Met mijn moeder vrij vaak! Komen altijd goede gesprekken uit, over relaties, of hoe zij de periode na de scheiding van mijn vader beleefd heeft.
Wat is subtiel/normaal? Ik zou het gewoon op eenzelfde manier aankaarten als andere situaties. Direct maar wel met respect.
Ik zit met enige regelmaat met mân ouder(s) in de kroeg dus ja dit is weleens voorgekomen.
Ik vind dat ook heel leuk altijd, komen mooie gesprekken uit en het is altijd zo gezellig. Echt van die avonden om te koesteren vind ik dat altijd.
In Den Haag hebben ze de tram naar Scheveningen strand âbikinilijnâ genoemd, en er is veel ophef over, wat vind je van deze naam?
- Ik zie het probleem niet
- Geen mening over
- Leuk / grappige naam
- Stom / seksistisch / ouderwets
- Wie heeft dit nou weer verzonnen
- Ik snap de ophef niet
- Ik snap de ophef wel
- Anders
0 stemmers
Op het eerste gezicht vind ik het een goede woordgrap maar ik snap denk ik ook wel wat er problematisch aan is�
Ik snap niet zo goed wat er problematisch aan is eigenlijk, wil/kan iemand het uitleggen misschien?
Gewoon kinderachtig. Bikinilijn huehuehuehue
Zo leuk!! Ik niet in de kroeg, maar wel regelmatig met mân ouders aan de bbq die dan vervolgens âuit de hand looptâ met vuurkorf tot diep in de nacht (disclaimer; no worries, dit is niet in een woonwijk) . Dan worden ook alle flessen drank op tafel uitgestald en gaan we aan random likeuren. Zijn ook altijd wel buren of vrienden (zowel van mij als van mân ouders) die dan aansluiten. Echt fantastisch vind ik dat.
Op Disneyland na dan, maar daar hebben ze heel goed nagedacht om het mogelijk te maken voor mensen met een beperking.
Efteling doet dat ook soort van, maar is toch aantal keer mis gegaan (als in met meltdown naar huis en nu zo slechte herinnering dat ik het niet meer het geld aan wil verspillen helaas).
Ik zie hier ook echt niks problematisch in en vind het echt super grappig
Alleen als er weinig mensen zijn en je minder tijd kwijt bent aan het wachten in de rijen / je ergeren aan asociaal gedrag van mensen. Ik ga graag op bewolkte dagen of wanneer regen is aangekondigd.
Te veel herrie, te veel kinderen/ hysterische pubers en om 1 of andere reden hangt er in die parken altijd zoân weeĂŻge zoete lucht. Alsof er continue een donut onder je neus hangt
Had er als kind al de pest in als we op schoolreisje gingen naar een "pret"park.
Zo dachten wij een keertje 3e weekend van januari zal wel rustig zijn in de efteling. Bijna payday, dus iedereen zân geld is op, het is koud en geen vakantie ofzo.
Nou dat viel dus tegen, want er waren allerlei bedrijven uitgenodigd ofzo dus we stonden overal mega lang in de rij. In de kou
Ja en dat was een nachtbus op maandag dus die kwam 1x per uur toen mân laatste geld gepind en een taxi naar huis gepakt
Echt een naaistreek
Zou jij een klacht indienen als:
- Je pizza koud aankomt
- Je pizza bezorger is gevallen en je pizza op een hoop in de doos aankomt
- De bezorgtijd 30 min langer is dan aangegeven
- De bezorgtijd 60 min langer is dan aangegeven
- Het drinken mist bij de bezorging
0 stemmers
Wij zijn vanaf nu vrienden oke.
Oh echt?? Ik heb 1 keer een klacht ingediend omdat de pizza gewoon echt lauw was, kaas helemaal gestold, de bezorger was ook eerst nog een andere pizza bezorger en het bezorgen duurde echt 45 min, maar kreeg niets terug Moest nog photo evidence opsturen ook lol van een koude pizza maarja.
Pfffff meen je!
Vandaag was mân bezorger dus gevallen met de fiets (zielig) en was mân pizza dus een hoopje. T smaakte nog goed dus dacht whatever maar koude pizza is echt niet okĂ©