Ik zie hier ook echt niks problematisch in en vind het echt super grappig
Alleen als er weinig mensen zijn en je minder tijd kwijt bent aan het wachten in de rijen / je ergeren aan asociaal gedrag van mensen. Ik ga graag op bewolkte dagen of wanneer regen is aangekondigd.
Te veel herrie, te veel kinderen/ hysterische pubers en om 1 of andere reden hangt er in die parken altijd zoân weeĂŻge zoete lucht. Alsof er continue een donut onder je neus hangt
Had er als kind al de pest in als we op schoolreisje gingen naar een "pret"park.
Zo dachten wij een keertje 3e weekend van januari zal wel rustig zijn in de efteling. Bijna payday, dus iedereen zân geld is op, het is koud en geen vakantie ofzo.
Nou dat viel dus tegen, want er waren allerlei bedrijven uitgenodigd ofzo dus we stonden overal mega lang in de rij. In de kou
Ja en dat was een nachtbus op maandag dus die kwam 1x per uur toen mân laatste geld gepind en een taxi naar huis gepakt
Echt een naaistreek
Zou jij een klacht indienen als:
- Je pizza koud aankomt
- Je pizza bezorger is gevallen en je pizza op een hoop in de doos aankomt
- De bezorgtijd 30 min langer is dan aangegeven
- De bezorgtijd 60 min langer is dan aangegeven
- Het drinken mist bij de bezorging
0 stemmers
Wij zijn vanaf nu vrienden oke.
Oh echt?? Ik heb 1 keer een klacht ingediend omdat de pizza gewoon echt lauw was, kaas helemaal gestold, de bezorger was ook eerst nog een andere pizza bezorger en het bezorgen duurde echt 45 min, maar kreeg niets terug Moest nog photo evidence opsturen ook lol van een koude pizza maarja.
Pfffff meen je!
Vandaag was mân bezorger dus gevallen met de fiets (zielig) en was mân pizza dus een hoopje. T smaakte nog goed dus dacht whatever maar koude pizza is echt niet okĂ©
Ja, en dan erger ik me aan de maniertjes van de copywriters en dan vraag ik me af waarom ik dit doe.
Ik heb wel eens gehad dat een bezorger helemaal gehavend met een kapotte fiets en een door elkaar geschudde kapsalon voor de deur stond.
Kwam hij sorry zeggen want hij was door een scooter onderuit gereden en nu was mân bestelling te laat en een troep
Ik heb hem met de auto teruggebracht naar dat eethuisje en de fiets in mân schuurtje gezet.
Kwam de eigenaar van het eethuisje de volgende dag om de fiets op te halen, met een bos bloemen en een kadobon.
Daar moet ik altijd even aandenken als mân vertrouwen in de mensheid tot het nulpunt is gedaald, en we hebben sowieso te weinig waardering voor de puistige pubers die ons eten komen brengen
V4kantieveilingen.nl heeft nu een reclame met een vader en klussende jonge dochter en die vader laat dan trots zien dat hij voor haar zelf een bed heeft gemaakt inclusief glijbaan dat vervolgens uit elkaar valt. Daarna gaan ze snel naar V4kantieveilingen.nl. Maar waar gaan ze daar dan op bieden?
- Ik weet het antwoord al want ik heb de reclame gezien maar wil graag stemmen
- een kleine werkbank met gereedschap
- een leuk kinderbed dat je makkelijk in elkaar zet
0 stemmers
het goede antwoord is werkbank maar ik vind een kinderbed veel logischer?
Ik heb eens een klacht ingediend bij Thuisbezorgd omdat ze mijn frietsaus waren vergeten (:@), nooit wat van gehoord helaas
Heb ik deze week nog gedaan en kreeg het geld voor de frietsaus terug en 10% kortingvoucher! Geheel terecht want de volledige McExperience was verpest
Oh joh! Gewoon via 't contactformulier? Vind 't echt een irritante app, je kunt niet zoals bij Uber makkelijk contact met ze opnemen
10 jaar geleden ofzo kon je bij de Mac heel makkelijk klachten indienen. Was het personeel bijdehand, klacht indienen, kreeg je een voucher thuisgestuurd. Dus toen we dat eenmaal doorhadden elke x als er iets mis ging een mail sturen wel alleen als er iets mis ging, maar alsnog gaven ze voor kleine dingetjes al vouchers.
Hee, mss kun je rijk worden met een nieuwe dieetmethode!
Dat weet ik niet eigenlijk want ik heb deze taak vakkundig gedelegeerd naar mijn vriend. Maar volgens mij gewoon via thuisbezorgd zelf en het was ook binnen een paar uur geregeld!
Ik had even âophef bikinilijn Den Haagâ gegoogled en zag dat een raadslid het seksistisch vond omdat het naar de vrouwelijke schaamstreek verwijst en dat was flauw. Zelf dacht ik meer in de richting van niet iedereen wil of kan een bikini aan en/of dat mannen deze tram nemen want huuuuu lekkere wijven in bikini. Of zoiets?
Pff dat raadslid maakt er dan zelf een heel ding van dat er niet is, heel raar hoor.