Nog liever ‘zak erin’.
Ik snap hem ook niet zo. Het is niks stigmatiserends toch? Als het zwembroeklijn (maar dan in woordgrapvorm, @anon91169173?) was geweest, was het dan ook een ding?
Een naam als ‘de sexy bikinilijn’ had ik wel storend gevonden, omdat je dan blijkbaar sexy moet zijn als je een bikini draagt. Maar dit lijkt me vrij neutraal eigenlijk. En ik vind hem ook wel leuk gevonden. Maar misschien zie ik iets totaal over het hoofd.
Haha gaat alles goed of heb je ergens gekke kaas gehaald
Haha nee geen idee! Ik zat er een beetje hardop over na te denken en toen kwam mijn man daarmee.
Wel zak in de stront, volgens mij betekent dat ongeveer hetzelfde
‘Sterf’
Bovendien ziet die werkbank er uit als speelgoed, dus wat die voor nut heeft?
Ik vind het niet per se neutraal. Bikinilijn refereert specifiek naar het stukje onbedekte huid van je schaamstreek als je een bikini aan hebt en naar het wel of niet scheren daarvan.
Dan denk ik waarom moet je daar iets naar vernoemen? Ik zou er geen ophef over maken maar ik vind het gewoon niet grappig ofzo.
Zwembroeklijn is totaal niet hetzelfde want dat refereert alleen naar een zwembroek.
Ik heb eigenlijk nooit geweten wat er met bikinilijn bedoeld wordt (maar draag ook nooit bikini’s). Is dat het stukje buik dat boven je broekje uit komt of is het het stukje been/lies dat onder je broekje uit komt? Mensen hebben het vaak over hun bikinilijn scheren, maar op allebei de plekken zit haar, dus ik weet het nog steeds niet
Ik vind het meer een gemiste kans dat het niet ‘Bikinibroek’ als bestemming heeft.
Dit:
Haha wat onhandig ziet dit eruit
My thoughts exactly.
dus bikinilijn was happy trail?
Er is een tijd en een plaats voor woordspelingen.
Dat zei mijn vader ook altijd haha smeer maar in je haar
Steek maar in je reet ook wel eens
Zou jij (als kijker) nog zonder YouTube kunnen?
- Nee echt niet
- Op zich wel, maar ik zou het heel erg missen
- Mwah
- Ja hoor, makkelijk
- Ik weet het niet
- Anders / niet van toepassing
0 stemmers
En voor degenen die er (bijna) niet zonder kunnen, wat zouden jullie dan missen?
Ik zou kook- en bakvideo’s enorm missen, en tutorials over haken en handwerken. Soms wil je gewoon iets op video zien in plaats van geschreven vorm, omdat het dan duidelijker is.
En soms kijk ik video’s van Arabische vrouwen die allemaal lekkere koekjes bakken en dan versta ik er geen woord van, maar zit ik wel te genieten van wat ze maken.
Ik kijk al jaren youtube en verschillende soorten content, dus ik zou niet echt iets in het specifiek missen (naast music videos natuurlijk) maar het platform in het algemeen. Ik kijk heel vaak (tussendoor of op de achtergrond ook) en vind het fijn dat ik er voor elke interesse of mood wat kan vinden