Stel je persoonlijke vraag #29

Door dit moet ik aan deze denken

15 likes

Omg :joy: Ik werk inmiddels ergens anders, maar laatst reed ik daar weer met de auto, en ging even dood van binnen.

7 likes

Over 5 maanden is het bijna kerst, hoe verwacht jij dat de situatie dan is met corona?

In Belgie/NL:

  • Geen maatregelen meer
  • Nog enkele maatregelen
  • Strenge maatregelen
  • Restaurants zijn met kerst open
  • Restaurants zijn met kerst gesloten
  • 1,5mtr hoeft niet meer
  • 1,5mtr moet nog steeds
  • Je kunt niet naar de discotheek
  • Je kunt wel naar de discotheek
  • Aantallen zijn <3000 per dag
  • Aantallen tussen 3000-7000 per dag
  • 7.000 per dag of meer
  • Men kan makkelijk naar verre landen (Azie/Amerika)
  • Men kan moeilijk naar verre landen
  • We hebben dan een 3de prik gehad
  • Over een 3de prik wordt gesproken
  • Er komt geen 3de prik
  • Kerst vieren kan met veel mensen
  • Kerst vieren kan niet met veel mensen

0 stemmers

En hoeveel positieve coronapatienten zijn er dan in NL? Vandaag totaal tot nu toe: 1,807,444 miljoen
  • 2 miljoen
  • 2,1 miljoen
  • 2,2 miljoen
  • 2,3 miljoen
  • 2,4 miljoen
  • 2,5 miljoen
  • 2,6 miljoen
  • 2,7 miljoen
  • 2,8 miljoen
  • 2,9 miljoen
  • 3 miljoen
  • 3,1 miljoen
  • 3,2 miljoen
  • 3,3 miljoen
  • 3,4 - 4 miljoen
  • 4 miljoen of meer

0 stemmers

1 like

Loopt jouw beenhaar op je kuiten ook schuin, op plekken zelfs of bijna horizontaal?

  • Wow ja
  • Nee alles recht naar benee
  • Overal schots en scheef eigenlijk
  • Mn beenhaar is niet genoeg/nooit lang genoeg om dat te zien

0 stemmers

Dit wist ik al jaren dus ‘wow’ is niet per se het gevoel dat ik er bij heb :sweat_smile:

13 likes

Haha sorry voor de niet neutrale poll opties :sob:

Vraag me echt af waarom dit gebeurt??

2 likes

met de huidlijnen mee?

https://images.app.goo.gl/wothtc7BqofFmWu96

5 likes

:open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: Ik had geen idee dat dit bestond

4 likes

Haha wow ben ik de enige die zo pessimistisch is :joy: oh @Nysmn ook

2 likes

Ken jij een man die minder beenhaar heeft dan jij hebt?

  • ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

Heb je wel eens gecheckt of wielrenners geschoren of behaarde benen hadden toen je zelf meedeed aan het verkeer?

  • ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

Mijn vader heeft van nature echt heel weinig beenhaar, dat heb ik helaas niet geërfd 🥲

Mijn man heeft alleen op zijn hoofd veel haar. Hij heeft nooit vaak zijn benen geschoren bij wielerwedstrijden want het viel toch niet op.

Maar daardoor heeft ook ook erg weinig baardhaar, voornamelijk baard plukken hahahah

1 like

Nu ik dit weer lees schieten de tranen weer in m’n ogen. Zo grappig vind ik dit hè.

Ik heb nu zo’n situatie met iemand dat je denkt: zal ik nog appen of zal ik het laten. (Omdat ik denk dat als ik niks meer afspreek/zeg er ook niks meer gaat gebeuren).
Maar goed misschien zegt dat ik daarover twijfel al genoeg?

4 likes

Als ik terugkijk op sommige vriendschappen van de middelbare school zie ik wel dat deze echt niet gezond waren (heel raar hierarchisch en tyranniek gedrag van sommigen, veel geroddel en achterbaks gedoe). Ik denk dat het misschien met die tijdsgeest te maken heeft (zo rond 2009, we waren 16 jarigen dus ja) en ook uberhaupt de puberteit/adolescentie en die mentaliteit. Kinderen zijn gewoon superkut op die leeftijd (en soms ook daarna).

Ik heb er heel veel van geleerd uiteindelijk. Ben echt superblij dat ik daar uit gegroeid ben, ik waardeer ook de vriendschappen die ik nog heb uit die tijd. Voelt echt alsof we samen zijn gegroeid en vind het ook mooi om te zien hoe die vrienden echt in zichzelf gegroeid zijn, zeg maar haha. (Groei groei groei ok we get it)

6 likes

Als iemand om wat voor reden dan ook alle energie uit je zuigt kan ik echt alleen maar aanraden die vriendschap te verbreken. Echt wat een opluchting en verlossing is dat.

2 likes

Weet jij de voornaam van je opa’s en oma’s?

  • Ja, allemaal
  • Ja, maar niet allemaal
  • Nee

0 stemmers

Een vriendin heeft een neefje gekregen met echt een mega oude naam, maar vernoemd naar beide opa’s. En toen bedacht ik me dat ik de namen van mn grootouders niet weet. Nu was een al dood, 2 toen ik een jaar of 7 was en een toen ik 14 was. Maar een andere vriendin vind t dus heeel raar dat ik t niet weet.

Ik wist ze pas op latere leeftijd, maar ik heb hun namen eigenlijk nooit gebruikt. Pas toen mijn laatste oma in een seniorenflat kwam te wonen gebruikte ik het voor kaartjes. Als ik dan het huisnummer verkeerd had konden ze het nog achterhalen met de naam ipv alle oma’s afgaan.

1 like

Haha dit lijkt me zo droog, dat er een kaartje aankomt voor “opa en oma” en dat er dan 20 opa’s en oma’s in die flat wonen voor wie het allemaal zou kunnen zijn :pleading_face:

16 likes

Ik deed dan vaak Oma Achternaam, vond het echt te raar om Voornaam Achternaam te gebruiken voor mijn oma

Kwam er wel pas tijdens de begrafenis van mijn oma achter hoe mijn opa heette (die was al 20 jaar dood) en dat mijn oma eigenlijk anderd heette vroeger maar een nieuwe naam kreeg bij de nonnen

2 likes