Stel je persoonlijke vraag #29

Whaha ja ik ook, zeker in combinatie met de Lidl post

Het Lidl incident:

  • Het is gebeurd
  • Het is niet gebeurd

0 stemmers

Bij die verhalen ben ik altijd deze meme

36 likes

Is dit (je ouder helpt met huiswerk en wordt boos, jij raakt daar overstuur van en het lukt helemaal niet meer) herkenbaar?

  • Ja herkenbaar
  • Nee niet herkenbaar
  • Herkenbaar, maar niet met mij maar met een sibling

0 stemmers

Ik dacht ook altijd dat dat veel te klein zou zijn voor samenwonen, en was er echt van overtuigd dat je sowieso 3 kamers nodig hebt, zodat je nog een extra kamer hebt naast de woon- en slaapkamer. Maar nu is mijn vriend bij me ingetrokken in mijn 45m2 met alleen woon- en slaapkamer en het gaat echt supergoed. Zelfs met allebei home office. En jullie hebben dan nog een extra kamer, superchill dus!

2 likes

Ja iets met dat iemand in een supermarkt was en een andere klant zei/deed iets waar de poster boos van werd en toen gooide ze een tomaat in het gezicht van die andere klant die precies goed terecht kwam en het sap droop van het gezicht af. O en andere klanten begonnen te applaudisseren. Zoiets was het

3 likes

Oja ja, zoiets vind ik wel ongeloofwaardig. Staat me ook nog wel iets van bij. Mocht de persoon die op het hobbelige weggetje met haar baas zat dit lezen, voel je niet verplicht maar ik zou dat verhaal zo graag nog een keer horen :rofl:

1 like

Ja het was redelijk recent gepost, want degene tegen wie de tomaat gegooid werd hield zich niet aan de corona maatregelen dacht ik. Iets met geen mondkapje of op minder dan 1,5m afstand staan ofzo

Ja dit was precies de post waar ik direct aan dacht bij de poll. Moet soms nog steeds een beetje lachen als ik de situatie voor me zie van de (volgens mij was het een) apotheek medewerker die dan heel droog aangeeft dat ze alleen maar een foto van een konijntje heeft gekregen :rofl::rofl:, maar misschien trek ik het nu uit z’n verband hoor. Het mooiste was dat de bewuste foto van het konijntje er ook bij gepost was :heart::rofl::rofl:

4 likes

Heeft niemand screenshots?

@Soy.peor

Mijn ouders hebben nooit geholpen met huiswerk geloof ik? Moest dat wel het geval zijn was dit wel herkenbaar geweest vrees ik.

Mijn ouders ook niet haha. Alleen soms overhoren voor een proefwerk door mn moeder. En mn vader heeft me een enkele keer in de brugklas geholpen met scheikunde a.k.a. hij vulde alles in. Wist waarschijnlijk toch al dat ik er nevernooit wat mee ging doen.

1 like

Ja echt al jaren geleden op het egf, ligt niet aan jou!

1 like

Gevonden:

27 likes

Er js een zoekfunctie. Vampire poste het

3 likes

Alleen dit nog helaas


6 likes

Hahaha. Heeft ze bij de kassa altijd overrijpe tomaten bij de hand? Of was dit gewoon een klant? Nouja

HHaha ja deze

https://m.youtube.com/watch?v=q6EoRBvdVPQ

Zo tering droog

9 likes

Ik moet ineens denken aan de forummer die pech met haar auto had. En de anwb reed nog een stuk achter haar aan en zij raakte de weg kwijt en heeft toen 2 rondjes over de rotonde gereden. Weet niet precies meer hoe het zat maar daar heb ik hardop om gelachen omdat het heel grappig was beschreven.

22 likes

Voor als je ‘like me, I’m famous’ kijkt, wie vind je dan het irritantste?

  • Niek
  • Jay
  • Donny
  • Harm
  • Joan
  • Femke
  • Joey
  • Roxanne
  • Vonneke
  • Jiami
  • Ik vind niemand irritant

0 stemmers

En met wie zou je wel vrienden willen/kunnen worden?

  • Niek
  • Jay
  • Donny
  • Harm
  • Joan
  • Femke
  • Joey
  • Roxanne
  • Vonneke
  • Jiami
  • Niemand, iedereen is te irritant

0 stemmers