Stel je persoonlijke vraag #29

3 likes

Zeg jij weleens ‘Okido’?

• Ja
  • Nee
  • Ik typ/schrijf 't alleen maar zeg het niet hardop

0 stemmers

Indien van toepassing; ben je weleens dronken geworden met je (pleeg)ouders / ouder?

• Ja, meerdere keren / op verschillende gelegenheden
  • Ja, op een groot feest (bruiloft, kerst feest etc)
  • Ja, op een kleiner event (huisfeest, verjaardag etc)
  • Ja, gewoon thuis bij mij of m’n ouders
  • Nee maar zou ik wel nog mee willen maken
  • Nee geen behoefte aan
  • Anders?

0 stemmers

Mijn moeder krijgt na 1 wijntje hoofdpijn en mijn vader is ook een matige drinker.

Heb hem één keer op een BBQ een beetje aangeschoten meegemaakt en dat vond ik al gĂȘnant dus nee, laat mijn ouders maar lekker saai en nuchter zijn.

4 likes

Ik hoef nooit dronken te worden, met niemand. Een beetje aangeschoten lijkt me wel leuk met m’n moeder. Maar die meent al dat ze ‘het in haar benen voelt’ na het eten van een kersenbonbon haha. Ze vind alcohol ook echt vies. Zal dus nooit gebeuren.

8 likes

Niet dronken, maar ik heb weleens met mijn vader en broertje een joint gerookt omdat mijn vader dat nog nooit had gedaan en wel nieuwsgierig was. Was vrij hilarisch, ondanks dat ik een hekel heb aan blowen gehe.

16 likes

Ja

1 like

Heb jij wel eens gehad dat je op een tram/bus/vervoersmiddel stond te wachten en dat hij je voorbij reed?

• ja fml
  • nee :sunglasses:
  • ik ben nog nooit met het openbaar vervoer geweest :face_with_monocle:

0 stemmers

2 likes

Ik ging op de middelbare school met de bus naar school, was een nogal populaire scholierenlijn. Ik stapte vrij vroeg op de lijn in dus op de heenweg was het meestal niet zo’n probleem, maar vaak genoeg gehad dat de bus op de terugweg al vol zat en gewoon doorreed. Leuk, stond je dan, mocht je een half uur wachten
 en ik deed er bijna anderhalf uur over om thuis te komen, echt niet fijn dat het dan alleen nog maar langer duurde.

2 likes

Met mijn moeder vrij vaak! Komen altijd goede gesprekken uit, over relaties, of hoe zij de periode na de scheiding van mijn vader beleefd heeft.

4 likes

Wat is subtiel/normaal? Ik zou het gewoon op eenzelfde manier aankaarten als andere situaties. Direct maar wel met respect.

De moeder van die moordenaars van don’t fuck with cats lijkt op een Afghaanse windhond

37 likes

Ik zit met enige regelmaat met m’n ouder(s) in de kroeg dus ja dit is weleens voorgekomen.
Ik vind dat ook heel leuk altijd, komen mooie gesprekken uit en het is altijd zo gezellig. Echt van die avonden om te koesteren vind ik dat altijd.

4 likes

In Den Haag hebben ze de tram naar Scheveningen strand ‘bikinilijn’ genoemd, en er is veel ophef over, wat vind je van deze naam?

• Ik zie het probleem niet
  • Geen mening over
  • Leuk / grappige naam
  • Stom / seksistisch / ouderwets
  • Wie heeft dit nou weer verzonnen
  • Ik snap de ophef niet
  • Ik snap de ophef wel
  • Anders

0 stemmers

Op het eerste gezicht vind ik het een goede woordgrap maar ik snap denk ik ook wel wat er problematisch aan is
?

1 like

Doet mij hier wel wat aan denken.

32 likes

Ik snap niet zo goed wat er problematisch aan is eigenlijk, wil/kan iemand het uitleggen misschien?

Gewoon kinderachtig. Bikinilijn huehuehuehue

8 likes

Zo leuk!! Ik niet in de kroeg, maar wel regelmatig met m’n ouders aan de bbq die dan vervolgens ‘uit de hand loopt’ met vuurkorf tot diep in de nacht (disclaimer; no worries, dit is niet in een woonwijk) . Dan worden ook alle flessen drank op tafel uitgestald en gaan we aan random likeuren. :joy: Zijn ook altijd wel buren of vrienden (zowel van mij als van m’n ouders) die dan aansluiten. Echt fantastisch vind ik dat.

7 likes

Op Disneyland na dan, maar daar hebben ze heel goed nagedacht om het mogelijk te maken voor mensen met een beperking.
Efteling doet dat ook soort van, maar is toch aantal keer mis gegaan (als in met meltdown naar huis en nu zo slechte herinnering dat ik het niet meer het geld aan wil verspillen helaas).