Ik zou youtube echt missen. Ik kijk ook van alles en nogwat op youtube. Van real crime tot aan koreaanse streetfood video’s.
Wat zou je meer missen?
- Netflix
- Youtube
0 stemmers
Ik zou youtube echt missen. Ik kijk ook van alles en nogwat op youtube. Van real crime tot aan koreaanse streetfood video’s.
Wat zou je meer missen?
0 stemmers
Wow… Ongelooflijk
Jouw straat wordt per 1 september omgedoopt tot Peter R de Vries straat
0 stemmers
Heel random maar ik moet er ineens aan denken door uiteraard weer eens een scène uit the office. Kennen jouw ouder(s) Justin Bieber?
0 stemmers
En dwight noemt hem justice beaver hahahaha
Hahaha wij trainen m’n moeder altijd om artiesten (van nu) te herkennen. Dus als de radio aanstaat vragen we vaak “en wie is dit?”. Jarenlang was haar antwoord “Justin Bieber” bij ongeveer alles maar ze wordt beter langzamerhand
Toch!! Gewoon omgekeerde opvoeding dit.
Op zich niet zo’n probleem alleen heeft mijn straat niet echt de uitstraling/allure voor een eervolle vernoeming haha dus gun Peter wel iets beters
Hahahaha, ik zie het voor me
En dan nu de vraag voor 1 miljoen
Wie is Justin Bieber?
0 stemmers
Ouder: euh… D?
Haha wij wilden altijd dat mn vader meedeed aan zo’n quiz want hij weet echt heel veel maar hij zou soooowieso door de mand vallen bij dat soort vragen.
Wist jij dat D66 in 1966 werd opgericht?
0 stemmers
Sorry ik kijk de slimste mens terug en ze vragen zo’n vrouw van “welke partij werd opgericht in 1948” en ze zei D66 en ik vond het echt heel erg dom voor iemand die journalist is.
Hoe interessant vind jij de politiek in Nederland? Op een schaal van 1 op 10. 1 = ik weet nog meer dan mark rutte, 10 =
0 stemmers
Als journalist hoef je ook niet alles uit je hoofd te weten.
Waarom doe je de schaal andersom van de vraagstelling?
Geen reden.
Nouja verwacht wel een beetje niveau van de NOS eigenlijk.
Brede kennis etc.
Zoals je hem nu formuleert is het minder verwarrend als je vraagt naar oninteressant of zegt dat 10 heel interessant is en 1 niet. Maar zelf weten.
Dankje, en anders, zie mn ondertitel.
Door een oude werkplek van me heb ik 3 jaar niet meer gedurfd om te werken.
Het begon met de manager die me pestte en uiteindelijk besloot de rest het ook te doen, want er zaten toch geen consequenties aan vast als ze mij zouden pesten.
Geld dat verdwenen was, had ik gejat. Alles was mijn schuld. Ik werd altijd achter de kassa gezet, zodat de manager me niet hoefde te zien. Ze bleef soms een uur weg waardoor ik alleen in de winkel stond. Je kent het wel…
Mijn moeder was ooit langsgegaan op mijn werk om wat te kopen en toen ze merkte dat de manager erg lang wegbleef, wilde ze haar bijna op gaan zoeken en uitschelden.
Haha toevallig zei ik gisteren tegen mijn vriend dat ik nooit bij de slimste mens zou kunnen zitten (los van dat ik niet bekend ben etc.), omdat ik dan allemaal geschiedenisvragen niet weet en dan heb ik ook nog college van Maarten gehad en dat zou helemaal gênant zijn.
Ik wil eigenlijk dat maarten trots op me is als ik een topografische vraag weet, omdat hij altijd zo zeurt op de kandidaten die daar slecht in zijn.
Voor de rest zou ik ook te veel zenuwen hebben sowieso. En ik weet ook over te veel dingen helemaal niks.