Stel je persoonlijke vraag #29

Maar dit is ook zo als een partner opeens meekomt, ook ongemakkelijk om te zeggen!

6 likes

Ik heb nog nooit geklaagd over buren, maar als mijn hypothetische onderburen op het balkon onder mij uitgebreid zouden gaan BBQ-en, zou ik echt bok chagrijnig worden.
Rook gaat omhoog en het dwingt je buren om op een warme dag alle ramen/ balkondeur dicht te doen, want anders stinkt je hele huis naar BBQ. Een BBQ recht onder een andere woning is totaal niet vergelijkbaar met een tuin, waar de rook vervliegt

Ik heb in m’n oude huis eens zo’n geintje aan de hand gehad, en ik kon letterlijk niet eens in m’n slaapkamer slapen, zo blauw stond het. Mijn slaapkamerraam( recht boven hun balkon) stond wagenwijd open terwijl zij lekker die BBQ stonden op te fikken.

7 likes

Al zou ik Hans wel graag een klus verbod willen geven maar goed.

5 likes

Ik kreeg meteen het Mega Mindy lied in m’n hoofd bij deze vraag :grimacing::sweat_smile:

2 likes

Mwah, een beetje wietlucht overleef ik wel, maar mijn slaapkamer rook alsof hij in brand stond toen mn buren op het balkon aan het barbecuen waren met een houtskool bbq. Ik klaag echt nooit bij mn buren, muziekje en feestjes moeten ook kunnen, maar toen stond ik wel in mn badjas over de reling te tetteren. Is gelukkig ook niet voor niks verboden in ons pand. Er zullen vast appartementencomplexen zijn die zo gebouwd zijn dat het geen kwaad kan, maar dit was echt niet te doen gewoon.

Dus voor mij echt compleet afhankelijk van de situatie en het soort bbq/ overlast. Beetje grilllucht dikke priem, rookwolken en een lucht alsof ik mn bed in de fik heb gezet, nein. (Het hielp overigens niet dat dit om 1 uur snachts was op een random dinsdag).

15 likes

Bij veel overlast zou ik gewoon dit naar huis klikken:

en het past zeker ook wel op een balkon.

Waar heb jij meer last van gehad (als buren)?

• Jonge schreeuwende/huilende kinderen
  • Tieners die voor geluidsoverlast zorgen

0 stemmers

Zou jij een emmer water naar beneden gooien als men tegen jouw woning aanpiest?

• ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

Ik zie zoveel dezelfde “batches” mensen rondlopen. Niet alleen van die celebrity look-a-likes maar ook in mijn omgeving. Van, aha jij bent de zeer goed gelukte tot aan hmm iets minder.

Heb zelf ook best vaak gehad dat mensen vonden dat ik op iemand leek. Tot aan dat ze me gingen groeten (en ik hen niet kende) dus vind mezelf verre van semi uniek hehe

4 likes

Als je een vrije dag hebt, hoelaat sta je dan doorgaans op?

• 6 uur
  • 7 uur
  • 8 uur
  • 9 uur
  • 10 uur
  • 11 uur
  • 12 uur
  • Later dan 12 uur

0 stemmers

Ja ik heb het in uren verdeeld, als je halve uren opties wilt moet je maar zelf een poll aanmaken. :laughing:

Hoe noem je deze haarkleur?

• Blond
  • Donkerblond
  • Lichtbruin
  • Bruin
  • Anders, namelijk

0 stemmers

En als je alleen uit deze twee opties kan kiezen?

• Blond
  • Bruin

0 stemmers

Dit noem ik mooi

5 likes

Dit is toch gewoon bruin haar met wat soort van highlights erin? Ik snap niet hoe mensen dit blond vinden.

Ik vind dit zoiets donkerblond, misschien nog ietsjes donkerder maar daarna is het gewoon bruin:

19 likes

Maar dat kapsel van jouw voorbeeld heeft ook highlights

Ja klopt ik kon zo snel geen normaal donkerblond kapsel vinden, alleen maar geverfde. Het was meer als indicatie.

Ik vind het wel hilarisch dat de meerderheid heeft gestemd voor licht/donkerblond en als het bij de tweede vraag alleen bruin/blond is de meerderheid stemt voor bruin.

14 likes

Maar je kan toch blond en bruin zijn met verschillende ondertonen? Assig bruin of warm bruin, asblond of warm blond? Ik snap juist niet hoe de ondertoon iets uitmaakt over de kleur zelf

5 likes

Ik vind die blond/bruin-discussie altijd heel interessant haha, dat mensen hetzelfde zien als ik en toch totaal iets anders zien blijkbaar

4 likes

Ja ik ook. Ik heb dus zelf die haarkleur en als ik het bruin noem worden mensen boos maar als ik het blond noem ook :sweat_smile: ik wil gewoon weten hoe ik het moet noemen!!

1 like

Rood!! Dat zal ze leren

5 likes

Peper en zout kleur

Of melkboerenhondenhaar maar dat is niet zo’n vriendelijk woord haha (“Hiermee wordt bedoeld haar van een vrij onbestemde, vaak bruingele kleur, dat vaak ook nog weerbarstig is bij het kammen”). Probeer dat maar eens naar het Engels te vertalen :stuck_out_tongue:

5 likes

Hahaha ik dacht al, hier komt @Zemraluani met haar blond/bruin overtuiging. Zelf noem ik nogal snel iets blond haar zodra er iets van bleek in zit. Wat vindt @Rozecoupeschaar ??

1 like