Stel je persoonlijke vraag #28

Aan een vaatwasser heb je wel meer denk. Althans daar kan je gewoon alles in zetten. In een droger kan niet alles qua stoffen.

Wij hebben beide maar gebruiken de droger eigenlijk alleen voor handdoeken enzo. En ik gebruik hem als ik de was slecht gepland heb en mn onderbroeken op zijn, maar dat vinden m’n ouders iets minder leuk.

1 like

Maak je deze polls nou expres?

54 likes

Ik doe elke nacht een ander hemdje aan. Heb gevoel dat ik 's nachts wel zweet.

1 like

Qua aantal berichten is ze er al (bijna x4), maar ze moet nog 2 weken wachten zie ik.

2 likes

Zelden zo veel eensgezindheid in een poll gezien

Nu niet meer

2 likes

Ik weet nog toen ik net lid was ik ook polls spamde in het ‘je moet kiezen’ topic, want had nog geen idee dat je berichten kon aanpassen en polls kon toevoegen. Vond het gewoon zo’n leuk spel. Toen werd er ook gezegd dat ik aan het spammen was voor members only, wist niet eens dat dat bestond joh 🥲

4 likes

Nou ja, zonder context is zo’n droger/wasser poll ook wel vaag

Haha t ging vgm meer omdat er een "Zal ik water drinken " poll kwam en daarna zon vaatwasser/droger poll.

2 likes

Draag jij crop tops?

• Nee sws niet want voel ik me niet comfortabel bij/vind ik niet mooi
  • Jawel maar alleen in combinatie met highwaist broek/rok zodat je geen buik ziet
  • Ja for sure ik houd van een blote buik
  • Anders

0 stemmers

Vind jij dat er een eerlijke verdeling is tussen tops met een ‘normale’/langere lengte en de crop tops?

• Nee te weinig crop tops
  • Ja denk dat dat wel fair is
  • Nee te weinig langere tops
  • Idk hoor

0 stemmers

Ik heb een tijd gehad dat ik bijna alleen maar crop tops droeg maar nu stop ik liever een langer shirt in m’n broek haha. En ik denk dat de verhouding per winkel verschilt. In sommige vind je 0 croptops en in andere lijkt alles cropped te zijn

Blauw bloed :crown:

21 likes

Ik mis het antwoord ‘wtf is een mensa’

11 likes

Ik had tot vorig jaar een droger maar eerlijk gezegd mis ik die veel minder dan ik had gedacht! Alleen met beddengoed in de winter denk ik wel eens: had ik nu nog maar een droger. Afwassen heb ik echt zo’n pesthekel aan dus zou sowieso voor een vaatwasser gaan.

@Nysmn Eigenlijk draag ik ze alleen met sporten en dat doe ik 1 keer per jaar, lol. Oh nee wacht ik heb ook een trui die cropped is en dat is wel een van mijn favoriete truien. Soms wel jammer dat in het niet vaker durf te dragen want ik ben wel gewoon blij met dat deel van mijn lichaam, in tegenstelling tot mijn benen bijvoorbeeld.

2 likes

De tweede van de derde rij herken ik, omdat hij een minder knappe versie van mijn vriend is. :joy:

2 likes

Is die tweede nou die daddy uit the oc?

Geïnspireerd door de mensen naast me op het strandje:

Je eigen muziek draaien op openbare plekken(een park, strand of de fiets) vind ik:

• Chill, ik doe het zelf ook wel eens!
  • Geen problemen mee!
  • Alleen oke als het mijn smaak is
  • Asociaal

0 stemmers

1 like

Oke, mits acceptabel volume

7 likes

Ik zie nu vooral jongeren op de fiets met zo’n box. Blijf het aso vinden

4 likes

Ligt er aan. Is het op een strandje met vooral jongeren, hebben de meeste muziek opstaan, hoe hard staat het etc. Op een parkje/strandje niet al te hard heb ik er geen problemen mee, maar iemand die door de stad fietst met zijn speaker achterop zijn fiets gebonden op vol volume vind ik aso.

3 likes