zo cute dit verhaal, zie echt een soort David de kabouter scenario voor me
Oh gadver! Ik wil echt al huilen bij het idee haha. Ik ben echt panischer voor spinnenwebben dan voor spinnen. Dat vieze plakmateriaal, dat gekraak als het zoân vies groot oud web van zoân gore dikke pussige dikrug kruisspin is
. Zelfs met een stokje zou ik dit nooit durven aanraken. Maar volgens mij is dit echt een heel aparte fobie haha. Ik snap ook niet hoe ik zĂł bang kan zijn voor een stel plakdraden, maar helaas.
Nee, ik hoef geen spinlolly
Ik heb dit zelfs nog nooit in mijn leven gezien!
Ik weet hier echt te weinig van om er een duidelijke mening over te hebben, voor zover ik weet is voor alle kanten iets te zeggen maar daar houdt mijn kennis ook wel op.
Wat is â terug onderdeel worden van Nord ierlandâ
Wie of wat moet terug?
Jaaa
En Schotland bij de EU.
Oke aan Schotland durf ik me wel te branden, maar de Ierse kwestie? Omg ik wil echt dat bloedvergieten niet meemaken hoor.
Ik heb me laatst helemaal verdiept in alles wat er is gebeurd en ook oude Polygoonjournaals bekeken en echt janken man.
Ik heb liever gewoon een zak geld
Ik zou zeggen terug bij Ierland, maar er zijn genoeg Noord-Ieren die dat niet willen, dus dat lijkt me toch ook te ingewikkeld.
Zeg jij weleens âOkidoâ?
- Ja
- Nee
- Ik typ/schrijf 't alleen maar zeg het niet hardop
0 stemmers
Indien van toepassing; ben je weleens dronken geworden met je (pleeg)ouders / ouder?
- Ja, meerdere keren / op verschillende gelegenheden
- Ja, op een groot feest (bruiloft, kerst feest etc)
- Ja, op een kleiner event (huisfeest, verjaardag etc)
- Ja, gewoon thuis bij mij of mân ouders
- Nee maar zou ik wel nog mee willen maken
- Nee geen behoefte aan
- Anders?
0 stemmers
Mijn moeder krijgt na 1 wijntje hoofdpijn en mijn vader is ook een matige drinker.
Heb hem één keer op een BBQ een beetje aangeschoten meegemaakt en dat vond ik al gĂȘnant dus nee, laat mijn ouders maar lekker saai en nuchter zijn.
Ik hoef nooit dronken te worden, met niemand. Een beetje aangeschoten lijkt me wel leuk met mân moeder. Maar die meent al dat ze âhet in haar benen voeltâ na het eten van een kersenbonbon haha. Ze vind alcohol ook echt vies. Zal dus nooit gebeuren.
Niet dronken, maar ik heb weleens met mijn vader en broertje een joint gerookt omdat mijn vader dat nog nooit had gedaan en wel nieuwsgierig was. Was vrij hilarisch, ondanks dat ik een hekel heb aan blowen gehe.
Ja
Heb jij wel eens gehad dat je op een tram/bus/vervoersmiddel stond te wachten en dat hij je voorbij reed?
- ja fml
- nee
- ik ben nog nooit met het openbaar vervoer geweest
0 stemmers
Ik ging op de middelbare school met de bus naar school, was een nogal populaire scholierenlijn. Ik stapte vrij vroeg op de lijn in dus op de heenweg was het meestal niet zoân probleem, maar vaak genoeg gehad dat de bus op de terugweg al vol zat en gewoon doorreed. Leuk, stond je dan, mocht je een half uur wachten⊠en ik deed er bijna anderhalf uur over om thuis te komen, echt niet fijn dat het dan alleen nog maar langer duurde.