Ja echt tering irritant als je hele huis ernaar meurt, of als je net lekker buiten zit en zo’n hele rookwolk over je heen krijgt
en @AmyFarrahFowler, nee staat niet in het contract! Balkons zitten boven elkaar maar het waait hier vaak vrij stevig waardoor het niet echt opstijgt.
Kun je niet gourmetten buiten?
Uhu, vond dat eerst ook. Je wordt het snel gewoon . We weten ook altijd wanneer wat wordt uitbetaald(bonussen, NRRV, 13emaand, winstpremie). Heb die kalender met de mijne gesynchet.
Nou, dat is eigenlijk wel een goed idee. We hebben vorig jaar een tafelgrill gekocht en dat kan ook wel op het balkon.
Ging me in de poll eigenlijk meer om het principe, onze nieuwe buren twee verdiepingen boven ons hebben de laatste keer (vorige zomer) geklaagd. Vond ik wat overdreven (eigenlijk vooral dat het een essay van twee kantjes was), mijn ouders vonden het helemaal terecht. Was benieuwd wat men hier vindt.
In mijn flat is het verboden om op het balkon te barbecueën maar ik woon op de hoogste etage in de hoek dus heb een elektrische tafelbarbecue. Daarmee valt de geur ook écht mee vind ik! Of inderdaad gourmetten. Doen we ook geregeld!
Ik werd elke 2 weken uitbetaald en ik vond dat eerst raar omdat ik het niet gewend was maar nu juist heel fijn, zou niet meer naar 1x in de maand terug willen.
Ben jij weleens betrapt op iets? maakt echt niet uit wat, een leugentje, stelen noem t maar op.
- Nee nooit
- Ja vaak
- Weleens
0 stemmers
Beetje afhankelijk van hoe de balkons liggen, wat voor BBQ je hebt, of je je buren inlicht, etc, daarom twijfel geklikt. Wij hadden als enige (begane grond) in ons appartement een ‘uitpandig’ (heet dat zo?) balkon en iedereen boven ons niet, dus de bbq stond niet recht onder de buren. En we hebben een BBQ die dichtgaat met een klep en dat scheelt volgens mij stevig in de hoeveelheid rook, komt er een stukje gecontroleerder uit ofzo? Haha naja hoe dan ook, nooit klachten gehad en vond dat echt niet aso in die situatie.
Zo’n tafelgril is echt een prima alternatief wel, ook gehad vroeger en als je verder qua salades en sausjes gewoon hetzelfde doet als met een BBQ is het weinig verschil.
- Nog nooit gehad(zielig)
- Niet mijn ding(hoe dan?)
- Gewoon lekker (gewoon is zo saai)
- Kan het lekkerder dan dit?
0 stemmers
Never forget dat de juf vroeger mijn ouders heeft aangesproken omdat ik diddl kleurplaten had gepakt aka “”gestolen”” uit de klas voor thuis, omdat iedereen die diddl geurplaatjes had en ik die niet kreeg omdat mijn ouders dat te duur vonden dus ik vond een kleurplaat een fijne vervanging
Aah zo, het is wel chill om dat wel te weten alvast! Zou ook wat zijn als je telkens moest uitrekenen wanneer je betaald wordt hahah
Snap ik wel, lijkt me ook prima!
Haha ja precies! hoe zou je jezelf in vijf woorden omschrijven?
Beste chips ooit. Maar die met de rijstpaste erop die zijn knapperiger en nog beter
Dat ligt toch helemaal aan het volume? Zou echt niet de hele zomer lang m’n deur/raam dicht houden als ik tv wil kijken of muziek wil luisteren, moet op een normaal volume gewoon kunnen toch.
Ik kijk wel met de achterdeur open tv of luister muziek, maar niet heel hard. Ik kan me niet voorstellen dat de buren alles letterlijk kunnen volgen, hooguit een keer een liedje dat ik wat harder zet.
- Nog nooit een poll geplaatst in dat topic
- Weleens een poll geplaatst, maar ik bleek nooit de enige
- Ja, ik was de enige die… (nu willen we natuurlijk wel graag weten wat dan!)
0 stemmers
Zou wel heel tof zijn als er nu maar 1 iemand blijkt te zijn bij wie dit wel het geval is, want dan ben je dus dubbel special snowflake!
Waar ging het dan precies om? Dit?
https://www.forumfeminarum.nl/t/het-leed-dat-vriendschap-heet/3253/3234
Draag jij grote geheimen met je mee?
- Ja van mezelf
- Ja van een ander
- Nee
0 stemmers