?
- Oh leuk, Gijs G.
- Mwoah
- Oh nee hè, niet Gijs G.
0 stemmers
Gijs Groenteman.
0 stemmers
ik vind hem niet onaardig ofzo maar gewoon een beetje traag, en ik heb een hekel aan trage mensen dus.
Kan jij laarzen zoals dr. martens of soortgelijk aan in dit weer?
0 stemmers
Ik kan zijn stem gewoon niet hebben.
Bij de douane nog nooit.
Maar ik heb wel ooit mijn deodorant (spuitbus) in moeten leveren voor een concert in Duitsland. 
Ik vloog naar de Filipijnen met een tussenstop op Hong Kong, mijn mede reizigers gingen tegelijkertijd door de douane maar bij mij waren ze heel lang bezig. Had ik gvd een manicure setje in m’n rugtas zitten, werd helemaal apart genomen want ze konden het in eerste instantie niet vinden. Zweet brak me uit joh, ook nog bijna de overstap gemist.
Ik dacht in het begin dat je maximaal een liter vloeistof mocht meenemen, maar dan wel verdeeld over zoveel flesjes/potjes als je zelf wilde. Ik heb heel veel van die super kleine flesjes, maar wel meer dan tien. Moest ik dus dingen weggooien
fucking dure creme ed in de prullenbak.
En bij festivals jaren terug ook wel vaker deo en natuurlijk flesjes water
Een vriendin raakte zo een keer belachelijk dure parfum kwijt, zo in de prullenbak 
Een vriendin en ik vlogen eens met kampeerspullen als ruimbagage alleen die bagage was te zwaar
En toen hadden we het goede (
) idee om de haringen (want zwaar) dan maar in de handbagage te doen
Nou ja toen was de ruimbagage natuurlijk al ingecheckt en weg, dus wij met handbagage naar die controle en toen kwamen de haringen er natuurlijk niet doorheen
Goh wat een verrassing ook eigenlijk hahaha zo dom, zaten we in Hongarije zonder haringen, top
Lak jij je teennagels?
0 stemmers
Ja soms, maar onafhankelijk van het seizoen.
Heb m toegevoegd 
Haha, zo letterlijk ook!
En degenen die nooit hebben gestemd, lak je je vingernagels wel (eens)?
0 stemmers
Was een blikje bier in mijn tas vergeten dus keuze of atten of weggooien. Ik heb een implantaat in mijn lijf en dat vertrouwen Amerikanen niet dus mag dan altijd gezellig mee in zo’n hokje.
Ikzelf niet dat doet iemand anders voor mij 
Ik was een keer mijn powerbank in mijn ruimbagage vergeten (die mogen niet in het ruim, alleen in de handbagage). Dat was tijdens het inchecken niet opgevallen maar toen werd er een uur later over het hele vliegveld omgeroepen of “Mevrouw Dombo aub naar de douane kan komen want er is een probleem met je tas.”
Ik mocht hem toen gewoon er uit halen en in mijn handbagage doen dus er was uiteindelijk niet zoveel aan de hand, maar had een backpack die helemaal volgepropt zat na 3 maanden reizen dus was daarna nog wel even bezig met de tas opnieuw dicht krijgen. 
lastige want als je niet prettig voelt hierdoor dan zou ik het vermijden (wees lief voor jezelf) maar het wordt wel super warm. Zou zelf ook willen vluchten naar een tuin ipv mn balkon.
Dit ligt echt zo aan de band die je hebt met je ouders? Mijn pa maakt aan de lopende band opmerking ‘goh kom je nou alweer eten?’ ‘Nou nou we hadden je al een hele dag niet gezien dus goed dat je er weer bent!!!’ maar dat is gewoon onze “”””humor”””” en is totaal niet gemeend. Dus als dat zo is, lekker gaan morgen maar goed, ik weet natuurlijk niet hoe serieus jouw ouders wel of niet zijn in dit geval.
Ik vind Teun leuker.
Ik moest op het vliegveld in Gambia eens meekomen naar zo’n hokje. Geen van die mensen kon Engels en snapte echt niet wat ze nou wilden. Ze wezen de hele tijd naar mijn koffer en ik mocht hem zelf niet zomaar meenemen. Uiteindelijk heb ik ze 2 euro gegeven en toen was het goed