Ikzelf niet dat doet iemand anders voor mij
Ik was een keer mijn powerbank in mijn ruimbagage vergeten (die mogen niet in het ruim, alleen in de handbagage). Dat was tijdens het inchecken niet opgevallen maar toen werd er een uur later over het hele vliegveld omgeroepen of “Mevrouw Dombo aub naar de douane kan komen want er is een probleem met je tas.” Ik mocht hem toen gewoon er uit halen en in mijn handbagage doen dus er was uiteindelijk niet zoveel aan de hand, maar had een backpack die helemaal volgepropt zat na 3 maanden reizen dus was daarna nog wel even bezig met de tas opnieuw dicht krijgen.
lastige want als je niet prettig voelt hierdoor dan zou ik het vermijden (wees lief voor jezelf) maar het wordt wel super warm. Zou zelf ook willen vluchten naar een tuin ipv mn balkon.
Dit ligt echt zo aan de band die je hebt met je ouders? Mijn pa maakt aan de lopende band opmerking ‘goh kom je nou alweer eten?’ ‘Nou nou we hadden je al een hele dag niet gezien dus goed dat je er weer bent!!!’ maar dat is gewoon onze “”””humor”””” en is totaal niet gemeend. Dus als dat zo is, lekker gaan morgen maar goed, ik weet natuurlijk niet hoe serieus jouw ouders wel of niet zijn in dit geval.
Ik vind Teun leuker.
Ik moest op het vliegveld in Gambia eens meekomen naar zo’n hokje. Geen van die mensen kon Engels en snapte echt niet wat ze nou wilden. Ze wezen de hele tijd naar mijn koffer en ik mocht hem zelf niet zomaar meenemen. Uiteindelijk heb ik ze 2 euro gegeven en toen was het goed
Ik gooi meestal alles waar veel haar op zit in de droger op een 20 minuten programma, dat is het enige wat bij mij helpt tegen van die kleien prikhaartjes.
VVD brengt stickeralbum uit ‘vol met sterren van vroeger en nu’
‘Wie plaatjes van de VVD-helden wil verzamelen, kon tot nu toe nergens terecht. Gelukkig is er nu dit album, vol met sterren van vroeger en nu. Spaar ze allemaal en ruil ze met je liberale vrienden!’ staat er bij de aankondiging van het eerste politieke stickerboek.
Wat zou FvD het best hun achterban kunnen laten sparen?
- Forumflippo’s
- Uilenballen van Minerva
- Lavendelmerchandising
- Gewoon samen met de VVD/JA21/PVVV aan het Populistenkwartetspel beginnen
0 stemmers
Bij een pakje kaarten, wie zou de boer beter kunnen zijn?
- Wopke
- Caroline van der Plas
- Anders… (namen graag!)
0 stemmers
En Jesse voor de klavers maar verder… voor de harten:
- Bij1
- Partij van de Dieren
- Volt
- SP
- PVDA
- Anders…
- D66
0 stemmers
Ik merk dat ik mijn mond open heb wanneer ik een mondkapje draag.
Dus heb jij je mond open of dicht als je een mondkapje draagt?
- Open
- Dicht
- Ik weet het niet
- Ligt eraan hoe lang ik hem draag, hoe warm het is, wat ik aan het doen ben etc
0 stemmers
Ik wilde als kind graag knutselen in het vliegtuig en nam een enorme keukenschaar mee🙃 wist ik veel en mn moeder had haast dus mn rugzak niet gecheckt.
9/10 keer als ik een mondkapje draag ben ik ondertussen aan het meezingen met muziek, dus open denk ik.
wat lees jij hier als je snel kijkt?
- dood
- dad
0 stemmers
het is een kaart op de website van Hallmark voor vaderdag
Mijn moeder had per ongeluk nog een mandarijn in d’r tas zitten die ik niet wilde eten voor we de poortjes in moesten…
Dod
Ik las eigenlijk gewoon : D D
En aangezien die man ouder was had ik er maar dad van gemaakt. Maar dacht eerder een schrale gepersonaliseerde Valentijnskaart met letters en foto
Misschien lekker een parkje opzoeken?
Hahahah het is jammer dat ik al een kaart heb
Ik vind voeten met ongelakte teennagels echt lelijk.
Even er vanuitgaande dat ze serieus zijn. Ik zou echt pissig zijn. Je bent er even na werk en je vraagt nota bene of je er weer eventjes mag zijn met de reden dat je in de tuin wilt zitten en dan gaan ze doen alsof je misbruik van ze maakt en je je eigen boontjes niet kan doppen? Ze zouden me voorlopig niet zien of horen.
Same. Niet af ofzo