Stel je persoonlijke vraag #28

Vroooeeeerger vond ik hem heel leuk met Teun van de Keuken in ‘Teun Vuur Gijs’ op 747 AM.
Dan praatten ze over vanalles en ze gingen een keer tulpenbollen eten om te kijken hoe dat in de oorlog was.
Maar dat is echt lang geleden, 1997 zie ik nu. Ik ken hem nu niet meer eigenlijk. Misschien zijn ze nog met zo leuk.

1 like

Aha! EUR had het zeker. Was gewoon een vreetplek.

1 like

Ahww ik vind hem stiekem wel schattig. Alleen wss niet als hij 9m me heen vladdert

1 like

Misschien een open deur, maar hij heeft nu samen met Teun van de Keuken een podcast.

Edit: nu twijfel ik of die uitspraak goed is :joy: ik bedoelde meer van, waarschijnlijk wist je dit wel al haha!

2 likes

Waarom? Was het zo ingrijpend?

Tot 35 jaar is het gratis, daarna kost de registratie 35 euro.

Oh shit, ik wilde me opgeven want ik denk al heel lang dat ik dit moet doen, maar doe het steeds niet, maar mijn bmi is ook net te hoog :frowning:

Ik raak nu echt door de war door mensa en bmi. Ik dacht even dat ze bij de mensa je ook uit konden sluiten Ivm te hoog bmi. :sweat_smile:

3 likes

Ik moest toch wel even lachen. Zit ie te graven in zo’n enorme bult zand:

En daar is de veenmol, echt vet klein :rofl:

11 likes

Kunnen we hier niet aanhouden ‘als een veenmol in een berg zand’?

7 likes

2 jaar geleden al eens een registratiesetje aangevraagd maar nooit opgestuurd. En het daarna eigenlijk vergeten. Dus nav deze poll net een nieuwe registratieset aangevraagd.

3 likes

Nee, daar kwam ik net pas achter.
Dus die moet ik maar eens gaan proberen!

1 like

Ja de mijne ligt hier ook te verrotten,zo dom. Ga het ook opnieuw aanvragen - en dit keer wel terugsturen

2 likes

Zou jij nog dingen kopen van problematische designers zoals YSL / Coco Chanel etc?

• Zijn zij problematisch? Wat?
  • Ja, doe ik gewoon
  • Ja maar alleen tweedehands
  • Nee, zou ik niet meer doen
  • Nee, maar draag sowieso helemaal niks van designers en wil ik ook niet

0 stemmers

Nee maar omdat ik deze 2 qua stijl ook niks vind.

1 like

Maar stel dat vond je wel?

Dan had ik er alsnog het geld niet voor

1 like

Wat is er problematisch aan YSL / Coco Chanel?

Chanel zou een nazi spion zijn geweest

2 likes

Ok dankje. Misschien een domme vraag, maar maakt een boycot iets uit aangezien Coco Chanel al 50 jaar dood is, dus ze wordt er zelf niet rijk van, of gaat het meer om de associatie dat je dan zgn. nazi’s zou steunen?
Want heel veel merken hebben gewerkt voor de nazi’s, al dan niet onder dwang. Achteraf is het natuurlijk gemakkelijk om te zeggen dat het onder dwang was, maar ik vraag me ook af in welke mate je in die tijd een keuze had. Hier een snelle lijst: List of companies involved in the Holocaust - Wikipedia
En wat met de merken die hiervoor gestraft werden? Als je hiervoor geboet hebt, moeten ze dan nog geboycot blijven worden? En wat met de merken die hun excuses hebben aangeboden?

Ik vind dit een interessant onderwerp.

6 likes