Stel je persoonlijke vraag #29

Ik drink geen koffie.

10 likes

17 likes

Wat heeft @grace hier mee te maken? Probeer je ons tegen elkaar op te zetten? Pas maar op, anders pb ik je een paar zielige dierenplaatjes.

7 likes

Ik heb geen huisdieren.

I’ll let myself out :raising_hand_woman:

22 likes

al mijn huisdieren zijn vernoemd naar mensen. De hond van mijn ouders heeft echt zo’n basic bitch honden naam en dat schreeuwt toch wat minder lekker in het bos vind ik

6 likes

Stel een vriend(in)/familielid/iemand waar je een goede band mee hebt gaat met het vliegtuig op vakantie en blijkt bij aankomst positief te testen. Diegene moet 10 dagen in een hotel in quarantaine, alleen. Zou je dan medelijden hebben?

• Ja
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee

0 stemmers

Een van mijn huisdieren is vernoemd naar een fruit. Een ander huisdier heeft een mensennaam. Een familielid wilde deze naam gebruiken voor haar baby maar heeft dit toch niet gedaan.

1 like

Is miste even de tweede zin en stelde me een baby voor die Kiwi heet. Ik heb er niks op tegen.

7 likes

Wow, ik dacht even: hoe weet je de naam van mijn kat?! Maar dat had leuk geweest :smile:

1 like

Als ze van tevoren voorzichtig gedaan hebben en negatief hebben getest wel ja

Tuurlijk is het niet het einde van de wereld maar 10 dagen in een hotelkamer lijkt me echt vreselijk en je hele vakantie is weg

18 likes

Ja maar alleen als ze gevaccineerd zijn.

7 likes

Tsja er zijn zo vaak situaties, los van Corona, waar mensen zelf een bepaalde keuze maken en dat er dan iets vervelends gebeurt. Dan zeg je ook niet altijd “I told you so” maar toon je ook gewoon medeleven.

19 likes

Je hoeft je niet te verontschuldigen, ik ben het gewoon niet met je eens. Dat kan toch!

3 likes

Hoeveel instagram accounts heb/beheer je?

• Ik heb geen instagram
  • Een persoonlijk account
  • Account van mijn werk
  • Account van mijn huisdier
  • Account van/over mijn kind
  • Account over mijn hobby
  • Een fake account om te lurken
  • Een fanpagina
  • Anders…

0 stemmers

Als er vroeger van dit soort spinnenwebben waren, ging jij dan ook met een rond gebogen takje door die spinnenwebben tot dat je een super dikke laag spinnenweb verzameld had?

• Ja, ik heb dit als kind wel eens gedaan
  • Nope

0 stemmers

Maar dan een normaal takje als een suikerspinmachine

8 likes

Ja en dat doe ik nu nog steeds!

1 like

Dat is ook leuk! Ik hoopte altijd dat als ik die laag dik genoeg maakte, ik er kleren van zou kunnen maken. Maar ik kon nooit een goede manier vinden om het van het takje af te krijgen zonder alles stuk te maken.

6 likes

Nee maar ik wil dit nu plots wel

4 likes

Ik vind dit zielig voor de spinnen :see_no_evil:

14 likes