Stel je persoonlijke vraag #29

Idd bak en kookvideos! Maar ook dingen zoals de methode buritto rol voor bed opmaken. Heel handig als iemand het laat zien. En ik heb laatst zelf mijn fiets gefikst met filmpjes erbij. Anders had ik een boek moeten lenen ofzo maar dat is toch minder duidelijk. Yoga filmpjes.

1 like

Nee maar m’n vader probeert wel as we speak flink aangeschoten de corona qr code app te doorgronden, maar z’n dikke worstenvingers klikken steeds verkeerd en hij valt elke minuut ff in een korte slaap en wordt dan weer verschrikt wakker. Dus ik heb wel veel te lachen.

5 likes

Ik zou youtube echt missen. Ik kijk ook van alles en nogwat op youtube. Van real crime tot aan koreaanse streetfood video’s.

Wat zou je meer missen?

• Netflix
  • Youtube

0 stemmers

Wow
 Ongelooflijk

Jouw straat wordt per 1 september omgedoopt tot Peter R de Vries straat

• Ja helemaal mooi
  • Leuk idee maar praktisch gezien niet zo relaxed aangezien je overal je adres moet gaan wijzigen
  • Nee bedankt, goed idee maar vernoem maar een straat in een nieuw te bouwen wijk naar hem
  • Ik vind het niet nodig om een straat naar hem te vernoemen
  • Ik vind iets anders (plein, tunnel, gebouw) passender

0 stemmers

2 likes

Heel random maar ik moet er ineens aan denken door uiteraard weer eens een scĂšne uit the office. Kennen jouw ouder(s) Justin Bieber?

• Ja
  • Nee
  • Géén idee
  • N.v.t.

0 stemmers

En dwight noemt hem justice beaver hahahaha

1 like

Hahaha wij trainen m’n moeder altijd om artiesten (van nu) te herkennen. Dus als de radio aanstaat vragen we vaak “en wie is dit?”. Jarenlang was haar antwoord “Justin Bieber” bij ongeveer alles maar ze wordt beter langzamerhand :slight_smile:

10 likes

Toch!! Gewoon omgekeerde opvoeding dit.

2 likes

Op zich niet zo’n probleem alleen heeft mijn straat niet echt de uitstraling/allure voor een eervolle vernoeming haha dus gun Peter wel iets beters

6 likes

Hahahaha, ik zie het voor me :joy:

En dan nu de vraag voor 1 miljoen

Wie is Justin Bieber?

• A. de minister president van Canada
  • B. een acteur uit Twilight
  • C. een zanger
  • D. een boswachter die bekend is geworden van tv

0 stemmers

Ouder: euh
 D?

1 like

Haha wij wilden altijd dat mn vader meedeed aan zo’n quiz want hij weet echt heel veel maar hij zou soooowieso door de mand vallen bij dat soort vragen.

1 like

Wist jij dat D66 in 1966 werd opgericht?

• Fucking Duhhhh
  • Nee
  • Ik ben Belg

0 stemmers

Sorry ik kijk de slimste mens terug en ze vragen zo’n vrouw van “welke partij werd opgericht in 1948” en ze zei D66 en ik vond het echt heel erg dom voor iemand die journalist is.

15 likes

Hoe interessant vind jij de politiek in Nederland? Op een schaal van 1 op 10. 1 = ik weet nog meer dan mark rutte, 10 = :clown_face:

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Als journalist hoef je ook niet alles uit je hoofd te weten.

1 like

Waarom doe je de schaal andersom van de vraagstelling?

48 likes

Geen reden.

2 likes

Nouja verwacht wel een beetje niveau van de NOS eigenlijk.

Brede kennis etc.

4 likes

Zoals je hem nu formuleert is het minder verwarrend als je vraagt naar oninteressant of zegt dat 10 heel interessant is en 1 niet. Maar zelf weten.

2 likes

Dankje, en anders, zie mn ondertitel.

30 likes

Door een oude werkplek van me heb ik 3 jaar niet meer gedurfd om te werken.
Het begon met de manager die me pestte en uiteindelijk besloot de rest het ook te doen, want er zaten toch geen consequenties aan vast als ze mij zouden pesten.
Geld dat verdwenen was, had ik gejat. Alles was mijn schuld. Ik werd altijd achter de kassa gezet, zodat de manager me niet hoefde te zien. Ze bleef soms een uur weg waardoor ik alleen in de winkel stond. Je kent het wel

Mijn moeder was ooit langsgegaan op mijn werk om wat te kopen en toen ze merkte dat de manager erg lang wegbleef, wilde ze haar bijna op gaan zoeken en uitschelden.

4 likes