Stel je persoonlijke vraag #29

Oh dit lijkt me Indd een stomme timing!

@dombo haha ja wilde ik doen, was ik vergeten en toen kon het niet meer 🄲

Het lijkt me echt chill om wekelijks betaald te krijgen. Nu duurt een maand soms zoo lan

Dit vond ik juist heel irritant! Je krijgt iedere week geld en denkt daardoor juist dat je meer uit kunt geven want je krijgt toch zo weer nieuw. Ik krijg het nu iedere 4 weken maar heb het liefste gewoon vaste datum en dan het liefst tussen de 24e en de 28e ofzo.

8 likes

25
Maar als dat in het weekend is, dan erna
Eerder met kerst
En soms toch weer net iets anders, who knows

5 likes

In mijn huisapp sturen we elkaar onderkin-selfie’s. Vind ik altijd wel leuk :rofl:

1 like

De laatste doordeweekse dag van de maand, dus als dat de 31e is, dan op de 31e. Een tijdje ook vaak pas ergens in de eerste week van de nieuwe maand, maar mn baas heeft eindelijk een nieuw loonbureau ingehuurd, en die kunnen het blijkbaar wel.

3 likes

22 (morgen :tada:) en als dat op een zaterdag valt de vrijdag ervoor maar als het op een zondag valt, de maandag erna. Dus 21-23 en heb daarom alleen gestemd op 20-23
Ben heel blij met maandelijks overigens, zou echt niet kunnen omgaan met per week
Ik geef nu al zowat alles uit in de eerste 10 dagen. Vaste lasten, sparen, thuisbezorgd, ok en dan moet je nog 20 dagen :no_mouth:

3 likes

Altijd op de 26ste, weekend, feestdag of wat dan ook. Helemaal prima!

2 likes

Is het asociaal om heel af en toe op je balkon te barbecueƫn, als je in een flat woont?

• Ja
  • Twijfel
  • Nee

0 stemmers

1 like

Het is jammer als je net je kleren aan het drogen bent, maar ja jammer dan.
Ik heb zelf een elektrische barbecue om die stank te voorkomen.

1 like

Ik vind het niet per se meer of minder asociaal dan gewoon in een tuin barbecuen. Het geeft allebei stank voor de buren, maar zolang je niet dagelijks wil barbecuen lijkt dat me ook wel overheen te komen.

3 likes

Dit lijkt me wel een gevaar voor mij haha, om dan idd alles uit tr gaan geven. Je denkt dan blijkbaar toch ā€˜komt alweer geld aan’

1 like

Hangt een beetje af van het gebouw vind ik. Als er veel ruimte tussen de balkons zit/ze niet grenzen vind ik het minder erg dan wanneer de balkons alleen maar met zo’n half wandje gescheiden zijn.

1 like

Ok heel af en toe is misschien niet per se asociaal, maar als alle buren ā€˜heel af en toe’ bbq’en dan zitten anderen alsnog altijd in de rook haha.

Ik zou het zelf niet doen, maar ik zit dan ook altijd in de rook van m’n buren die te pas en te onpas de bbq aanslingeren en vind dat echt heeul irritant :unamused:

3 likes

4e laatste werkdag van de maand.

1 like

Pffff ja zo irritant he, de eerste week is het echt smijten met geld en dan denk je kuuuuuuuut het is nog maar de 30e en dan moet je opeens op gaan letten

Ik vind de bbq van de buren altijd vet lekker ruiken hahaha

4 likes

Oh best random haha

1 like

Staat daar niets over in in je contract (als je huurt). In die van mij was dat altijd strikt verboden

3 likes

Bij ons mag het inderdaad ook niet volgens de huisregels van het contract.

1 like