Stel je persoonlijke vraag #28

Ik gooi meestal alles waar veel haar op zit in de droger op een 20 minuten programma, dat is het enige wat bij mij helpt tegen van die kleien prikhaartjes.

VVD brengt stickeralbum uit ā€˜vol met sterren van vroeger en nu’

ā€˜Wie plaatjes van de VVD-helden wil verzamelen, kon tot nu toe nergens terecht. Gelukkig is er nu dit album, vol met sterren van vroeger en nu. Spaar ze allemaal en ruil ze met je liberale vrienden!’ staat er bij de aankondiging van het eerste politieke stickerboek.

Wat zou FvD het best hun achterban kunnen laten sparen?

• Forumflippo’s
  • Uilenballen van Minerva
  • Lavendelmerchandising
  • Gewoon samen met de VVD/JA21/PVVV aan het Populistenkwartetspel beginnen

0 stemmers

Bij een pakje kaarten, wie zou de boer beter kunnen zijn?

• Wopke
  • Caroline van der Plas
  • Anders… (namen graag!)

0 stemmers

En Jesse voor de klavers maar verder… voor de harten:

• Bij1
  • Partij van de Dieren
  • Volt
  • SP
  • PVDA
  • Anders…
  • D66

0 stemmers

Ik merk dat ik mijn mond open heb wanneer ik een mondkapje draag.

Dus heb jij je mond open of dicht als je een mondkapje draagt?

• Open
  • Dicht
  • Ik weet het niet
  • Ligt eraan hoe lang ik hem draag, hoe warm het is, wat ik aan het doen ben etc

0 stemmers

Ik wilde als kind graag knutselen in het vliegtuig en nam een enorme keukenschaar meešŸ™ƒ wist ik veel en mn moeder had haast dus mn rugzak niet gecheckt.

21 likes

9/10 keer als ik een mondkapje draag ben ik ondertussen aan het meezingen met muziek, dus open denk ik. :joy:

4 likes

wat lees jij hier als je snel kijkt?

• dood
  • dad

0 stemmers

het is een kaart op de website van Hallmark voor vaderdag

1 like

Mijn moeder had per ongeluk nog een mandarijn in d’r tas zitten die ik niet wilde eten voor we de poortjes in moesten…

1 like

Dod

16 likes

Ik las eigenlijk gewoon : D :heart:D
En aangezien die man ouder was had ik er maar dad van gemaakt. Maar dacht eerder een schrale gepersonaliseerde Valentijnskaart met letters en foto

5 likes

Misschien lekker een parkje opzoeken?

2 likes

Hahahah het is jammer dat ik al een kaart heb :skull_and_crossbones:

Ik vind voeten met ongelakte teennagels echt lelijk.

12 likes

Even er vanuitgaande dat ze serieus zijn. Ik zou echt pissig zijn. Je bent er even na werk en je vraagt nota bene of je er weer eventjes mag zijn met de reden dat je in de tuin wilt zitten en dan gaan ze doen alsof je misbruik van ze maakt en je je eigen boontjes niet kan doppen? Ze zouden me voorlopig niet zien of horen.

8 likes

Same. Niet af ofzo

1 like

Huh waarom had hij dat dan niet in zijn koffer gedaan? Was hij het vergeten of dacht hij gewoon ā€˜kan wel’?

Als je ooit nog naar Amerika op vakantie wil moet je dit even in een spoiler zetten

18 likes

ik betrap mezelf er vaak op dat ik m’n mond open heb en dan m’n onderkaak/kin naar voren duw, dan krijg ik meer lucht heb ik het idee. doe dat ook altijd met jassen die hooggesloten zijn en sjaals haha

1 like

Ik moet straks wel weer leren om niet uitgebreid te gaan zitten gapen. Jammer wel.

2 likes

Hoogsensitiviteit
oeps sorry hij was anoniem en daar doen we het natuurlijk niet voor

• Ach pleur toch op
  • Ja ik voel hem helemaal, ik ben het
  • Ja ik geloof erin, maar ben het niet
  • Neutraal

0 stemmers

merk altijd dat ik kriebelig word als mensen vragen of mn vermoeidheid komt door hoogsensitiviteit, denk dan altijd ??

hahahaha kut sorry ik zie het