Stel je persoonlijke vraag #29

Ik ben dit maar dan evil :joy:

1 like

Ik vind deze vraag leuk denk ik maar ik snap m niet!

2 likes

Alleen heel erg niet serieus en vaak met lelijke gezichten.

2 likes

Wel gewoon van en naar mijn vriend of vriendinnen, niet random mensen als je dat bedoelt

1 like

Gister nog een foto van ik met onderkin naar mn zusje maar niet op de manier die jij bedoelt haha

6 likes

Anderen moeten jou omschrijven, maar ze mogen daarbij niet de 4 of 5 woorden op het kaartje gebruiken.

Die woorden moet jij verzinnen.

Dus als anderen over jou direct zouden zeggen ‘die punkrocker met roze hanenkam uit Hardenberg met een PhD in Data Engineering’ dan zet je erop

Punkrock
Hanenkam
Hardenberg
Data engineering

7 likes

Lezen, kletsen, feminisme, seks en thee

1 like

Heb je weleens geld tekort gehad aan de kassa?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Dus ik kan jou beschrijven als: houdt van boeken, praten en warme dranken uit een zakje, haat en houdt van mannen tegelijkertijd? :joy:

(Even aanname dat je op mannen valt.)

1 like

Sorry misschien een beetje onduidelijk als je het spel niet kent. Op het kaartje staan 4/5 woorden die heel veel over jou zeggen. Het doel van het spel is om de persoon op het kaartje te omschrijven, maar daarbij mag je een aantal verboden woorden niet gebruiken omdat dat heel veelzeggend is en het dan te makkelijk is. Dus eigenlijk is de vraag: omschrijf jezelf in 5 woorden.

Stel de persoon is Willem-Alexander, dan zouden 5 woorden kunnen zijn:

• Koning
  • Van Oranje
  • Prins Pils
  • Drie dochters
  • Beatrix
1 like

Huh heb je nooit je camera aan? Of werk je niet vanuit huis?

1 like

Haha ja werk wel thuis maar wij hebben gewoon nooit videogesprekken? Heb meestal telefonisch overleg of per mail en 1 keer een digitale rechtszaak gehad maar videobellen gebruiken we gewoon niet.

1 like

Dan klopt de omschrijving die @Kauai geeft, toch? Ze omschrijft de persoon zonder de verboden woorden te noemen (maar wel synoniemen ervan, etc.).

3 likes

Alleen omdat mijn pinpas niet werkte en ik te weinig cash had. Dus eigenlijk wel genoeg geld maar niet in de vorm die op dat moment geaccepteerd werd. :’)

Ik in 5 woorden: creatief, mondig, taal, Utrecht, (live) muziek .

1 like

Ja, naar mijn vader of moeder. Omdat ik weet dat ze dat leuk vinden :joy:
Verder naar anderen alleen als het logisch is in de context

1 like

Loondiensters: je salaris krijg je op

• Een random datum, maar elke 4 weken
  • Een random datum, maar elke week
  • De 20ste vd maand
  • De 24ste vd maand
  • De 25ste vd maand
  • De 1ste vd maand
  • Tussen dag 20-23
  • Hangt van P&O/mijn baas/etc af
  • Anders, namelijk:
  • Als payday in het weekend valt, krijg ik mijn salaris op de vrijdag ervoor

0 stemmers

1 like

De fijnste manier van uitbetaling vind ik:

• Elke week
  • Elke 4 weken
  • Vaste dag in de maand
  • Anders, namelijk:

0 stemmers

1 like

De 4e - 6e van de maand. Onmogelijk irritant, geen idee wie dit bedacht heeft.

Ik kreeg voor de wijziging binnen ons bedrijf altijd 2 keer betaald, om de 2 weken. een keer je basissalaris en daarna nog een nabetaling. Echt super irritant met rekeningen etc. aangezien die wel gewoon op vaste data worden afgeschreven. Gelukkig hebben ze dat aangepast ahah echt een ergernis elke maand was dat.

1 like

Haha waarom kan je niet stemmen op 2e tm 19e van de maand? Nu heb je maar een window van 1,5 week meegenomen :stuck_out_tongue:

Ik krijg salaris op de 10e

1 like