Ik wilde naast peper en zout ook zeggen “net niet”. Net niet blond, net niet bruin + ik vind zelf meer uitgesproken kleuren mooier.
Kom ik weer met m’n theorie over haarkleuren. Maar zo’n kleur is heel lastig want de lichtste highlights die er in zitten zijn blond, dan nog wat donkerdere tonen en een basis kleur dus lastig om het één kleur te noemen. Ik zou dan toch zeggen donkerblond/bruin. De basis kleur zit op kleurhoogte 6 of 5 een 6 is donkerblond en 5 licht bruin. De highlights lijken een 7 en/of 8 en dat is medium blond en licht blond.
TLDR: Dus donkerblond lijkt me een goede omschrijving. In de spoiler een foto van ons kleurenboek voor degene die dat interessant vinden. Dan kun je even zelf beslissen welke kleur je wat vind.
Dit zou ik gewoon lelijk noemen eigenlijk
Ja kies iets! Ben blond of ben bruin
Ik voel me gesterkt in mijn overtuigingen door dit bewijs dat het meeste “lichtbruin” gewoon donkerblond is.
Tis maar goed dat ik geen kapper ben want ik snap hier niks van lol. Of het komt door de foto want ik zie die onderste kleuren als donkerblauw.
Voor de mensen die koffie drinken dus nee je hoeft niet te reageren met “ik drink geen koffie”
Neem jij eerst je koffie en dan je ontbijt of andersom?
- Eerst koffie, dan ontbijten
- Eerst ontbijt, dan koffie
- Tegelijkertijd
0 stemmers
Ligt eraan hoeveel tijd ik heb haha. Op een luie zondagochtend krijg ik eerst een kop koffie op bed van mijn vriend en gaat daarna iemand ontbijt maken, als ik moet werken ontbijt ik thuis en drink ik op werk pas mijn eerste bakkie…
Hahaha heel verstandig om dit er even bij te zetten
Dat is de belichting denk ik. Heel lastig om goed op de foto te krijgen. De onderste is echt zwart zwart zo donker als kan. Die 3.0 daar boven is al tegen het zwarte aan.
Ik kan drankjes nooit zo heet drinken, dus ik maak meestal tegelijkertijd ontbijt en koffie. Alleen heb ik mijn ontbijt meestal al op voordat de koffie op drinkbare temperatuur is.
Ik heb geen huisdieren.
I’ll let myself out
al mijn huisdieren zijn vernoemd naar mensen. De hond van mijn ouders heeft echt zo’n basic bitch honden naam en dat schreeuwt toch wat minder lekker in het bos vind ik
Stel een vriend(in)/familielid/iemand waar je een goede band mee hebt gaat met het vliegtuig op vakantie en blijkt bij aankomst positief te testen. Diegene moet 10 dagen in een hotel in quarantaine, alleen. Zou je dan medelijden hebben?
- Ja
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
- Nee
0 stemmers
Een van mijn huisdieren is vernoemd naar een fruit. Een ander huisdier heeft een mensennaam. Een familielid wilde deze naam gebruiken voor haar baby maar heeft dit toch niet gedaan.
Is miste even de tweede zin en stelde me een baby voor die Kiwi heet. Ik heb er niks op tegen.
Wow, ik dacht even: hoe weet je de naam van mijn kat?! Maar dat had leuk geweest
Als ze van tevoren voorzichtig gedaan hebben en negatief hebben getest wel ja
Tuurlijk is het niet het einde van de wereld maar 10 dagen in een hotelkamer lijkt me echt vreselijk en je hele vakantie is weg
Ja maar alleen als ze gevaccineerd zijn.