Stel je persoonlijke vraag #29

Jaaaa hahaha ga weer stuk hierom @Tunnelvisie forever herinnering

2 likes

Ja die weet ik nog. Dat waren kinderen die dat schreeuwden toch? Haha ja dat vond ik ook wel grappig.

Ik heb dus 1, volgens mij was dit niet eens op ff, maar op egf, en zit zij hier niet eens denk ik?. Dat zij met haar nieuwe collega of baas? In de auto zat te hobbelen op zo’n landelijk pad. En zij was wagenziek en die baas bleef maar lullen en toen zei ze, dat ze zich misselijk voelde. En toen per ongeluk ‘ja, ik word al misselijk als ik naar je kijk’. Ik kan niet meer hahahaha, ook misschien omdat ik zelf redelijk snel misselijk word. Zo ongemakkelijk en dan zien ik zo’n extreem afgelegen gebied voor me.

13 likes

Was jij dat? Of? Hahaha

Diegene die een foto van een konijntje naar de huisarts had gemaild

En het lidl incident maar dat is al heel lang geleden

19 likes

Best wel goed “kankermongool” voor een 3-jarige. Dat hebben die ouders dan wel goed gedaan.

4 likes

Wie was dat die de deur van de wc opentrok en dat haar baas op de wc zat?

Edit: gevonden.

44 likes

En toen zei ze “wat doe jij nou hier?” toch? :joy:

1 like

Je was in ieder geval slim genoeg voor deze list :grin:

Dat “Hé wat doe jij hier nou?”. :rofl:

Ik heb (volgens mij op EGF) heel erg gelachen om het ongemakkelijke moment van @Otzi en haar moeder die volgens mij een fietser aanreed. Sowieso, de manier waarop Otzi verhalen vertelt. :heart: :heart:

10 likes

Ahahhaahha ja deze is zo afschuwelijk

2 likes

Omg deze staat denk ik op 2. Hahahaha

Heb jij weleens hardop gelachen om een post?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat is het lidl incident?

Een lidl in verbouwing (dus dicht) waar iemand met een winkelkarretje gewoon naar binnen was gewandeld

22 likes

Ik herinner me een oude post waarin iemand beschreef dat een kind op de glijbaan in het zwembad door een drol werd achtervolgd

Ik heb echt gekrijst

50 likes

Ze ging rustig boodschappen doen maar toen ze met haar kar bij de kassa kwam bleek de lidl nog niet open (als in, ze waren nog aan het verbouwen) en toen moest ze alles weer terugzetten

22 likes

Om deze beschrijving moet ik al hardop lachen

6 likes

Nu herinner ik het me weer ja hahaha

Ik moet trouwens ook nog steeds grinniken als ik denk aan dat ‘‘wat voor drinkie wilt u’’ verhaal. Ik vind verhalen met ongemakkelijke interacties tussen mensen het leukste haha (zoals die baas op de wc)

19 likes

Ik ging even op drol en glijbaan zoeken en kwam heel verrassend deze poll tegen :rofl: @Jumpsuit

2 likes

Er was toch ook een ander lidl(?)/supermarkt verhaal waarin een forummer samen met haar vriend thuis aan het verbouwen was, en ze snel in kluskleding vol verfvlekken wat boodschappen gingen halen.
En toen kwamen ze daar binnen en kregen ze een glas champagne in de hand gedrukt en waren ze per ongeluk op de officiële opening of zo.

Of komt dit niet van het forum haha

3 likes