Tsja er zijn zo vaak situaties, los van Corona, waar mensen zelf een bepaalde keuze maken en dat er dan iets vervelends gebeurt. Dan zeg je ook niet altijd “I told you so” maar toon je ook gewoon medeleven.
Je hoeft je niet te verontschuldigen, ik ben het gewoon niet met je eens. Dat kan toch!
Hoeveel instagram accounts heb/beheer je?
- Ik heb geen instagram
- Een persoonlijk account
- Account van mijn werk
- Account van mijn huisdier
- Account van/over mijn kind
- Account over mijn hobby
- Een fake account om te lurken
- Een fanpagina
- Anders…
0 stemmers
Als er vroeger van dit soort spinnenwebben waren, ging jij dan ook met een rond gebogen takje door die spinnenwebben tot dat je een super dikke laag spinnenweb verzameld had?
- Ja, ik heb dit als kind wel eens gedaan
- Nope
0 stemmers
Maar dan een normaal takje als een suikerspinmachine
Ja en dat doe ik nu nog steeds!
Dat is ook leuk! Ik hoopte altijd dat als ik die laag dik genoeg maakte, ik er kleren van zou kunnen maken. Maar ik kon nooit een goede manier vinden om het van het takje af te krijgen zonder alles stuk te maken.
Nee maar ik wil dit nu plots wel
Ik vind dit zielig voor de spinnen
zo cute dit verhaal, zie echt een soort David de kabouter scenario voor me
Oh gadver! Ik wil echt al huilen bij het idee haha. Ik ben echt panischer voor spinnenwebben dan voor spinnen. Dat vieze plakmateriaal, dat gekraak als het zo’n vies groot oud web van zo’n gore dikke pussige dikrug kruisspin is
. Zelfs met een stokje zou ik dit nooit durven aanraken. Maar volgens mij is dit echt een heel aparte fobie haha. Ik snap ook niet hoe ik zó bang kan zijn voor een stel plakdraden, maar helaas.
Nee, ik hoef geen spinlolly
Ik heb dit zelfs nog nooit in mijn leven gezien!
Ik weet hier echt te weinig van om er een duidelijke mening over te hebben, voor zover ik weet is voor alle kanten iets te zeggen maar daar houdt mijn kennis ook wel op.
Wat is ’ terug onderdeel worden van Nord ierland’
Wie of wat moet terug?
Jaaa
En Schotland bij de EU.
Oke aan Schotland durf ik me wel te branden, maar de Ierse kwestie? Omg ik wil echt dat bloedvergieten niet meemaken hoor.
Ik heb me laatst helemaal verdiept in alles wat er is gebeurd en ook oude Polygoonjournaals bekeken en echt janken man.
Ik heb liever gewoon een zak geld
Ik zou zeggen terug bij Ierland, maar er zijn genoeg Noord-Ieren die dat niet willen, dus dat lijkt me toch ook te ingewikkeld.