Stel je persoonlijke vraag #28

naja het is dus vrij bedacht :joy: maar heb jij last van het schiphol-effect?

• ja, ben altijd bang dat ze drie kilo coke uit m’n koffer halen
  • nee, ben nie bang nie

0 stemmers

1 like

Zelfs toen ik op het vliegveld werkte en dagelijks meerdere keren door de beveiliging moest(die natuurlijk lang niet zo streng was als voor passagiers) dacht ik soms nog “ik heb toch geen drugs bij me hè”

Maar ik ben ook eens gaan werken met een messenset in mijn tas en daar werd niet eens naar gekeken, dus drugs zouden ze misschien ook niet merken. :joy:

4 likes

In de periode dat ik nog wel eens wat gebruikte haalde ik altijd grondig een stofzuiger door m’n tas want no way dat ze me op een halve microgram zouden pakken. En nog steeds zo zenuwachtig altijd :joy:

6 likes

what hoe dan :joy: ik ben ooit in athene eruit gepikt met een nagelvijl en werd echt behandeld als een zware crimineel, was echt 18 ofzo en op schoolreisje haha.

@Whistle hahah ja better safe than sorry. ik heb een keer een avond in de club gestaan in spanje met jongens die gebruikten en toen 's morgens vliegen. moest ik m’n handtas afgeven en gingen ze er met zo’n swab dingetje overheen wat je op tv altijd ziet, wat ze dan daarna in zo’n machine steken om te kijken welke drugs het is. nou ben nog nooit zo bang geweest :joy:

2 likes

Ja ik heb me ook zoooolang onzeker hierover gevoeld, ook omdat er eentje ook nog eens duidelijk langer is dan de ander. Maarja, een ingreep zie ik ook niet echt zitten en als een man er commentaar op heeft is het een loser hoor :wave:t2:

Dat probleem met van dat kanten ondergoed ken ik ook ja, kan soms dan echt ineens vet pijn doen :confused:

1 like

Ik heb een Satisfier gekocht met het geld van de vorige WK-poule die ik op werk heb gewonnen :smiley:

37 likes

Gijs Groenteman.

• Gijs Wie?
  • Oh leuk, Gijs G.
  • Mwoah
  • Oh nee hè, niet Gijs G.

0 stemmers

1 like

ik vind hem niet onaardig ofzo maar gewoon een beetje traag, en ik heb een hekel aan trage mensen dus.

2 likes

Kan jij laarzen zoals dr. martens of soortgelijk aan in dit weer?

• Ja, doe ik ook gewoon
  • Ja zou ik geen last van hebben, maar doe ik niet
  • Nee, dat is écht een voetensauna
  • Geen idee

0 stemmers

Ik kan zijn stem gewoon niet hebben.

2 likes

Bij de douane nog nooit.
Maar ik heb wel ooit mijn deodorant (spuitbus) in moeten leveren voor een concert in Duitsland. :sweat_smile:

2 likes

Ik vloog naar de Filipijnen met een tussenstop op Hong Kong, mijn mede reizigers gingen tegelijkertijd door de douane maar bij mij waren ze heel lang bezig. Had ik gvd een manicure setje in m’n rugtas zitten, werd helemaal apart genomen want ze konden het in eerste instantie niet vinden. Zweet brak me uit joh, ook nog bijna de overstap gemist.

1 like

Ik dacht in het begin dat je maximaal een liter vloeistof mocht meenemen, maar dan wel verdeeld over zoveel flesjes/potjes als je zelf wilde. Ik heb heel veel van die super kleine flesjes, maar wel meer dan tien. Moest ik dus dingen weggooien :sob: fucking dure creme ed in de prullenbak.
En bij festivals jaren terug ook wel vaker deo en natuurlijk flesjes water :sweat_smile: Een vriendin raakte zo een keer belachelijk dure parfum kwijt, zo in de prullenbak :grimacing:

2 likes

Een vriendin en ik vlogen eens met kampeerspullen als ruimbagage alleen die bagage was te zwaar
En toen hadden we het goede (:upside_down_face::upside_down_face:) idee om de haringen (want zwaar) dan maar in de handbagage te doen
Nou ja toen was de ruimbagage natuurlijk al ingecheckt en weg, dus wij met handbagage naar die controle en toen kwamen de haringen er natuurlijk niet doorheen
Goh wat een verrassing ook eigenlijk hahaha zo dom, zaten we in Hongarije zonder haringen, top

30 likes

Lak jij je teennagels?

• Ja, altijd
  • Ja, alleen in de zomermaanden
  • Nee, nooit
  • Soms, onafhankelijk van het seizoen

0 stemmers

Ja soms, maar onafhankelijk van het seizoen.

4 likes

Heb m toegevoegd :joy:

Haha, zo letterlijk ook!

2 likes

En degenen die nooit hebben gestemd, lak je je vingernagels wel (eens)?

• Ja, altijd
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

1 like

Was een blikje bier in mijn tas vergeten dus keuze of atten of weggooien. Ik heb een implantaat in mijn lijf en dat vertrouwen Amerikanen niet dus mag dan altijd gezellig mee in zo’n hokje.

1 like