Alexander Mahone van Prison Break!!
(William Fichtner)
Alexander Mahone van Prison Break!!
(William Fichtner)
Hij zat in prison break, geen idee hoe hij heet verder
En weet iemand de derde van de eerste rij? Er staat me iets bij dat hij ook een bewaker in een gevangenis heeft gespeeld, of iets van een agent. Hij was volgens mij een onaardige man in zijn rol.
Ah lang geleden Prison break! Ik weet dus niet of ik hem (ook) herken van Elysium want geen idee hoe groot zijn rol daarin was
David Morse, uit The Green Mile!
Oh ja inderdaad! Ik zat er al aan te denken, maar het is echt jaren geleden dat ik die film voor het laatst heb gezien. Recent zag ik hem als Detective Michael Tritter in House, daar was hij ook een zak haha.
Ik wil ja zeggen omdat je dat gewoon moet doen als je er van geniet en het lekker vindt maar niet als je het alleen doet omdat je een kleurtje mooier vindt.
Niet ‘bakken’ maar gewoon max half uurtje per dag in de zon liggen. Word je ook gewoon geleidelijk aan wat bruiner van.
Ja doe maar
Elk uur toch?
Als je het een beetje verantwoord doet moet het wel kunnen denk ik! Als je een parasol hebt wat schaduw creeren, veel insmeren en niet te lang liggen
Misschien kan je dan beter een fake tan gebruiken. Zelfde effect maar beter voor je huid en sneller bruin
Ik vind dit echt net zo’n droge poll als bijvoorbeeld:
Zal ik zo een glas water drinken?
0 stemmers
Alleen als je in de zon ligt
Ik heb iets meer informatie nodig.
0 stemmers
~ vijf uur dus ik twijfel wel heel erg aan de bacteriedichtheid
Ik ook niet.
Ligt echt puur aan je eigen situatie. Heb beide en als ik kon kiezen zou ik de vaatwasser weg doen omdat ik dan meer opbergruimte had. Als ik de ruimte had om mijn was op te hangen zonder dat mijn studio een washok werd, zou ik de droger zo de deur uit doen.
Geen van beide eigenlijk