En dan met name als er zo’n vent naast je zit die de helft van jou stoel in beslag neemt/wil nemen. Pleur op, kan ik ook.
Ik kan soms niet lekker zitten waar andere mensen dat wel kunnen omdat de stoeltjes te klein, krap of smal zijn en dan zit ik soms wellicht wat asociaal, maar dat doe ik niet om te ‘loungen’ maar gewoon om fatsoenlijk te zitten
Ik denk dat het ook is omdat Chanel (het bedrijf) het nooit bevestigd heeft en er nooit verontschuldigingen zijn geweest? Terwijl de bij Hugo Boss bijvoorbeeld wel zo was in 2011.
En @Nysmn waarom is YSL problematisch? Cultural appropriation?
Zou het zelf niet doen maar die onderste is echt zo’n ongemakkelijk net te smal bankje dus ik snap wel dat ze niemand naast zich wilt hebben hahaha
Ik doe dit met m’n tas naast me in de trein. Denk dat 70% van de mensen dit doet. Wel weghalen als het druk wordt obvs.
Ja in de trein, want de stoelen zijn net te hoog voor m’n korte beentjes. Van lang zitten krijg ik dan pijn in m’n benen en dat leg ik ze wel eens languit op de stoel naast me (en dat past prima, want korte benen)
Mooie voor een analogie bij de Nationale IQ-test: speld staat tot hooiberg als veenmol staat tot zandhoop
Ik heb dit 1x in mijn leven gedaan toen ik wat op mijn teen had laten vallen en een kneuzing en bloeduitstorting had. Ik zat op kamers en kon niet goed voor mezelf zorgen omdat ik die teen telkens omhoog moest houden om geen pijn te hebben. Toen heb ik er in het weekend voor gekozen om toch naar mijn ouders te reizen (3 uur met de trein). Dus ik paracetamol op, schoen uit en voet op de bank. Nou, daar vond iemand wat van, want je mocht volgens haar niet met sokken op de bank. Ik heb diegene voorgehouden dat ik ook best mijn sok uit wilde doen als dat het grote probleem was. Vond ze niet leuk geloof ik…
Anders. Ik heb sowieso niks met de ontwerpen van die designers dus dat dilemma is sowieso niet bij mij van toepassing.
Hmm ik had dit lang geleden gelezen en had het voor waar aangenomen, maar nu ik het zelf opzocht vind ik eigenlijk iets te weinig bewijs om het echt te kunnen zeggen. Anyway, er zijn dus rumours dat hij en zijn man in hun huis in Marrakech (TW seksueel misbruik) pedofiel waren en minderjarige jongens misbruikt hebben.
Maar goed, kan daar nu niet echt goed bewijs van vinden. Wel wordt er naar dit artikel gelinkt: https://www.egaliteetreconciliation.fr/Pierre-Berge-etait-un-grand-malade-il-a-vampirise-Yves-Saint-Laurent-48363.html#forum1834986 maar ik kan geen Frans dus geen idee.
Wel lees ik ook via veel FB groepen dat Marokkaanse meiden zeggen dat dit in Marokko bij veel mensen redelijk bekend is.
Maar goed, zeker en bevestigd is het dus absoluut niet.
Oké maar wel 2 woorden later, vind ikzelf. Maakt niet zo heel veel uit of dat woord dan ook in de spoiler staat of niet toch?
Begrijp ik, maar kan me tegelijkertijd voorstellen dat bepaalde mensen zulke nieuwssites mijden om exact zulke redenen.
Liever een overbodige TW dan er geen gebruiken en dat er toch iemand door geraakt wordt, vind ik althans.
- Ik kan ze allemaal bij naam noemen
- Ik kan de helft bij naam noemen
- Ik kan een kwart bij naam noemen
- Ik kan enkele bij naam noemen
- Ik kan geen bij naam noemen
- Ik ken herken ze überhaupt niet
- Anders
0 stemmers
Alleen de naam van het personage dat ze speelden die ik ken
Ik herken de helft qua gezicht denk ik, maar zit überhaupt niet goed in de namen van Amerikaanse acteurs.
Ik ook niet. Ik vind het ook altijd irri als ik het over een film heb en dat mensen vragen “Is dat met die en die acteur?” Weet ik veel.
Ik weet wie John Cho is. Van de rest hebben enkele een bekend gezicht.
Ja, same
Ik herken alleen die man linksonder (denk ik, vgm speelde hij in Glee en nu in One day at a time) maar de rest ziet eruit alsof ze in van die saaie actiefilms spelen die ik toch niet kijk
Wie is tweede rij, tweede van links ook al weer?